QFTquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krantquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
Omdat het zo hoortquote:
Maar een krant kan heul geen auto besturen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
Ik vind ze allemaal nietsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
@taartje een amazone
/catsoundquote:
Even carspotten en je weet het.quote:
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
kun je nagaanquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaaktquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
Klotestoep
[..]
Ik vind ze allemaal niets
Heb je ook iets over de voorkant? als dat net zo mooi is is ie wel heel nicequote:
Alleen geen auto.quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijs
quote:
prrrrrrr /geeft kopjesquote:
Kun je nagaan hoe slecht jij rijdquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nagaan
[..]
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaakt_!
quote:
Die geur! De potentie! De heuvels!quote:
google. Zoeken naar Camaro '79quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heb je ook iets over de voorkant? als dat net zo mooi is is ie wel heel nice
in zoeen heb ik ook gereden, is verkocht naar tsjechie, aan een boswachterquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze oude auto. Moge hij rusten in vrede.s
jaaaaquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die geur! De potentie! De heuvels!
Beter voelen.quote:
En net vond je het nietsquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee alleen een ford mustang vind ik nog wel iets hebben
enorm slechtquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht jij rijd
neehee.. autofotso zoekje neit op google maar op buzzybeequote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
google. Zoeken naar Camaro '79
Kun je nagaan hoe slecht ze verkopen. Telkens een nieuwe moeten maken omdat de oude serie loopt als een natte krant.quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nagaan
[..]
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaakt_!
quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neehee.. autofotso zoekje neit op google maar op buzzybee
oh.. wacht ... dat kunnen gasten niet meer
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.quote:
niet zo'n nep shelby man, geoon een mooie mustang zoals ditquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En net vond je het niets
Of moet hij weer uit een ander jaar zijn?
Ik zal mijn zicht er eens overheen laten glijdenquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
google. Zoeken naar Camaro '79
MTZ Belarusquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Pingwingei het volgende:
Om er nog maar 1 van mijn favorieten door te gooien
[ afbeelding ]
Die dingen zijn echt onverwoestbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in zoeen heb ik ook gereden, is verkocht naar tsjechie, aan een boswachter
Een taxi die je op komt halen?quote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.
He. Die heb ik vanavond aanschouwd.quote:
dat doet bijna elk merkquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze verkopen. Telkens een nieuwe moeten maken omdat de oude serie loopt als een natte krant.
Verneuktquote:
someday.quote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo'n nep shelby man, geoon een mooie mustang zoals dit
[ afbeelding ]
De kennertquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MTZ Belaruswit-russisch en onverwoestbaar
Mooi spul.quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Gotrick het volgende:
Als we het toch over voertuigen gaan hebben, hier mijn DKW nz 350 uit 1942 voor de restauratie![]()
Hij rijd nog niet, volgende maand (jan.) ga ik het motorblok uit elkaar halen en schoonmaken.
[ afbeelding ]
Nee, dan fiets ik wel, of steel ik de auto van mijn vader.quote:
Een hele mooie auto verneuken.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
someday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Gotrick het volgende:
Als we het toch over voertuigen gaan hebben, hier mijn DKW nz 350 uit 1942 voor de restauratie![]()
Hij rijd nog niet, volgende maand (jan.) ga ik het motorblok uit elkaar halen en schoonmaken.
[ afbeelding ]
[insert jankstem] daaaaddyyyyyyy daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan fiets ik wel, of steel ik de auto van mijn vader.
[ afbeelding ]
jupsquote:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als het een mooie auto was dan was ie bij deze verneukt ja...quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een hele mooie auto verneuken.
hence de bijna hehquote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Nivais al sinds 1978 vrijwle ongewijzigd in productie
quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]NeucksexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Die heeft een maat van me. Geinig ding, maar niet om van te kwijlenquote:
Die is heel lelijk gemaakt met dat rood/wittequote:
Moet je maar niet lapohuntenquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb spijt van de TT die ik gekozen heb.
Al had je een andere TT gekozen, was het alsnog een autotopic.quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb spijt van de TT die ik gekozen heb.
Het spijt me. Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Nee want dat is viesquote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me. Geinig ding, maar niet om van te kwijlen
dat is heul geen auto.quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Een Gibson Les Paul Root Beer is ook mooi.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stuk materiaalverspillingquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zoiets zat ik me ook al af te vragenquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik begin me af te vragen waarom we nog aan ;t fokken zijn en niet naakt in bed liggen.
Niet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me. Hoe kan ik het goedmaken?
We kunnen ook naakt in bed Fokkenquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik begin me af te vragen waarom we nog aan ;t fokken zijn en niet naakt in bed liggen.
Een kennerquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaaf ding die DKW! En bijna nieand bewaart Duitse legerzut, tof!
quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik me ook al af te vragen
de 69 shelby cobra is ook zeer gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastback
Nee, het is geen bier.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wat een stuk materiaalverspilling
laptop maar weer op m;n rug?quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We kunnen ook naakt in bed Fokken
ja een echte ja, maar dat is ook op basis van een fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
de 69 shelby cobra is ook zeer gaaf!
Nee. De '67.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastback
quote:
Hoe vaak hebben jullie al geneuktquote:
quote:
Een les paul moet sowieso wit zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het woord Beer zit er wel in.
Gibson bier? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het woord Beer zit er wel in.
Heb je meer van zulks mooi spul der oudheden? Dat zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Een kenner![]()
Dat niemand het bewaard is meteen ook een probleem![]()
Nieuwe onderdelen zijn er niet, alles trek ik van ebay voor honderden euro´s p/s![]()
Gelukkig miste hij niet veel. Ik moet alleen nog een betere achterrem, snelheidsmeter, contactslot en het spulenkasten ding.. (zeldzaamste onderdelen).
Moet ik de tel bijhouden dan?quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie al geneukt![]()
Nee.quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een les paul moet sowieso wit zijn.
Jep, teveel eigenlijk onderhandquote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heb je meer van zulks mooi spul der oudheden? Dat zou wel gaaf zijn
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
WTF.
Ga je googelen, en wat vind je:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
okequote:
Jou smaakquote:
Niet. DW wil maagd blijven tot in het huwelijk.quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie al geneukt![]()
quote:
quote:
hell noquote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een les paul moet sowieso wit zijn.
Fransenquote:
BMWquote:
DW en maagdquote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet. DW wil maagd blijven tot in het huwelijk.
En zichzelf bewaren voor Stoep. Omdat eerste keer, speciaal enzo.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor m'n eerste keer ga ik echt niet naar DW hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij mag nog heul geen bier manquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor m'n eerste keer ga ik echt niet naar DW hoor
fixed.quote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij mag nog heul geen bier manjongetje
Wat is dat voor gedrochtquote:
vertel! vertel! Laat zien!quote:
Enkel goed voor auto'squote:
quote:
Hm. Vandaar dat ik het nog nooit gedronken heb.quote:
quote:
quote:
Zoeen grafkist noem je toch geen gitaar?quote:
Houd jij van oude duitsers en russen?quote:
Dat is net een ruimtewagenquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is dit mijn droomauto.
nee, dat ook al niet...quote:Op zondag 27 december 2009 21:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vertel! vertel! Laat zien!
[..]
Enkel goed voor auto's
Dat is een Nissan volgens Google.quote:
Ja, ik ben aan de lijn. Ik ben nog geen 1.75, weeg 53.5 kilo en ik ben aan de lijn.quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diet, dus jij bent aan de lijn_! ?
Nu krijg ik ook zin in bier.quote:Op zondag 27 december 2009 21:59 schreef Gotrick het volgende:
Dit topic vraagt er gewoon om dat ik nu een biertje ga drinken... brb!
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is dit mijn droomauto.
Dat overleef je nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor m'n eerste keer ga ik echt niet naar DW hoor
Nee, een ragkar. Gewoon rondjassen tot ;ie uit elkaar valt.quote:
Je weet de koelkast te vinden.quote:
Dat is expres, in het kader van verrassingseffectquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd jij van oude duitsers en russen?dat had ik nooit achter je gezocht...
Goed bezigquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan de lijn. Ik ben nog geen 1.75, weeg 53.5 kilo en ik ben aan de lijn.
Ik heb het nodig.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat ook al niet...
misschien een truck hier en daar...
Geef mij zo'n ding en binnen 10 minuten is dat ding total lossquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, een ragkar. Gewoon rondjassen tot ;ie uit elkaar valt.
Du hast ein PM.quote:
Nee, tijdens de proefrit van een brug af rijden. Eventueel als je er zelf nog inzit. Het lef om in zo'n wanproduct te durven stappen. Waar haal je het vandaanquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou is gewoon precies hetzelfde als toen, INCLUSIEF geur!quote:
Hoe weet je dat?quote:
Kan je tegen nagels in je vel?quote:
Dat vertelde Stoeprand mij netquote:
Ruilen?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan de lijn. Ik ben nog geen 1.75, weeg 53.5 kilo en ik ben aan de lijn.
Ik heb het nodig.
Optimusquote:
Nee, rug, nek, buik, borst. Alles boven je middel en onder je hoofd eigenlijk.quote:
Daar heb ik liever geen nagels in. Anders had het me niet uitgemaakt, maar in mijn voorvel maakt het wel uit.quote:
G1quote:
Bestquote:Op zondag 27 december 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, rug, nek, buik, borst. Alles boven je middel en onder je hoofd eigenlijk.
beste truck ooitquote:
Heul niet. Kont ook nog weleens.quote:Op zondag 27 december 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, rug, nek, buik, borst. Alles boven je middel en onder je hoofd eigenlijk.
Ranja?quote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Gotrick het volgende:
Het normale bier was op.. jullie raden nooit wat ik wél aantrof
quote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Ezechielk het volgende:
Ik krijg net Chewbacca gePMd door iemand
Echt.quote:
Dat maakt niet uit.quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet. Kont ook nog weleens.
GH heb ik ookquote:
okequote:
Tray´tje Schultenbrauquote:
Mocht je die zomaar posten? De held.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
GH heb ik ook![]()
Wil er ook zo'n drumstel bij
Wat doet mijn oma nou weer in dit topicquote:
Op je hoofd ja. Nu nog op je kinquote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb al bijna net zo'n baard als Erwin.
Nee. Je kan hele oncharmante foto;s van mij verwachten nu.quote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mocht je die zomaar posten? De held.
Op m'n hoofd heb ik wel meer haar dan Erwin op zijn kin hoorquote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op je hoofd ja. Nu nog op je kin
Ik wel.quote:
Jij bent lekker bezig vandaag...quote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Je kan hele oncharmante foto;s van mij verwachten nu.
en op je kin heb je meer haar dan erwin op zijn hoofd?quote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op m'n hoofd heb ik wel meer haar dan Erwin op zijn kin hoor
DIE GH heb jij nietquote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
GH heb ik ook![]()
Wil er ook zo'n drumstel bij
quote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en op je kin heb je meer haar dan erwin op zijn hoofd?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]evenals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij staat niet voor niks op de webzquote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mocht je die zomaar posten? De held.
Dat speel ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik zal je wel keihard ownen met harry potter zwerkbal en pokemon minigames!
Aait jou oma mijn baard?quote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wat doet mijn oma nou weer in dit topic
Ik ook niet, maar ik ben er wel goed inquote:
Metallicaquote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik krijg ineens zin om Metallica te luisteren, maar daar hou ik helemaal niet van.
Hoezo? Ik doe niksquote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Je kan hele oncharmante foto;s van mij verwachten nu.
Batteryquote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik krijg ineens zin om Metallica te luisteren, maar daar hou ik helemaal niet van.
Nu diezelfde lengte aan je kinquote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op m'n hoofd heb ik wel meer haar dan Erwin op zijn kin hoor
Auto´s, muziek en haar van Stoeprand.quote:
Auto's, oncharmante foto's van Ei, en de baard van Stoep.quote:
Ja maar dat komt door Laura. Omdat ze klein is.quote:Op zondag 27 december 2009 22:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe niks
[ afbeelding ]
Of noem je dit oncharmant? Hoewel dit gewoon botercheyl is natuurlijk
Ja, regel dat!quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef CraigChrist het volgende:
WAAROM STAAT DIT PARELTJE NIET CENTRAAL?
Omdat slapende mods.quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef CraigChrist het volgende:
WAAROM STAAT DIT PARELTJE NIET CENTRAAL?
Mogen mods slapen dan?quote:
Ja. Jij bent intimiderend grootquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door Laura. Omdat ze klein is.
Mods slapen toch niet?quote:
Alleen tijdens de feestdagen.quote:
Oaky, even op mijn andere account inloggen.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe niks
[ afbeelding ]
Of noem je dit oncharmant? Hoewel dit gewoon botercheyl is natuurlijk
Dat weet ik.quote:
GMTAquote:
oh.quote:
Meer door jou, dat monster naast jou mag er wel af gepoetst worden, astepoetsterquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door Laura. Omdat ze klein is.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Oaky, even op mijn andere account inloggen.
ja maar Lauraquote:Op zondag 27 december 2009 22:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Meer door jou, dat monster naast jou mag er wel af gepoetst worden, astepoetster![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ik weet wat je met oncharmant bedoelt....
[ afbeelding ]
En die is van gemiddelde lengte en staat NIET op een bankje
HIj is wel iets groter dan gemiddeld, bij mij komt ze tot net bij mijn schouderquote:Op zondag 27 december 2009 22:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Meer door jou, dat monster naast jou mag er wel af gepoetst worden, astepoetster![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ik weet wat je met oncharmant bedoelt....
[ afbeelding ]
Maar lauraquote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar Laura
En vooral mijn vlechtjes he.
tepel.... jaja.quote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HIj is wel iets groter dan gemiddeld, bij mij komt ze tot net bij mijn schouder
Ze kan staand mijn tepel likken
Dat klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel hoorquote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 27 december 2009 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel hoorDat snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 27 december 2009 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen jullie zeker al helemaal niet meer geloven dat ik nog maagd ben he.
WOEST EROTISCH *fapfapfap*quote:Op zondag 27 december 2009 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene gast op de achtergrond lijkt verdacht veel op iemand die ik kenquote:Op zondag 27 december 2009 22:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft een bekend gezichtquote:Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die ene gast op de achtergrond lijkt verdacht veel op iemand die ik ken
Ik bedoel die ene rechts met die rode krullenquote:
[ afbeelding ]
Ook zijn krullen zijn bekendquote:Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene rechts met die rode krullen
quote:
quote:
[ afbeelding ]
Van wie ben jij een kloon?quote:
quote:
quote:
*Spiekt onopvallend naar DWs sigquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
*Spiekt onopvallend naar DWs sig
Ik ben helemaal geen kloon!
neeequote:geregistreerd op: zaterdag 26 december 2009 @ 18:26
Hoi broerquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Timquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook meteen bij van wie, gekkiie!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook meteen bij van wie, gekkiie!
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat je van nature blont bent.
En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook meteen bij van wie, gekkiie!
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat je van nature blont bent.
Had je dat vanmiddag nog niet doorquote:
Hoax! Ik heb geen zusjes.quote:
Hoe kun jij dan mijn zusjes broer zijn?quote:
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er wasquote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag nog niet door
dus had je dat vanmiddag niet doorquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er was
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer witquote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijn
Zit wat inquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er was
Dan moet je alweer een kloon aanmakenquote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer wit
DW zorgt dat mijn laptops zo snel verslijten. Na een bepaalde hoeveelheid wit smeersel, doet hij het toch niet lekker meer.
Dat hebben ze je maar wijsgemaakt, zodat het minder raar zou zijn als ik de nacht bij hen doorbreng.quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan mijn zusjes broer zijn?
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het nietquote:
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijn
Daar kan ik in komen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer wit
DW zorgt dat mijn laptops zo snel verslijten. Na een bepaalde hoeveelheid wit smeersel, doet hij het toch niet lekker meer.
Jij BENT mijn zusje?quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Dat hebben ze je maar wijsgemaakt, zodat het minder raar zou zijn als ik de nacht bij hen doorbreng.
Hoeveel zijn het er onderhand?quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan moet je alweer een kloon aanmaken
quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het niet
quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.
[..]
Daar kan ik in komen.
hihi, komen
Kon ik er maar in komen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.
[..]
Daar kan ik in komen.
hihi, komen
heul veulquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er onderhand?
Jij wil je laptop neucken?quote:
Minstens 10.quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er onderhand?
Sorry!quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het niet
USB FTWquote:
Nee, DW wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |