Die plaat is net de Top 40 uit.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Three Days In A Row' is één van de weinige nummers die zo extreem geplugd werd voordat het daadwerkelijk verkrijgbaar werd per CD of iTunes.
En inderdaad, het nummer is niet zo heel bijzonder. Ik vind het zelfs zeurderig...
Je bedoelt The Who - Overture (Tommy)?quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind dit muziekje altijd zo mooi, aan het begin van elk uur
Dat niet alleen, het is ook gewoon een zeik nummer.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die plaat is net de Top 40 uit.
Dat is meer het issue hier...
Waarschijnlijk stonden ze volgens de stemmen precies na elkaar, maar vonden ze dat bij radio 2 niet handig en hebben ze de volgorde "iets aangepast"quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die nummers van de polies stonden anders in de krant dan online.
Als 3FM Megahit vond ik het ook niets. Mislukte poging van Anouk om een bluesnummer op te nemen.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind dit muziekje altijd zo mooi, aan het begin van elk uur
Preciesquote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het is ook gewoon een zeik nummer.
Ga jij trouwens eens naar de AKQ, je bent aan de beurt.quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bedoelt The Who - Overture (Tommy)?
Ik geloof dat niet niet hoor.. dat zou betekenen dat R2 de lijst manipuleert...quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden ze volgens de stemmen precies na elkaar, maar vonden ze dat bij radio 2 niet handig en hebben ze de volgorde "iets aangepast"
Tja, Nederlandse artiest he, als je die plugt komt ze ook lekker vaak langs als je haar kunt gebruikenquote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En veeeeeeeeeeel te veel gedraaid.
Ja, is dat niet zo dan?quote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet niet hoor.. dat zou betekenen dat R2 de lijst manipuleert...
Dat zou inderdaad wel zo kunnen zijn, maar dan is het wel een beetje dom om niet alle lijsten gelijk te laten lopen toch?quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden ze volgens de stemmen precies na elkaar, maar vonden ze dat bij radio 2 niet handig en hebben ze de volgorde "iets aangepast"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |