Is Lamon jouw aartsvijand ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef IJsblock het volgende:
Ik ben benieuwd van welke gebande deze kloon eigenlijk is.
Lamon?
Dat niet, maar ik kon even snel niet op een andere naam komen....quote:
Er zijn altijd vrouwen die nog wanhopiger zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
echt niet ik had 5 flirts in 2 minuten
Je zei in de OP dat ze lelijk zijn. En soort zoekt nu eenmaal soort.quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Ja hoor dude alsof mooie meisjes daar op lexa zitten. noem me niet lelijk want ik weet cker dat ik knapper ben dan jou. Veel knapper. ik ben supermodel. ik was in een melige bui en ik had een profiel aangemaakt lees me OP eens goed.quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Je zei in de OP dat ze lelijk zijn. En soort zoekt nu eenmaal soort.
Post eens pics dan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Ja hoor dude alsof mooie meisjes daar op lexa zitten. noem me niet lelijk want ik weet cker dat ik knapper ben dan jou. Veel knapper. ik ben supermodel.
Dat wil ook echt zoveel zeggen op een datingsite.quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zie ik er ongeveer uit.
Er zit een fail in de pic, de P moet een Y zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zie ik er ongeveer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |