SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hechter op 27-12-2009 21:15:57 ]
Lachen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Silv het volgende:
Grappig, ik wist niet dat ik in anti-klaagbak zat.
Hoezo! Het is een klacht over vieze hangende jetsers.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Stoeprand het volgende:
Door de anti-klacht heeft het topic geen zin meer. Slotje.
eenschquote:
Dat is wat ik mooi vind, helaas hebben wij vrouwen het niet voor het kiezen wat tieten betreft.quote:
haha was dat maar zo makkelijk!quote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is wat ik mooi vind, helaas hebben wij vrouwen het niet voor het kiezen wat tieten betreft.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef griekjeee het volgende:
Kan dat varken in de op geen spoiler krijgen.
Ligt niet aan een BH hoor..quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Hechter het volgende:
[..]
Of gewoon goede BH's dragen... Ken genoeg meisjes met een grote cup die niet zo hangt.
De link selecteren en in spoilertagje plaatsen, staat tussen die tekens als je je post aanpast.quote:
je hebt het niet voor het kiezen - maar je kunt wel kiezen voor een operatie om het toonbaar te houden / te maken...quote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is wat ik mooi vind, helaas hebben wij vrouwen het niet voor het kiezen wat tieten betreft.
Gelukt zie ik.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De link selecteren en in spoilertagje plaatsen, staat tussen die tekens als je je post aanpast.
Nee da's gelul. Het gaat sowieso vroeg of laat allemaal hangen. Door sporten krijg je ze wel mooi stevig trouwens.quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Hechter het volgende:
Volgens mij gaan die dingen niet hangen als je al van jongs af aan een goede Bh draagt hoor...
als je echt dikke tieten hebt helpen volgens mij bh's ook niet....quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Hechter het volgende:
Volgens mij gaan die dingen niet hangen als je al van jongs af aan een goede Bh draagt hoor...
Dat moet je wel zelf willen.. M'n moeder heeft een borstverkleining gehad. Had cup F ongeveer. Voor een vrouw is dat gewoon niet praktisch. Plus dat ze altijd last van d'r rug en nek had. Als je ervoor kiest uit zo'n overweging vind ik het prima. Ze was toen een jaar of 40. Voor jonge meiden is dat een lastiger..quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
je hebt het niet voor het kiezen - maar je kunt wel kiezen voor een operatie om het toonbaar te houden / te maken...
Ik fap op alles wat lekker is.quote:Op zondag 27 december 2009 21:20 schreef donthate het volgende:
TS trekt zich op vriendin van maat en doet deze topic uit wraak:p
Gezonde hollandse kerel dusquote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef Hechter het volgende:
[..]
Ik fap op alles wat lekker is.maar hierop iig niet meer/
![]()
![]()
![]()
Puntige tieten?quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Een der grote paradoxen. Natuurlijke grote tieten (gaan) hangen, maar veel mannen willen ook weer geen siliconen.
Of je moet alleen jong met puntige tieten daten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
Nou 'n B of C gaat nooit ZO erg hangen hoor....quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Een der grote paradoxen. Natuurlijke grote tieten (gaan) hangen, maar veel mannen willen ook weer geen siliconen.
Of je moet alleen jong met puntige tieten daten
Ik hoop het.quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Hechter het volgende:
[..]
Nou 'n B of C gaat nooit ZO erg hangen hoor....
quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Puntige tieten?Dit soort dingen?
die zijn wel erg klein moet ik zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
De foto's rechts zijn foto's na haar borstvergroting.quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
die zijn wel erg klein moet ik zeggen...
Dan spreek je al over redelijk grote tieten.quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Rookert het volgende:
Cup E![]()
Het hangt () allemaal van het postuur af, bij een petite meisje horen kleinere borsten en vice versa
![]()
Heb een keer een wijf (meer was het niet) gezien van 1.60 met opgepompte tieten die niet mis zouden staan als airbags op een Fiat Panda
Klopt. Over het algemeen past een mooi B/C cupje wel bij elke vrouw..quote:Op zondag 27 december 2009 21:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan spreek je al over redelijk grote tieten.Absoluut lelijk idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |