Als dat appelkaneelkwark mag zijn vind ik het helemaal goedquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn plan:
Ik rij NU naar Castricum, dan neem ik daar hangop met stoofpeertjes en een passagier mee naar Amersfoort voor double chocolate cake en dan rijden we even door naar Olst (toch?) voor een stuk of wat apekoppen en een optionele stroopwafel en/ of blow en daarna nemen we bij mij chocoladeijs en appelkaneerkwark.
Check?
quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vroeger ken jij geeneens want vroeger gaven de kippen nog melk en de koeien legden nog eieren! En jij kan niet zeggn dat je DIE tijd hebt meegemaakt!
Top plan!quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn plan:
Ik rij NU naar Castricum, dan neem ik daar hangop met stoofpeertjes en een passagier mee naar Amersfoort voor double chocolate cake en dan rijden we even door naar Olst (toch?) voor een stuk of wat apekoppen en een optionele stroopwafel en/ of blow en daarna nemen we bij mij chocoladeijs en appelkaneerkwark.
Check?
quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn plan:
Check?
quote:
quote:
quote:
Ik weet uit archieen dat men toen ook toch echt de koeien molkquote:
Dat mag ook jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als dat appelkaneelkwark mag zijn vind ik het helemaal goed![]()
De wereld IS plat...quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jezus dat is oud... vroegah bij jou was de wereld nog plat en waren de negers nog blank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Oh, daarom ken ik het niet.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jezus dat is oud... vroegah bij jou was de wereld nog plat en waren de negers nog blank!
De lucht nog schoon en de sex nog vies!quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn jullie dan hier met zoeen lange reis?quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag ook ja![]()
Tiebvaut ivm enthousiasme denk ik
OPEN JE OGEN< HET IS EEN COMPLOT. HOAXquote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik weet uit archieen dat men toen ook toch echt de koeien molk
Omdat het gaaf is?quote:
en mijn over over overgrootvader doet eraan mee?quote:Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN< HET IS EEN COMPLOT. HOAX
Nou, doe mij de vieze lucht en lekkere sex dan maar!quote:Op zondag 27 december 2009 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De lucht nog schoon en de sex nog vies!
Maar met een vieze lucht krijg je geen sexquote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nou, doe mij de vieze lucht en lekkere sex dan maar!
ja je weet, de vrijmetselaars en assessijnenquote:Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en mijn over over overgrootvader doet eraan mee?
Freemasons in de familiequote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je weet, de vrijmetselaars en assessijnen
templaars ookquote:
En lepelaarsquote:
Ik kan ook eerst naar jou hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn jullie dan hier met zoeen lange reis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |