abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76118453
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef adbeentjes het volgende:

[..]

Regel dan eens wat voor mij... <24, ben heel vlot, alleen oldtimerverzekering,
Uhuh .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_76119306
Nee, ook bij DIKS geldt de minimumleeftijd van 24. Vrijwel alle youngtimerverzekeringen (want daar hebben we het in principe over) hanteren een minimumleeftijd van 24 jaar.

Bij DIKS kon ik in de youngtimerverzekering voor 15.000 of 20.000 km per jaar, en dus gebruik als eerste (en enige) auto. Het enige struikelblok was dat ik nog geen 24 was. Nog even wachten dus.
pi_76121808
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Maharbal het volgende:
Nee, ook bij DIKS geldt de minimumleeftijd van 24. Vrijwel alle youngtimerverzekeringen (want daar hebben we het in principe over) hanteren een minimumleeftijd van 24 jaar.

Bij DIKS kon ik in de youngtimerverzekering voor 15.000 of 20.000 km per jaar, en dus gebruik als eerste (en enige) auto. Het enige struikelblok was dat ik nog geen 24 was. Nog even wachten dus.
Wat had de ' youngtimersverzekering' dan in? Mar je hebt dus geen oldtimerverzekering, je betaalt dan nu ook de volle pot?
pi_76122018
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef adbeentjes het volgende:

[..]

Wat had de ' youngtimersverzekering' dan in? Mar je hebt dus geen oldtimerverzekering, je betaalt dan nu ook de volle pot?
Zo noemen ze gewoon een verzekering voor de "jongere oude" auto's (zoals bijv mijn '89).

En ja, ik betaal nu gewoon de "volle pot". Komend jaar eens even kijken naar een taxatie en dan volgend jaar in de all-risk oldtimerverzekering.
pi_76122203
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zo noemen ze gewoon een verzekering voor de "jongere oude" auto's (zoals bijv mijn '89).

En ja, ik betaal nu gewoon de "volle pot". Komend jaar eens even kijken naar een taxatie en dan volgend jaar in de all-risk oldtimerverzekering.
Ach ja, dus ook voor mij jammer genoeg; er is niets anders.... er is dus echt geen andere optie helaas.
  zondag 27 december 2009 @ 23:16:58 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76123459
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Maharbal het volgende:

OK dan.. dat wist ik niet, ben al een poosje 24 geweest, dus ik heb dat probleem nooit
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')