vorig jaar was idd echt erg!quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat valt nog beste mee hoor, vorige jaar ging het veel sneller hier. Ik vind dit wel een prettig tempo trouwens.
In ieder geval de enigstequote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de enige die HOme van Simply Red leuk vindt???
Ik moet hem nog horen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb echt niks met heel dat Simply Red... sorryquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hij geeft het toch zelf al aan in zijn bandnaam? Hij heeft rood haar en is dom...=kutmuziek.quote:
Bedoel je Dagoduck?quote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar was idd echt erg!
Zat je op pagina 3 te tikken en kon je ineens niet posten omdat topic vol was....
Nou ja.. Bijna dan
Ik mis trouwens wel iemand............... mag ik dat zeggen?
een dwarsliggertje die graag zijn postcount wilde opkrikken met de top2000 en ook meteen topics opende als het topic nog lang niet vol is enzo...
Ik mis best veel mensen dit jaar:quote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar was idd echt erg!
Zat je op pagina 3 te tikken en kon je ineens niet posten omdat topic vol was....
Nou ja.. Bijna dan
Ik mis trouwens wel iemand............... mag ik dat zeggen?
een dwarsliggertje die graag zijn postcount wilde opkrikken met de top2000 en ook meteen topics opende als het topic nog lang niet vol is enzo...
Ik meen me de haarkleur van je ega te herinneren...quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft rood haar en is dom...=kutmuziek.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij geeft het toch zelf al aan in zijn bandnaam? Hij heeft rood haar en is dom...=kutmuziek.
Oranje MM, oranje...quote:Op zondag 27 december 2009 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen me de haarkleur van je ega te herinneren...
Zou Mick Hucknall hetzelfde hebben gedaan als één van de bandleden van Mando Diao die in een nachtmerrie de bandnaam eruit schreeuwde?quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij geeft het toch zelf al aan in zijn bandnaam? Hij heeft rood haar en is dom...=kutmuziek.
Auberginequote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is geen oranje meer hoor
[ afbeelding ]
Gabriel Rios?quote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef cafca het volgende:
Och, ik vind dit best een lekker nummer.....echt van die strand-muziek, he? beetje als die Appelsientje-figuur waarvan ik ff niet op de naam kom.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |