Nu nog leren lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:39 schreef Moonah het volgende:
En ik realiseer me ineens dat BE hier nu legaal post!![]()
Sasha is jarig geweest!
Alsnog van harte gefeliciteerd door deze spuit 11...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig geen Sesamstraat meer kijken dus![]()
Ik dacht dat Sesamstraat toch wel geschikt was voor een 2,5 jarig meisjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef cattie het volgende:
Ive heeft een hekel aan Sesamstraat!![]()
Ive is ook erg in de monsters en spoken enz, maar omdat we ook wat boekjes hebben over spoken die niet echt blijken te zijn enz vindt hij het niet eng. Ik denk dat het vooral goed is om met dit soort "enge' dingen te zorgen dat het leeftijdsconform is wat ze kijken.
Die giraffen zijn inderdaad vreselijk. Dat irritante gegiechel van zequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:15 schreef YPPY het volgende:
Sesamstraat vind ik ook leuk om te zien, is goed vol te houden. Veel beter dan die giraffen van een Dip&Dap, dat is echt verschrikkelijk.
Echtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef poemojn het volgende:
Dat vonden ze hier juist het leukste onderdeel van SesamstraatGrappig hoe kinderen anders kunnen reageren op 'tzelfde.
Sesamstraat is eigenlijk voor oudere kinderen bedoeldIets voor oudere kinderen kijken kan geen kwaad hoop ik voor J, maar dingen voor de eigen leeftijd kunnen ook best leuk zijn. En vaak wel wat rustiger.
Dat vind ik toch wel lastig, al probeer ik erop te letten. Die plop aflevering heeft ze volgens mij niet eens gezien. We hebben 1 dvd van studio 100 met 2 plop liedjes erop, zonder spoken. Het zou via het kdv kunnen komen, dat 1 van de andere kinderen het wel gezien heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef cattie het volgende: Ik denk dat het vooral goed is om met dit soort "enge' dingen te zorgen dat het leeftijdsconform is wat ze kijken.
Dat weet ik wel zeker. Maar wat ze dan wel snappen en wat niet vind ik wel lastig. 's Avonds wil ze niet gaan slapen, want dan is het donker. Dat is eng en dan komen de spookjes. En de spookjes nemen spullen mee. Ze is overstuur omdat ze niet alleen wil zijn en bang is dat wij weg gaan. Hoe je daar dan mee om gaat, ook om het niet erger te maken dan het is, vind ik wel moeilijk. Het wel serieus nemen, maar ook niet het probleem groter maken dan het is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef Moonah het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze bepaalde dingen pas op een latere leeftijd echt snappen? Dat ze als ze er eigenlijk te jong voor zijn het gewoon consumeren zonder er echt iets bij te voelen? Het inlevingsvermogen ontwikkelt zich immers pas later .
Heb je een lamp aan op haar kamer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar wat ze dan wel snappen en wat niet vind ik wel lastig. 's Avonds wil ze niet gaan slapen, want dan is het donker. Dat is eng en dan komen de spookjes. En de spookjes nemen spullen mee. Ze is overstuur omdat ze niet alleen wil zijn en bang is dat wij weg gaan. Hoe je daar dan mee om gaat, ook om het niet erger te maken dan het is, vind ik wel moeilijk. Het wel serieus nemen, maar ook niet het probleem groter maken dan het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |