quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vandaag zowaar 2 frikandellen, en gewoon thuis. mijn diners worden steeds royaler. en ikhad er nu een bitterbal bij.
Zohee..en een hele frikandel meer dan gister!quote:Op zondag 27 december 2009 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vandaag zowaar 2 frikandellen, en gewoon thuis. mijn diners worden steeds royaler. en ikhad er nu een bitterbal bij.
ja, maar gister was mijn voorgerecht lekkerder! een dagje st+mzquote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zohee..en een hele frikandel meer dan gister!
OMG! Je zou maar stoofpeertjes eten en dan stoofpeertjesvla na!quote:Op zondag 27 december 2009 19:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
die zijn zooooo lekker!
Net als stoofpeertjes vla van Campina
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Je zou maar stoofpeertjes eten en dan stoofpeertjesvla na!![]()
![]()
Ghihih, hoor ik daar een crewbash?quote:
en zuurstokjes naquote:Op zondag 27 december 2009 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar gister was mijn voorgerecht lekkerder! een dagje st+mz
opsternaatquote:
En, en, en?quote:Op zondag 27 december 2009 20:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer genoeg is die vla seizoens gebonden![]()
Maar ik geloof dat er hier in de koelkast nog wel een of ander toetje met stoofpeertjes staat, zo even kijken!
Opsternaat!quote:
damn absoluutquote:
Excuseer meneer Christ, U zei zelf ook: minder erg ALSquote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Opsternaat!
Ach, als hij geband wordt, gaat hij gewoon intochnietzo.
Je hebt gelijk. Wanneer is in dit geval een beter woord.quote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Excuseer meneer Christ, U zei zelf ook: minder erg ALS
Het maakt me niks uit.quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Opsternaat!
Ach, als hij geband wordt, gaat hij gewoon intochnietzo.
Wanneer?quote:Op zondag 27 december 2009 20:07 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wanneer is in dit geval een beter woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |