Dah kan toch nie?quote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet niet hoor.. dat zou betekenen dat R2 de lijst manipuleert...
waarom zouden ze nummers niet een beetje "sturen"? Geloof er niets van dat alle 2000 nummers ook daadwerkelijk zo gestemd zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet niet hoor.. dat zou betekenen dat R2 de lijst manipuleert...
Kan het me niet voorstellen hoor...anders had ik daar vast wel een column over geschreven...quote:
Tja, er zijn van die mensen die werkelijk denken dat de lijst helemaal gebaseerd is op het aantal stemmen.......quote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
waarom zouden ze nummers niet een beetje "sturen"? Geloof er niets van dat alle 2000 nummers ook daadwerkelijk zo gestemd zijn.
Ah gezienquote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen hoor...anders had ik daar vast wel een column over geschreven...
Er zit inderdaad wel min of meer een Paul Simon bij. Maar de echte schat ik toch een stukje bijdehanter in. En kleiner.quote:
Omdat je die er op de radio niet bij krijgtquote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom al die plaatjes?
Ik nam eigenlijk aan dat die vraag wel gesteld was, dus ik gaf t antwoord..quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat was nu een leuke algemene muziekkennis vraag geweest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |