quote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef RickoKun het volgende:
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie
JE MISBRUIKT DIT FORUM DUS NU WORDT JE GEBANNED, VUIGE PEDO
oh wacht, 15 jarige meisjes? oh dan kan het wel![]()
Hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef Eind-Baas het volgende:
Subklacht: ze zijn 1x in de 2 maanden online.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
via hun ip hun huis opzoeken en hun thuis gaan geven, zo van: HAHA WIE IS ER NU KAAL HAHA JIJ WANT JE HEBT NOG GEEN SCHAAMHAAR IK GA JE BEZWANGEREN!!1!!1!
via hun ip hun huis opzoeken en hun thuis gaan geven, zo van: HAHA WIE IS ER NU KAAL HAHA JIJ WANT JE HEBT NOG GEEN SCHAAMHAAR IK GA JE BEZWANGEREN!!1!!1!
quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ja, smatjes. Jij kan zeker alleen die lelijke pauper meisjes krijgen?
Ik maak zelf wel uit hoe ik het zegquote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
hahahahhahhahahahahahahaahahahaha
Ik ben nog geen 40quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Nikmans het volgende:
TS begint kaal te worden en wil het niet onder ogen zien
De tijd van minderjarige smatjes bezwangeren is voorgoed voorbij, TS
goh, drinkyoghurtquote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
Nee, daarquote:
quote:
Ik heb al mijn haar nog hoorquote:Op maandag 28 december 2009 02:27 schreef fapdrol het volgende:
[..]
Als ik een 15 jarig mokkeltje was en er verscheen een kale kerel op de webcam had ik ook moeilijk gedaan
wtf zijn dat? Soort van smet-achtig iets?quote:
Nee , jailbaitsquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef wise het volgende:
[..]
wtf zijn dat? Soort van smet-achtig iets?
owh, zeg dat dan.quote:
Hahahahaquote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
Please..quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Drinky het volgende:
Altijd grappig dit soort posts.quote:
Kluivert, een real sranang mangquote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Altijd grappig dit soort posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |