Ik heb altijd een sjaal om, zeker met dit frisse weerquote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik doe nooit een sjaal om, dus zeker niet naar bed....
Ieder zijn ding, ik rits mijn jas wat verder dicht als het koud isquote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd een sjaal om, zeker met dit frisse weer
Redelijke prijzen, ik neem aan dat jullie dan voor een 3 kamer app gaan?quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef Stuurloos het volgende:
Mn vriendin en ik zijn een beetje op onderzoek uit op de huizenmarkt en kwamen het volgende tegen:
http://www.appartementenlascala.nl/
Nieuwbouw bij Stappegoor, klaar eind 2010 ergens. Misschien nog wat ver in het verschiet, maar wie weet..
Nee 2-kamer, type Scenario.. zoveel poet heb ik nou ook weer niet en zij studeert nog dusja..quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Redelijke prijzen, ik neem aan dat jullie dan voor een 3 kamer app gaan?
Owh ik dacht dat jullie allebei al centjes aan het verdienen waren...quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee 2-kamer, type Scenario.. zoveel poet heb ik nou ook weer niet en zij studeert nog dusja..
Nope, zij is 18 en ik 24quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat jullie allebei al centjes aan het verdienen waren...
Gezien, maar valt buiten het budget. Zit toch echt te kijken naar iets onder 150.000quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Guard het volgende:
ook wel eens naar Intermezzo gekeken? Wel een beetje ver uit het centrum, maar volgens mij wel mooie appartementen
Oh ik kan de prijslijst niet openen op mijn laptop, heb geen pdf reader, en het is nog niet in me opgekomen om er een te installeren...quote:Op zondag 27 december 2009 20:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gezien, maar valt buiten het budget. Zit toch echt te kijken naar iets onder 150.000
Mn vriendin is echt van de nieuwbouw en ik vind jaren 30 woningen met erkers en glas-in-lood weer schitterend, dus we zoeken een beetje een middenweg, nouja ik zoek die, want zij wil gewoon nieuwbouwquote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ik kan de prijslijst niet openen op mijn laptop, heb geen pdf reader, en het is nog niet in me opgekomen om er een te installeren...
Willen jullie perse een appartement of is een huisje ook een mogelijkheid?
Slaapdienst?quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo naar huis, omkleden en gaan werken.
Ja en morgen dag tot 5uur ongeveerquote:
Want jij wil eruit?quote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef theKiD het volgende:
@stuurloos, voor 138000 mag je mijn appartement overnemen.Enne voor lieve auto, het is nog best gevaarlijk om met een sjaal om te slapen, in de eerste plaats kans op verstikking omdat je draait in je slaap en in 2e plaats, en dat hoor je voor je werk volgens mij te weten, als iemand bijv een epileptische aanval krijgt, kan ie ook stikken door zoiets
Dus alleeo dampo en de verwarming hoger, of een shirt aandoen die je ook insmeert met dat spul..
Ja voor dat geld kun je een garage in Udenhout kopenquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef theKiD het volgende:
Ik wil al heel lang weer terug naar udenhoutEn met die prijs mats ik je heel erg.. Ik zoek alleen nog naar een goede woonruimte in udenhout, maar das nog niet te betalen voor mij..
Een e-aanval is ook gevaarlijk zonder sjaal, maar ik zal er de volgende keer aan denkenquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef theKiD het volgende:
@stuurloos, voor 138000 mag je mijn appartement overnemen.Enne voor lieve auto, het is nog best gevaarlijk om met een sjaal om te slapen, in de eerste plaats kans op verstikking omdat je draait in je slaap en in 2e plaats, en dat hoor je voor je werk volgens mij te weten, als iemand bijv een epileptische aanval krijgt, kan ie ook stikken door zoiets
Dus alleeo dampo en de verwarming hoger, of een shirt aandoen die je ook insmeert met dat spul..
Wo wohnst du kiddo?quote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef theKiD het volgende:
Ik wil al heel lang weer terug naar udenhoutEn met die prijs mats ik je heel erg.. Ik zoek alleen nog naar een goede woonruimte in udenhout, maar das nog niet te betalen voor mij..
Hoe was het?!?!quote:Op zondag 27 december 2009 23:32 schreef Crazy-M het volgende:
wat nu: reistijd 1.30 uur ...
kan ook in 1 uur hahaha.
ik ga slapen![]()
Ja!! Hou ons maar in spanning, snifquote:
Groeseindstraat. Zie kaartjequote:
West (tussen ringbaan en uni is circa 140-160k voor app.quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mn vriendin is echt van de nieuwbouw en ik vind jaren 30 woningen met erkers en glas-in-lood weer schitterend, dus we zoeken een beetje een middenweg, nouja ik zoek die, want zij wil gewoon nieuwbouw
Huisje of appartement maakt op zich niet uit en buurt op zich wel (geen Noord, Reeshof of Vogeltjesbuurt). Zal nog wel eens op Funda gaan speuren
en dan woon ik ook niet meer zo alleen in westquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef existenz het volgende:
[..]
West (tussen ringbaan en uni is circa 140-160k voor app.
quote:
Film was leuk (old dogs) Alleen eind is voorspelbaar maar jahquote:Op maandag 28 december 2009 00:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja!! Hou ons maar in spanning, snif.
@verkoudheidskwestie: neusspray + paracetamol, dan slaap je tenminste goed. Truste
!
Hoi!quote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Guard het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooood Morning Tilburg!
ook morgenquote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Guard het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooood Morning Tilburg!
Ah, dat is leuk om te horenquote:Op maandag 28 december 2009 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Film was leuk (old dogs) Alleen eind is voorspelbaar maar jah![]()
Verder wel hele gezellige avond gehad en afgesproken om snel weer af te spreken
quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah, dat is leuk om te horen.
Valt meequote:
Zeg dat dan allemaal zo moeilijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of je nog gezoend hebt met d'r!!
Doe ik dat dan ?quote:Op maandag 28 december 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ontwijk jij de vraag niet dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |