Die GPS is meer dan nauwkeurig genoeg en houdt het op een volle accu zo'n 8 uur vol. Bepaaldfe Nokia accu's (geloof die voor de 3310) passen er in, dus je kunt voor weinig geld extra accu's bijkopen. GPS is maar weinig gebruikt, dus accu is nog vers. Door de TMC ontvanger beschik je over verkeersinformatie waardoor je navigatie de file's kan vermijden.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef kwekkeboom het volgende:
Hoe goed is die GPS? Werkt hij ook met een Nokia E90?
quote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Barzi het volgende:
20 incl voor de iPaq 514
20 inclquote:Op zondag 27 december 2009 17:01 schreef Osramp het volgende:
......Te duur? Je mag een bod doen, maar meer dan 10% onder de gestelde prijzen neem ik niet serieus..........
Alle artikelen werken en zijn in uitstekende conditie.
Ik ben de afgelopen 35 jaar pas 1x in de buurt van Rotterdam geweest.....quote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef JoPiDo het volgende:
Zyxel multipc modem
deze modem heb ik ook en twee keer omgezet naar een andere provider
het is even puzzelen, maar op de site van Zyxel staat een goede gebruiksaanwijzing
ik heb interesse in die 100gb schijf, maar kan ik hem ophalen in de buurt van Rotterdam? verzenden is een beetje zinloos...
Anders neem je die 250GB externe schijf erbij. Kan vwmb met dhl voor ¤35,- incl.quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef JoPiDo het volgende:
dan is het 15 euro inclusief, dat is voor beide denk ik niet de moeite
maar bedankt!
quote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Keasis het volgende:
15 incl. voor de GPS.
¤ 15,- incl kom ik onder de ¤ 10,- uit. Gaat hem niet worden denk ik. ¤ 19,50 incl is vwmb in orde.quote:Op zondag 27 december 2009 17:01 schreef Osramp het volgende:
Te duur? Je mag gerust een bod doen, maar meer dan 10% onder de gestelde prijzen neem ik niet serieus. Bij samengestelde aankopen kunnen we er wel over praten.
Dank voor de uitlegquote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef Osramp het volgende:
[..]
Die GPS is meer dan nauwkeurig genoeg en houdt het op een volle accu zo'n 8 uur vol. Bepaaldfe Nokia accu's (geloof die voor de 3310) passen er in, dus je kunt voor weinig geld extra accu's bijkopen. GPS is maar weinig gebruikt, dus accu is nog vers. Door de TMC ontvanger beschik je over verkeersinformatie waardoor je navigatie de file's kan vermijden.
Voor meer info kijk je eens op: http://www.amaryllo.com/a(...)-with-rds-tmc-2.html
Ik heb de GPS eens geprobeerd met een Nokia E series (dacht een E73 of E75). Werkte direct, dus verwacht daar geen problemen. Via mijn iPaq514 en HTC TyTnII (mn. voor TMC info) werkte het super.
Voldoende info? Ik weet natuurlijk niet wat jij van een goede GPS verwacht. Voor mij was het een prima ding, maar het ingebouwde systeem kan er niet mee overweg. Dat is de reden waarom hij in de verkoop gaat.
Hmmm, blijft dat kastje hier nog liggen. Dat is net hetgene dat plaats inneemt. Als er iemand geinteresseerd is in de casing, dan praten we verder.quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef Sjechov het volgende:
25 euro incl. voor beide schijven los (ik hoef dat externe kastje niet)
Ik ben interne schijven nodig voor een paar pc's, heb zodoende geen belang bij een kastje.quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Osramp het volgende:
[..]
Hmmm, blijft dat kastje hier nog liggen. Dat is net hetgene dat plaats inneemt. Als er iemand geinteresseerd is in de casing, dan praten we verder.
Begrijpelijk. Maar ik wil ook niet met onverkoopbaar spul, dat evenveel plaats inneemt, achterblijven. Asl er iemand de casing los wil kopen, dan gaat het kastje daarheen en neem jij de disks.quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik ben interne schijven nodig voor een paar pc's, heb zodoende geen belang bij een kastje.
Duidelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Osramp het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar ik wil ook niet met onverkoopbaar spul, dat evenveel plaats inneemt, achterblijven. Asl er iemand de casing los wil kopen, dan gaat het kastje daarheen en neem jij de disks.
Deal donequote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Bluetooth GPS/TMC ontvanger. Amaryllo Trinity.
Als je die nog hebt; 20 euro incl. verzenden
Eventueel hebk nog wel een kleinere foon, maar die zijn niet helemaal goed meer. Volgens mij een knoppie wat niet lekker functioneerde, maar niks 'ernstigs' (W900i van Sony Ericsson), wellicht interesse in? Dan bied ik je 10 incl verzenden, aangezien ik ook wat moet gaan verzenden.
Laat maar weten
Zekering die soms vervangen moeten wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
Die Fluke, daar heb ik wel interesse in. Echter toen ik erop ging googlen zag ik ergens staan dat er 2 zekeringen soms vervangen moeten worden bij deze model ter waarde van ongeveer 45 euro per stuk en dat ze gecallibreerd moeten worden? http://cgi.ebay.nl/Fluke-(...)?hash=item2a036813f9
Hoe kom je eraan want ik zie dat ze op ebay voor echt belachelijk weinig geld weggaan zoals voor 10 euro. http://cgi.ebay.nl/FLUKE-(...)?hash=item19b8d4731a
Ik zei ook niet dat de zekeringen slijten, ben zelf ook elektricien net als jijquote:Op woensdag 30 december 2009 10:11 schreef Osramp het volgende:
[..]
Zekering die soms vervangen moeten wordenEen zekering is een beveiliging, geen slijtagedeel. Een zekering gaat alleen stuk als je je vergist met het aansluiten van de meter. Als amperemeter rechtstreeks op een voeding bijvoorbeeld, daar beschermen de zekeringen je meter tegen overlijden. De zekeringen van deze 177 zijn in orde, en je krijgt er 2 reservezekeringen bij. Die kosten maar een 4,5euro per stuk (http://nl.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R=4588447). Ze zijn alleen wat lastiger te krijgen, en als je ze als Fluke zekering koopt, dan betaal je extra voor de naam.
Mijn meter komt uit de faillissementsverkoop van een elektronicawinkel hier in de stad (Regenboog), en ik heb er heel wat meer voor betaald dan 150 euro. Naderhand heb ik er nog de tas en meetsnoeren bij gekocht omdat de originele meetsnoeren me niet bevielen (te stug).
Tas+snoeren schat ik dat je met 50euro niet uitkomt.
Calibreren is geen must, het ligt er maar aan hoe nauwkeurig je je metingen wilt uitvoeren. Fluke garandeert een afwijking van (dacht ik) maximaal 0,1% gedurende 1 jaar na calibratie. Daarna geven ze geen garantie meer op de maximale afwijking. Maar ik heb nog nooit een Fluke gezien die grote afwijkingen vertoonde, en heb er nog nooit 1 laten calibreren (heb nog 3 Flukes, waaronder een 1220 uit 1985 die nooit gecalibreerd is).
Calibreren kan dus wel, maar als jij geen meetcertificaten hoeft af te geven dan is dat nergens voor nodig.
Deze 177 mag weg omdat ik hem niet wil gebruiken. Waar ik moet meten, daar zijn de omstandigheden niet zo vriendelijk. Op zich wel dingen waar hij tegen kan, maar liever maak ik eerst de oudere spullen op. En aangezien mijn Fluke 73, Fluke 1220 en Metrix 85C het prima uithouden, ligt de 177 de kast warm te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |