quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Jahr00n het volgende:
Je bent gewoon te dom om je pincode te onthouden.
In theorie zou die grappiger moeten zijn dan dattie is.quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef IlseMathilde het volgende:
Beter dit dan dat je bankpas een automaat inslikt. Leg dat maar eens uit.
Want je keek mee en zag dat hij zijn pincode goed intoetste?quote:Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef Ryon het volgende:
Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat de gast die voor mij lam nog wat probeerde te pinnen zijn kaart zag verdwijnen. en dat lag dan compleet niet aan die gozer.
Nee, ik vertrouw er gewoon op dat pinautomaten genoeg humor hebben om alleen maar lamme gasten te pakken te nemen als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Want je keek mee en zag dat hij zijn pincode goed intoetste?
* Ofyles2 het niet meer houdt...quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Gisteren na het uitgaan zwaar dronken sta ik geld te pinnen voor een taxi, slikt die automaat me pas ineens in.
Ik kan het me nog steeds niet herinneren waarom maar het lijkt me erg stug dat ik me pincode fout toetste![]()
Nu moet ik morgen naar de bank om te kijken of ze em hebben.
Om de 1 of andere reden ben ik bang dat ik geskimmed ben![]()
Klacht: heb nu nog maar 30 euro in huis
quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet gelijk aan Ome Henk denken:
"Toets opnieuw uw code in."
"Arrgh, 1234!!!"
"Uw code is onjuist. Uw pas wordt ingenomen. Doei sukkel."
Ik heb al 10 jaar dezelfde pincode dus ik neem aan dat ik em niet vergeetquote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het niet meer houdt...
Lijkt me logischer dat je je pincode niet onthoudt als je je hersencellen eraf drinkt...
Jij neemt een taxi voor een afstand die je bezopen in 45 minuten loopt? Dat fiets je dus in kwartiertje, luiaardquote:Op zondag 27 december 2009 19:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar dezelfde pincode dus ik neem aan dat ik em niet vergeetmisschien klungelig verkeerd ingetoetst ofzo.
Het erge was dat ik 45 minuten kon gaan slingeren richting huis
Eigenlijk gok ik dat, ik heb geen idee hoe laat het was en hoelang ik erover gedaan hebquote:Op zondag 27 december 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij neemt een taxi voor een afstand die je bezopen in 45 minuten loopt? Dat fiets je dus in kwartiertje, luiaard
Gelukkig wist je je pincode nogquote:Op zondag 27 december 2009 19:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eigenlijk gok ik dat, ik heb geen idee hoe laat het was en hoelang ik erover gedaan heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |