Hoe oud ben je nu eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn hele leven is één grote ode aan jou, dat weet je toch?
Opzich zou het wel vet zijn om 0:00 op FOK! te postenquote:Op zondag 27 december 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Slicke player. Wat ga je doen met NYE, Chriz?
19quote:
Nog de stad inquote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Opzich zou het wel vet zijn om 0:00 op FOK! te posten!
Tweede optie is een houseparty bij een vriend, dus ik hink op twee gedachten.
[..]
19 [ afbeelding ]!
Interestingquote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nog de stad in? Tweede vraag, waarom heb jij mij nooit verteld over je nichtjes? [/stalker]
quote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
Hell, ik wil een bewegende avatar op MSN. Wist niet eens dat dat kon.
Doubt it, ik ben al blij als ik geen alcoholvergiftiging oploop.quote:
Omdat ze een beetje jong zijnquote:Tweede vraag, waarom heb jij mij nooit verteld over je nichtjes? [/stalker]
Met een webcam.quote:
quote:Hoi
Buoy spot net online jou foto en gaf deze een 8.5 toegekend!
Wil jij de fotos zien waar het om gaat? Bekijk ze dan nu op deze website:
http://view.msnfri-endwis(...)tnoboshierdieklikken
Groeten,
Buoy
Same met vriendinnen van m'n zusje, eerst waren ze altijd lelijk maar nu is ze van klas gewisseld en heeft ze nieuwe vriendinnen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doubt it, ik ben al blij als ik geen alcoholvergiftiging oploop.
[..]
Omdat ze een beetje jong zijn.
Al heeft die oudste vriendinnen waar ik van zeg: godverdomme, wat een ziek mannetje ben ik toch ook. Ik ben ze ook al subtiel aan het reserveren voor over een jaar of 4.
Ohquote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met een webcam.
Erkenning is trouwens altjid leuk:
[..]
Die standaard MSN plaatjes bewegen toch ook?quote:Op zondag 27 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OhIk dacht aan gewone bewegende plaatjes.
Hier niet.quote:Op zondag 27 december 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die standaard MSN plaatjes bewegen toch ook?
Ik ben aan het kijken of je ook opgeslagen filmpjes kunt doen, want vrienden hebben m'n kop een keer gefilmd toen ik dronken was en ik ging toen om de een of andere reden blozen, en het is echt een classic fragment.quote:Op zondag 27 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OhIk dacht aan gewone bewegende plaatjes.
Mijn zusje heeft dat.quote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
Hell, ik wil een bewegende avatar op MSN. Wist niet eens dat dat kon.
Ik zit vast aan de mac versie van msn.quote:Op zondag 27 december 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook kei up-to-date wanneer het MSN betreft.
Ah jammerquote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit vast aan de mac versie van msn.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hiervan lachen.
Hoe was je wilde nacht in Eindhoven?quote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik gebruik altijd bewegende afbeeldingen en super coole smileys om jonge jongetjes mee te lokken.
Ik doe dat in de clubs.quote:Op zondag 27 december 2009 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik gebruik altijd bewegende afbeeldingen en super coole smileys om jonge jongetjes mee te lokken.
Niet leukquote:Op zondag 27 december 2009 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe was je wilde nacht in Eindhoven?
Ik zou dat gare wijf nog niet eens met een stok aanraken, man.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Mozy het volgende:
Chris is zeker zo'n held die mijn vriendin spankt bij het uitgaan en dan doet alsof er niks aan het handje is.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou dat gare wijf nog niet eens met een stok aanraken, man.
Gewoon dat jullie normaal praten? En hij verstond het niet.quote:Op zondag 27 december 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, Seagal, ik stuurde CN zo'n geluidsfragment en hij verstond ons niet.!
We waren wel helemaal naar de tering, en ik praatte niet maar een mattie. Maar zo praten wij ongeveer ook normaal.quote:Op zondag 27 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon dat jullie normaal praten? En hij verstond het niet.![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha. Geef eens op msn, nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We waren wel helemaal naar de tering, en ik praatte niet maar een mattie. Maar zo praten wij ongeveer ook normaal.
Ik zei het je toch gisteren dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, mooi verhaal; Ik moest met 1e kerstdag werken, ik kreeg een eigen wijk en ik doe altijd m'n best voor gasten. Dus ik maak overal een praatje, zorg dat ze hun drinken op tijd krijgen, doe wat extra's enzo. Zaten aan één tafel Italianen, ofja, een familie waarbij de pa Italiaan was, de moeder Nederlands en de dochters tweetalig. En die dochters waren me de hele tijd aan het roepen, en dan kwam ik en dan vroegen ze dingen als: "Ben je single hihi" of "Waar woon jij ergens?" of ik moest met ze op de foto. Dus ik de hele tijd gewoon leuk meedoen, roept aan het eind van de avond die pa me bij zich, drukt hij me 30 euro in m'n hand en geeft me een knipoog.
Niet slecht.quote:Op zondag 27 december 2009 16:51 schreef Skylark. het volgende:
50 euro fooi op één avond. Hell yeah.
Tot plots:quote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, mooi verhaal; Ik moest met 1e kerstdag werken, ik kreeg een eigen wijk en ik doe altijd m'n best voor gasten. Dus ik maak overal een praatje, zorg dat ze hun drinken op tijd krijgen, doe wat extra's enzo. Zaten aan één tafel Italianen, ofja, een familie waarbij de pa Italiaan was, de moeder Nederlands en de dochters tweetalig. En die dochters waren me de hele tijd aan het roepen, en dan kwam ik en dan vroegen ze dingen als: "Ben je single hihi" of "Waar woon jij ergens?" of ik moest met ze op de foto. Dus ik de hele tijd gewoon leuk meedoen, roept aan het eind van de avond die pa me bij zich, drukt hij me 30 euro in m'n hand en geeft me een knipoog.
Haha ja, en er was ook nog een knap blond smatje net buiten mijn wijk die zich verveelde, dus ik gaf die een knipoog voor de grap en daarna elke keer als ik keek keek zij ookquote:Op zondag 27 december 2009 16:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zei het je toch gisteren dat het gaat gebeuren.
Mooi zo,quote:Op zondag 27 december 2009 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee nee, want hij sprak ook een woordje Nederlands, dus hij zei zo: Bedankt fijne avond, goede jongen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
Was het niet de kus knipoog des doods, aangezien hij Italiaans is [ afbeelding ]?
Ik heb ook over gisteren verhaal met uitgaan. Er is zo'n meisje die vaak met mij zelfde trein moet, ik ken haar verder niet en ook nooit mee gesproken maar we keken elkaar wel aan enz. Maar ik deed niet echt iets op het perron. Was ze gisteren ook in tha club. En ik liep naar een kant op en zij die andere. Geeft ze in een keer een kleine lach, dus ik terug lachen. En later kwam ik haar weer tegen. En ik begin te praten en ze moest lachen enz, je kent het wel. Dus ik gebruikte mijn, "verlegen jongen"- move, dus zeg tegen haar; ja ik zag je al staan op station maar durfde nooit te praten.quote:Op zondag 27 december 2009 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha ja, en er was ook nog een knap blond smatje net buiten mijn wijk die zich verveelde, dus ik gaf die een knipoog voor de grap en daarna elke keer als ik keek keek zij ook. Maarja, ik was dan ook suited up.
Ga zingen, tegenwoordig worden iedere sociale werkplaats al een beroemde zanger. Dan moet het jou toch ook wel lukken?quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens opeens het plan opgevat beroemd te worden, ik weet alleen nog niet hoe.
Haha, classic! "Ga jij niet ook altijd met de trein om **.**? Ja, hoezo? Ik dacht al dat ik je daarvan herkende.quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb ook over gisteren verhaal met uitgaan. Er is zo'n meisje die vaak met mij zelfde trein moet, ik ken haar verder niet en ook nooit mee gesproken maar we keken elkaar wel aan enz. Maar ik deed niet echt iets op het perron. Was ze gisteren ook in tha club. En ik liep naar een kant op en zij die andere. Geeft ze in een keer een kleine lach, dus ik terug lachen. En later kwam ik haar weer tegen. En ik begin te praten en ze moest lachen enz, je kent het wel. Dus ik gebruikte mijn, "verlegen jongen"- move, dus zeg tegen haar; ja ik zag je al staan op station maar durfde nooit te praten.![]()
Zegt ze; "Ja moet je volgende keer echt doen hoor, daar hou ik je aan". Dus die is ook gezet. En ze is finnneee vraag maar aan chuck zometeen.![]()
Que?quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga zingen, tegenwoordig worden iedere sociale werkplaats al een beroemde zanger. Dan moet het jou toch ook wel lukken?
Ik kan absoluut niet zingen! Ik dacht aan acteren.quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga zingen, tegenwoordig worden iedere sociale werkplaats al een beroemde zanger. Dan moet het jou toch ook wel lukken?
Klopt. Maar bij dit meisje was er perfect voor. Ze was ook beetje dandy. Die lach.quote:Op zondag 27 december 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, classic! "Ga jij niet ook altijd met de trein om **.**? Ja, hoezo? Ik dacht al dat ik je daarvan herkende." Maar de verlegen jongen-move is wel risky.
Lastig om echt in door te breken, denk ik. Anyway, mijn steun heb je.quote:Op zondag 27 december 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet zingen! Ik dacht aan acteren.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef Allure_ het volgende:
De 'verlegen jongen' move.
Nee Allure, hou je in.
Over tactieken, ik vind het altijd leuk om bij mooie meisjes die genoeg aandacht krijgen die juist weinig aandacht te geven, super obvious zodat ze iets hebben van: "wtfquote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij dit meisje was er perfect voor. Ze was ook beetje dandy. Die lach.
Ja, ik vraag me echt af hoe je in GTST binnenkomt. Kun je daar als outsider ook binnenkomen, of moet je al ervaring hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lastig om echt in door te breken, denk ik. Anyway, mijn steun heb je.
Over die gesproken. Gisteren stond er meisje voor mij te dansen. Dus ik zeg jij teast teveel, je moet niet pesten. En ik schuif op een stukje, komt ze ook mijn kant op een halve meter.quote:Op zondag 27 december 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over tactieken, ik vind het altijd leuk om bij mooie meisjes die genoeg aandacht krijgen die juist weinig aandacht te geven, super obvious zodat ze iets hebben van: "wtf". Bijvoorbeeld even praten, en dan zeggen: "Oh ik moet weg, ik zie je misschien nog
"
Hangt van de rol af, een hoofdrol zal je niet snel krijgen zonder ervaring. Misschien eens een casting bureau proberen?quote:Op zondag 27 december 2009 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me echt af hoe je in GTST binnenkomt. Kun je daar als outsider ook binnenkomen, of moet je al ervaring hebben?
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Over die gesproken. Gisteren stond er meisje voor mij te dansen. Dus ik zeg jij teast teveel, je moet niet pesten. En ik schuif op een stukje, komt ze ook mijn kant op een halve meter.
Ja, ik denk niet dat het zo gaat lukken want dan moet je allemaal toneelschool doen enzo. Misschien wat anders, model zijn gaat niet lukken en ik ben niet steenrijk helaas. Even nadenken over m'n opties.quote:Op zondag 27 december 2009 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hangt van de rol af, een hoofdrol zal je niet snel krijgen zonder ervaring. Misschien eens een casting bureau proberen?
Matig verhaal.quote:
I don't need em.quote:Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja raar is dat het. Dat er andere mensen zijn dan jij.
Het lijkt mij best tof om modeshows te lopen, alleen is dat buiten mijn bereik. Je kan het altijd proberen bij een modellenbureau, maar dan moet je het niet pijnlijk vinden om afgewezen te worden. Volgens mij is de kans ook niet zo heel groot om daar echt beroemd mee te worden. Als je ziet hoeveel bureaus er zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat het zo gaat lukken want dan moet je allemaal toneelschool doen enzo. Misschien wat anders, model zijn gaat niet lukken en ik ben niet steenrijk helaas. Even nadenken over m'n opties.
Ben ik niet knap genoeg voor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het lijkt mij best tof om modeshows te lopen, alleen is dat buiten mijn bereik. Je kan het altijd proberen bij een modellenbureau, maar dan moet je het niet pijnlijk vinden om afgewezen te worden. Volgens mij is de kans ook niet zo heel groot om daar echt beroemd mee te worden. Als je ziet hoeveel bureaus er zijn.
Het was een dramatische avond die zo genomineerd kon worden voor een oscar. Daar ga ik je verder niet mee vermoeienquote:
GA ALSJEBLIEFT NIET ZO EMO DOEN.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet knap genoeg voor.![]()
Ik moet wat eigens verzinnen.
Wordt schrijver.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet knap genoeg voor.![]()
Ik moet wat eigens verzinnen.
Net als Hank van Californication.quote:
Feiten boss, feiten. Daar ben ik heel nuchter over.quote:
Meer zoals Harry Mulisch, dan mag je na 400 jaar in het vak misschien op de hoogste tree bij een boekenbal zitten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Net als Hank van Californication. [ afbeelding ] Sounds good.
Nederlander.quote:Op zondag 27 december 2009 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Feiten boss, feiten. Daar ben ik heel nuchter over.
Nee nee, dan maar meer Hank-style.quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meer zoals Harry Mulisch, dan mag je na 400 jaar in het vak misschien op de hoogste tree bij een boekenbal zitten.
http://www.egosmodels.com(...)rent=public%2F3.+Menquote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee nee, dan maar meer Hank-style.
DAMN GURL, LOOKIN FINE. Btw die ene getrouwde 22 jarige lijkt wel een zus van Sjannaquote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En ze is finnneee vraag maar aan chuck zometeen.![]()
[/b]
Fuck ja die teaser. Ik geloof nog steeds niet dat ze getrouwd was man, ze had 8 ringen om.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DAMN GURL, LOOKIN FINE. Btw die ene getrouwde 22 jarige lijkt wel een zus van SjannaPrecies zelfde hoofd.
Maar ik geloof het wel. Ze liet nog goed zien en het leek wel op een trouwringquote:Op zondag 27 december 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Fuck ja die teaser. Ik geloof nog steeds niet dat ze getrouwd was man, ze had 8 ringen om.
HOER!!quote:Op zondag 27 december 2009 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar ik geloof het wel. Ze liet nog goed zien en het leek wel op een trouwring
Nee, haar hoefde ik niet. En ik ga niet uit om iemand te "regelen". Plezier maken op nummer 1.quote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ha-ha, al je moves voor niks uit de kast gehaald.
Maar ze was wel zeer spangquote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ha-ha, al je moves voor niks uit de kast gehaald.
Ze ging teveel teasen. Ging ze voor me dansen enzo. Hou ik niet van, ik wil de touwtjes in handen hebben.quote:
Pics.quote:
sjuperquote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef Mozy het volgende:
En laatste had mijn zus van 20 een feest met 7 vriendinnen.
Een feest van printer.nl?quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ooh, wat moet ik nu met oud en nieuw doen?
Ik heb geen leven...
O ja, wacht, dat heb ik wel...
[ afbeelding ]
Ik vind het niet de mooiste flyer. Ik mag hopen dat het feest leuker gaat worden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen leven...
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?![]()
![]()
Nee, maar wat voor feestje is het dan?quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zijn gekke lui daar bij printer.nl.
Een Oud en Nieuw Feest! Dat staat toch op die flyerquote:Op zondag 27 december 2009 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wat voor feestje is het dan?
quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:Wow het tegenovergestelde van een cycloop.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?![]()
![]()
![]()
Jeuj, in je eentje naar een feestje gaanquote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen leven...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je leven Lamon.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen leven...
[ afbeelding ]
Gewoon een oud en nieuw feest met drank voor 1,- en muziek.quote:Op zondag 27 december 2009 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wat voor feestje is het dan?
Ja maar met wat voor mensen en zo bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon een oud en nieuw feest met drank voor 1,- en muziek.
Alsof er veel verschil zit tussen feesten, ze zijn allemaal hetzelfde.
Er is zeker verschil tussen feesten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh, jij komt niet uit de randstad he?quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar met wat voor mensen en zo bedoelde ik eigenlijk.
Of het je vrienden zijn. Of dat het een random flyer is die bij eidereen door de bus gaatquote:Op zondag 27 december 2009 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Dan is het dus ook geen persoonlijke uitnodiging of zo. En ik vind dat kaartje eruit zien alsof het om een soort bedrijfsborrel gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 17:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh, jij komt niet uit de randstad he?
Sorry.
Hier zijn feesten allemaal hetzelfde met dezelfde mensen in de leeftijdsgroep van 18 tot 30, en we hebben het voor het kiezen.
Dat komt omdat studentenverenigingen weinig geld hebben, zeker met een non-profit instelling, dus dan zijn de flyers niet altijd je van het.quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Dan is het dus ook geen persoonlijke uitnodiging of zo. En ik vind dat kaartje eruit zien alsof het om een soort bedrijfsborrel gaat.
Je bent geen student meer. DUs ik neem aan dat die uitnodiging bij iedereen door de deur gaatquote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt omdat studentenverenigingen weinig geld hebben, zeker met een non-profit instelling, dus dan zijn de flyers niet altijd je van het.
Ik vind het wel aandoenlijk. Sowieso is iedereen die alles doet om op het internet te bewijzen dat hij/zij een supergoed sociaal leven is etc. aandoenlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vond Lamon. vroeger altijd wel een cultheld, maar tegenwoordig vind ik hem toch echt een mongooltje.
Daar ben ik het mee eens. Ik heb verder weinig tegen die jongen/man.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk. Sowieso is iedereen die alles doet om op het internet te bewijzen dat hij/zij een supergoed sociaal leven is etc. aandoenlijk.
Ik ben het eens met Siniti.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk. Sowieso is iedereen die alles doet om op het internet te bewijzen dat hij/zij een supergoed sociaal leven is etc. aandoenlijk.
Nee, deze kerst.quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WAJO EN DAT IN SLECHTS 34 JAAR TIJD DAMNNNNNNNNNNN NIGGA!
Het boekje is al iets beter, maar het blijft roeien met de riemen die ze hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Dan is het dus ook geen persoonlijke uitnodiging of zo. En ik vind dat kaartje eruit zien alsof het om een soort bedrijfsborrel gaat.
Gebeld is heel duur, smsjes valt volgens mij wel mee.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, ik geloof het allemaal wel. Ik kom hier even omdat ik een vraag heb. Hoeveel kost het als er vanuit het buitenland naar mij gebeld/gesmst wordt? Sms'jes ontvangen kost helemaal niks neem ik aan?
Een van mijn vrienden waarmee ik op vakantie was van de zomer is zo vriendelijk geweest om die francaise mijn nummer te geven.
Dit is geen cult meer, dit is camp.quote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vond Lamon. vroeger altijd wel een cultheld, maar tegenwoordig vind ik hem toch echt een mongooltje.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het boekje is al iets beter, maar het blijft roeien met de riemen die ze hebben.
[ afbeelding ]
Ik ga verder niet reageren ofzo, maar ik vraag me af hoeveel dat is. Achja boeiend ook. Ik ga eten schatteboutjes. Later (L)(L).quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gebeld is heel duur, smsjes valt volgens mij wel mee.
Toen ik in Parijs zat betaalde ik maar 12 cent per smsje, en 8 cent per sms in Nederlands.
Jij kent de betekenis niet van camp.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit is geen cult meer, dit is camp.
..dat je dat niet ziet.
Als je gebeld wordt vanuit het buitenland betaal jij tot de grens, dacht ik. De Nederlandse grens dan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, ik geloof het allemaal wel. Ik kom hier even omdat ik een vraag heb. Hoeveel kost het als er vanuit het buitenland naar mij gebeld/gesmst wordt? Sms'jes ontvangen kost helemaal niks neem ik aan?
Een van mijn vrienden waarmee ik op vakantie was van de zomer is zo vriendelijk geweest om die francaise mijn nummer te geven.
Echt wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kent de betekenis niet van camp.
Daarom hap je ook zo erg, ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel.
Dit is de FOK! versie van Planet Terror wmb hoor, dat is camp, veel meer dan dat domme Deathproof gedoe, waarbij iedereen het nog serieus neemt ook, om in film-termen te praten.
Camp, gek!quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb anders een filmpje op Youtube gezien waarin je vertelt dat je je ontzettend druk maakt om wat mensen op FOK! over je posten.
Kom op joh, denk niet zo slecht over jezelf.quote:Op zondag 27 december 2009 18:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En even serieus, wat mankeer je als je die fimpjes daadwerkelijk op je harde schijf zet?
quote:
Hier!quote:Op zondag 27 december 2009 18:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Camp, gek!
Die filmpjes heb IK allang verwijderd, wat zegt dat over degenen die de filmpjes wel gedownload en geupload hebben?
Geen camp.
Point made.
En even serieus, wat mankeer je als je die fimpjes daadwerkelijk op je harde schijf zet?
quote:Op zondag 27 december 2009 18:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Camp, gek!
Die filmpjes heb IK allang verwijderd, wat zegt dat over degenen die de filmpjes wel gedownload en geupload hebben?
Geen camp.
Point made.
Behalve toen je die filmpjes maakte.quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik niet, met mij gaat het altijd goed.
CAMP! Knappe mensen kunnen dat doen, kijk naar Boxxy.quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar die filmpjes maken was al not done...
Nee, Boxxy is ook not done. Daarnaast vind ik je nou niet echt aantrekkelijk dus met dit argument val je totaal door de mand.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
CAMP! Knappe mensen kunnen dat doen, kijk naar Boxxy.
Knap is relatief.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
CAMP! Knappe mensen kunnen dat doen, kijk naar Boxxy.
Dus volgens jou heeft iedereen dezelfde smaak?quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...dat zou het moeten zijn in een eerlijke wereld, maar helaas..
Nigga please.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen leven...
[ afbeelding ]
Iedereen in klb vond Emmimich niet okee, dus het is niet mijn mening maar een conclusie.quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft iedereen dezelfde smaak?
Okay.
Aan de hand van 1 voorbeeld?quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen in klb vond Emmimich niet okee, dus het is niet mijn mening maar een conclusie.
Ik vond Emimich best vermakelijk, zijn afgang vond ik echter nóg vermakelijker.quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen in klb vond Emmimich niet okee, dus het is niet mijn mening maar een conclusie.
Begin niet over Remlof.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aliengirl.
Het meisje wat 5 topics kreeg van MM.
Remlof.
Maar wat was de afgang dan? Schaken is knap, en iedereen wil slim zijn, dus de afgang zat ergens anders.quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vond Emimich best vermakelijk, zijn afgang vond ik echter nóg vermakelijker.
Wat je zegt klopt gewoon niet.
Hou op. Ik smeek het je, hou op.quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar wat was de afgang dan? Schaken is knap, en iedereen wil slim zijn, dus de afgang zat ergens anders.
In zijn kop.quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar wat was de afgang dan? Schaken is knap, en iedereen wil slim zijn, dus de afgang zat ergens anders.
Fail troll fails.quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik kan niet schaken, maar schaken is een teken van intelligentie, en we willen allemaal slim zijn, wat was zijn afgang? Zeg het nou eens eerlijk?quote:
Omdat hij totaal niet bleek te zijn wie hij pretendeerde te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik kan niet schaken, maar schaken is een teken van intelligentie, en we willen allemaal slim zijn, wat was zijn afgang? Zeg het nou eens eerlijk?
Thanks Chai.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij totaal niet bleek te zijn wie hij pretendeerde te zijn.
Ben jij wie je pretendeert te zijn, een iets te zwaar meisje, die niet helemaal zeker in haar schoenen staat, en soms stoer wil doen omdat je vriendjes en vriendinnen dat aangeven....quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij totaal niet bleek te zijn wie hij pretendeerde te zijn.
Oh nou nee dan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij wie je pretendeert te zijn, een iets te zwaar meisje, die niet helemaal zeker in haar schoenen staat, en soms stoer wil doen omdat je vriendjes en vriendinnen dat aangeven....
Hoop pot verwijt de ketel hoor.
Je bent voor de perfectie waar mensen naar streven wel degelijk te zwaar.quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nou nee dan.
1. ik ben niet te zwaar.
2. ik heb redelijk brave vriendjes en vriendinnetjes.
Bovendien ben ik over hobby's sowieso helemaal eerlijk geweest en ik heb hier ook nog nooit gelogen over iets. Wel kom ik minder sympathiek over dan in het echt, omdat je daar sowieso toe trekt naar mensen met wie je goed op een lijn zit en dat is op internet niet.
Ik weet hoe ze er uit ziet. Echt niet te zwaar hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent voor de perfectie waar mensen naar streven wel degelijk te zwaar.
Als ik nu een echte foto van je heb, moet ik ik die nu posten en zeggen, kijk die Chai zich eens anders voor doen dan ze echt is?
Lijkt me sowieso sterk dat je een recente foto hebt waar je dat kan zien, want die heb ik zelf niet eens.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik nu een echte foto van je heb, moet ik ik die nu posten en zeggen, kijk die Chai zich eens anders voor doen dan ze echt is?
..okee, dan houden we het daarop, en is Emmimich ook geen leugenaar na aanleiding van enkel een foto, waar je hem op ziet schaken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze er uit ziet. Echt niet te zwaar hoor.
Nee geen zin in.quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..okee, dan houden we het daarop, en is Emmimich ook geen leugenaar na aanleiding van enkel een foto, waar je hem op ziet schaken.
En als ik ongelijk heb prima, maar vertel dan maar waar zijn bewezen leugens zijn, dan dim ik in, omdat je gelijk hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso sterk dat je een recente foto hebt waar je dat kan zien, want die heb ik zelf niet eens.
Ben wel benieuwd, dus post maar.
Mwehehehequote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is dat weer een leugen?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is dat weer een leugen?
Hee, zolang mensen geen FoBo hebben, ga ik op posts in, eerlijk of niet, klaar uit, mijn goed recht.quote:Op zondag 27 december 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Ze is wel de meest rechtse, he Lamon.
Dus mensen die liever anoniem willen blijven zijn het reageren niet waard?quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, zolang mensen geen FoBo hebben, ga ik op posts in, eerlijk of niet, klaar uit, mijn goed recht.
Chai heeft een fotoboek. Met foto.quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, zolang mensen geen FoBo hebben, ga ik op posts in, eerlijk of niet, klaar uit, mijn goed recht.
Idd.quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chai heeft een fotoboek. Met foto.
De bierflesfoto dan, neem ik aan?quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chai heeft een fotoboek. Met foto.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, geen idee over welke foto je het hebt. Volgens mij zit je in het fotoboek van een ander 15 jarig meisje.quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De bierflesfoto dan, neem ik aan?
Dan neem ik mijn woorden terug, al heeft ze wel gelogen.
Ik heb geen moeite met mijn ongelijk bekennen hoor.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee over welke foto je het hebt. Volgens mij zit je in het fotoboek van een ander 15 jarig meisje.
?quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij wie je pretendeert te zijn, een iets te zwaar meisje, die niet helemaal zeker in haar schoenen staat, en soms stoer wil doen omdat je vriendjes en vriendinnen dat aangeven....
Hoop pot verwijt de ketel hoor.
Ach, weet ik veel of het bier of wijn of cola of sinas is, ik bedoelde gewoon de foto met het glas vooraan.quote:
Het is niet zozeer dat hij heeft gelogen, maar dat hij andere de grond in stampte als het om uiterlijk ging, terwijl hij zelf een grafkop had.quote:Op zondag 27 december 2009 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, weet ik veel of het bier of wijn of cola of sinas is, ik bedoelde gewoon de foto met het glas vooraan.
Even buiten alle lol, maar nog steeds zie ik geen reactie over waar Emmimich gelogen heeft trouwens, dat valt me wel op.
Mensen hebben die jongen virtueel om zeep geholpen, en niemand zegt waarom...
Het is dat ik de mazzel heb erg knap te zijn en cool, anders had ik allang hetzelfde lot gekregen hier.
Dus nu zeg jij dat jij knapper bent dan Emmimich?quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat hij heeft gelogen, maar dat hij andere de grond in stampte als het om uiterlijk ging, terwijl hij zelf een grafkop had.
Why do you even care?quote:Op zondag 27 december 2009 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, weet ik veel of het bier of wijn of cola of sinas is, ik bedoelde gewoon de foto met het glas vooraan.
Even buiten alle lol, maar nog steeds zie ik geen reactie over waar Emmimich gelogen heeft trouwens, dat valt me wel op.
Mensen hebben die jongen virtueel om zeep geholpen, en niemand zegt waarom...
Het is dat ik de mazzel heb erg knap te zijn en cool, anders had ik allang hetzelfde lot gekregen hier.
Nee, maar als ik mensen afkraak vanwege hun uiterlijk ben ik er bewust van dat ik zelf ook niet echt mooi ben, en ik heb een foto in mijn fobo staan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus nu zeg jij dat jij knapper bent dan Emmimich?
Dat begrijp ik goed toch?
Het is zondag, het is winter, het regent de halve dag, het is donker, ik heb alle films die ik wil zien al gezien.quote:
Hij was gewoon lelijk. En hij kraakte elk meisje af die hij in geen honderd jaar zou kunnen krijgen. Daarom is hij door de mand gevallen. Hij deed o zo stoer en alles maar stelde niks voor.quote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kun je andere mensen afkraken op uiterlijk als je jezelf niet eens mooi vindt?quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar als ik mensen afkraak vanwege hun uiterlijk ben ik er bewust van dat ik zelf ook niet echt mooi ben, en ik heb een foto in mijn fobo staan.
98% van de wereldbevolking is knapper dan Emimich.quote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de helft van de klaagbaak dat doet, want dat is baus.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kun je andere mensen afkraken op uiterlijk als je jezelf niet eens mooi vindt?
Omdat ik zelf lelijk ben, betekend het niet dat ik andere mensen niet mooi kan vinden.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kun je andere mensen afkraken op uiterlijk als je jezelf niet eens mooi vindt?
Ik dacht dat hij om zijn schaken afgekraakt was?
Zo is half Fok!quote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij was gewoon lelijk. En hij kraakte elk meisje af die hij in geen honderd jaar zou kunnen krijgen. Daarom is hij door de mand gevallen. Hij deed o zo stoer en alles maar stelde niks voor.
Start weer eens een goede rel.quote:Op zondag 27 december 2009 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is zondag, het is winter, het regent de halve dag, het is donker, ik heb alle films die ik wil zien al gezien.
Vertel jij me maar iets beters om me mee bezig te houden.
Ik verveel me, en ik heb een pesthekel aan Lamon.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap niet dat jullie er op in blijven gaan
Bullshit, ik ben wel knap, en ik ben ook afgebrand tot op het bot hier, en met name door anonieme FOK!kers, het is gewoon aggressie die je in het echte leven niet kwijt kan/durft, en dat is geen probleem als IEMAND dat eens toegaf.quote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij was gewoon lelijk. En hij kraakte elk meisje af die hij in geen honderd jaar zou kunnen krijgen. Daarom is hij door de mand gevallen. Hij deed o zo stoer en alles maar stelde niks voor.
Ja dat is zo, ontken ik niet. Maar hij is door de mand gevallen doordat hij altijd stoere praatjes had en uiteindelijk niks kon klaar spelen. Hij heeft zijn verhalen nooit hard kunnen maken. Daarom is iedereen anti emi. Ik hebt nooit iets negatiefs gezegd over hem. Maar wat Lamon nu zegt slaat ook nergens op. HIJ WILT GEWOON RELLEN DIE JONGEN!!quote:
Dus jij vindt het raar dat je afgebrand wordt tot op het bot?quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben wel knap, en ik ben ook afgebrand tot op het bot hier, en met name door anonieme FOK!kers, het is gewoon aggressie die je in het echte leven niet kwijt kan/durft, en dat is geen probleem als IEMAND dat eens toegaf.
En niemand die durft te zeggen waar die aggressie vandaan komt, rassenhaat, relatieloos, ongeluk in inkomsten, geen sociaal leven, geen geluk gewoon omdat je teveel nadenkt...
Het is niet eens erg om anderen te beoordelen, maar veroordelen uit eigen frustratie geeft reden tot zelfbezinning...
Emi had inderdaad wel echt een hele grote mondquote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ontken ik niet. Maar hij is door de mand gevallen doordat hij altijd stoere praatjes had en uiteindelijk niks kon klaar spelen. Hij heeft zijn verhalen nooit hard kunnen maken. Daarom is iedereen anti emi. Ik hebt nooit iets negatiefs gezegd over hem. Maar wat Lamon nu zegt slaat ook nergens op. HIJ WILT GEWOON RELLEN DIE JONGEN!!
Precies. Hebben wij weer wat om over te praten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Emi had inderdaad wel echt een hele grote mond. Ach, dat soort mensen houden je bezig
.
Hoezo ben jij knap? Je vind jezelf misschien knap maar dat betekend niet dat je knap bent.quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben wel knap, en ik ben ook afgebrand tot op het bot hier, en met name door anonieme FOK!kers, het is gewoon aggressie die je in het echte leven niet kwijt kan/durft, en dat is geen probleem als IEMAND dat eens toegaf.
En niemand die durft te zeggen waar die aggressie vandaan komt, rassenhaat, relatieloos, ongeluk in inkomsten, geen sociaal leven, geen geluk gewoon omdat je teveel nadenkt...
Het is niet eens erg om anderen te beoordelen, maar veroordelen uit eigen frustratie geeft reden tot zelfbezinning...
No offence Lamon., maar op jou zou ik het nooit kunnenquote:
Steekt hand op.quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence Lamon., maar op jou zou ik het nooit kunnen. En hierin zijn velen het met mij eens.
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef S.Seagal het volgende:
Nou mensen ik zit hier te refreshen als een fucking autist en geen nieuwe posts. Kan ik nergens op in gaan.
Ja, ik heb gisteren ook weer 6 afleveringen van How I met your mother gekeken, ik zit al bij 5.11, en ja, ik identificeer me ernstig met Barney.quote:
Heb je gister nog chimeids gescoord met die vet spang lauwe moves van jequote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef S.Seagal het volgende:
Nou mensen ik zit hier te refreshen als een fucking autist en geen nieuwe posts. Kan ik nergens op in gaan.
Ik had eigenlijk verwacht dat jij je zou identificeren met God.quote:Op zondag 27 december 2009 20:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren ook weer 6 afleveringen van How I met your mother gekeken, ik zit al bij 5.11, en ja, ik iden tificeer me ernstig met Barney.
Come again?quote:Op zondag 27 december 2009 20:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren ook weer 6 afleveringen van How I met your mother gekeken, ik zit al bij 5.11, en ja, ik identificeer me ernstig met Barney.
Idem bij voorbaat.quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence Lamon., maar op jou zou ik het nooit kunnen. En hierin zijn velen het met mij eens.
Bwehequote:Op zondag 27 december 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jij je zou identificeren met God.
Not yet dude, ik ben een game addict geworden.quote:
Nou wat ik eerder al poste en daar moest jij je inhouden zei je.quote:Op zondag 27 december 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je gister nog chimeids gescoord met die vet spang lauwe moves van je?
nuhuuurd!quote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not yet dude, ik ben een game addict geworden.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lamon. die me afwijst. Ben ik te oud voor je?
Misschien moet je dan eens moves proberen die wel aanslaan. Ik had gisteren ook een jongen wijsgemaakt dat ik getrouwd was. Gewoon, omdat ie stonkquote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou wat ik eerder al poste en daar moest jij je inhouden zei je.![]()
Er was wel een meisje die was 22 en bleek al getrouwd te zijn.![]()
En jouw avond was niet echt goed hoorde ik?
Opzich is er niet veel mis met de moves, ze moeten wel geperfectioneerd worden zodat ik zelfs getrouwde meisjes kan regelen. Als een echte bauss beaamd.quote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens moves proberen die wel aanslaan. Ik had gisteren ook een jongen wijsgemaakt dat ik getrouwd was. Gewoon, omdat ie stonk. Daarna werd ik nog versierd door een dikzak, en daarna door een jongen die echt zo mega hard in m'n kont had geknepen dat ie nu serieus blauw is
.
Maargoed, ik had ruzie gekregen met een vriend aan het begin van de avond. Dus toen was ik al niet echt vrolijk meer.
Nee, te voorspelbaar. Maar je zou het toch niet op me kunnen doen, dus het is niet erg toch?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lamon. die me afwijst. Ben ik te oud voor je?
Is mij wel 1x geluktquote:Op zondag 27 december 2009 20:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Opzich is er niet veel mis met de moves, ze moeten wel geperfectioneerd worden zodat ik zelfs getrouwde meisjes kan regelen. Als een echte bauss beaamd.![]()
Waar ik mijn best moet doen, moet jij ze van je afslaan. Sowieso wie knijpt er tegenwoordig nog serieus in een kont van een chici. Laat staan half misbruiken.
Dag schatjequote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, te voorspelbaar. Maar je zou het toch niet op me kunnen doen, dus het is niet erg toch?
Ik ga nu pizza eten en daarna andere dingen doen., hjet was weer gezellie.
Was dat vroeger wel tof dan?quote:Op zondag 27 december 2009 20:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Opzich is er niet veel mis met de moves, ze moeten wel geperfectioneerd worden zodat ik zelfs getrouwde meisjes kan regelen. Als een echte bauss beaamd.![]()
Waar ik mijn best moet doen, moet jij ze van je afslaan. Sowieso wie knijpt er tegenwoordig nog serieus in een kont van een chici. Laat staan half misbruiken.
Haha, ik lachtte hardopquote:Op zondag 27 december 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was dat vroeger wel tof dan?![]()
Misschien moet je meer met je kaak dansen, dan komt het wel goed.
Was het een jongen bij wie het lukte? Want als het een jongen is dan is het makkelijker voor jou als meisje.quote:Op zondag 27 december 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is mij wel 1x gelukt.
Ja, ik was ook best boos. Dat ga je toch niet zomaar doen. Maar het was zo druk daarbinnen dat ik niet zag wie het deed. Een half uur later pas kwam ie zeggen dat hij het was
.
Vroeger was het wel minder erg volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was dat vroeger wel tof dan?![]()
Misschien moet je meer met je kaak dansen, dan komt het wel goed.
Hij was 9 jaar ouderquote:Op zondag 27 december 2009 20:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Was het een jongen bij wie het lukte? Want als het een jongen is dan is het makkelijker voor jou als meisje.
Hij wilde nog een keer snoepen in zijn leven.quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was 9 jaar ouder. En nog niet getrouwd, maar wel verloofd.
Alleen jammer dat hun het vaak zelf niet door hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Die foute gasten doorzie je echt met 1 oogopslag
Hihi, ja echt vuig. Ik kwam 'm toen ook nog een keer tegen met zijn vrouw (toen was ie al getrouwd), hij wist niet hoe snel ie weg moest komenquote:Op zondag 27 december 2009 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij wilde nog een keer snoepen in zijn leven.
Haha.quote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, ja echt vuig. Ik kwam 'm toen ook nog een keer tegen met zijn vrouw (toen was ie al getrouwd), hij wist niet hoe snel ie weg moest komen.
Mannen.
Komt omdat er zoveel domme meisjes wel intrappenquote:Op zondag 27 december 2009 20:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hun het vaak zelf niet door hebben.
Die haal je er ook binnen no-time uit.quote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel domme meisjes wel intrappen
Nee, niet eens. Ik was diegene die zei dat ie normaal moest doen. Maarja, op een gegeven moment dacht ik fuck it, ik ben niet diegene die verloofd isquote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Haha.![]()
Jij verleid die jongen. Niet mannen de schuld geven.
True. Maar dan nog, moest je maar niet zo verdomd lekker zijn, ik snap hem wel.quote:Op zondag 27 december 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik was diegene die zei dat ie normaal moest doen. Maarja, op een gegeven moment dacht ik fuck it, ik ben niet diegene die verloofd is.
Ik voel dat dit een topickiller wordtquote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, moest je maar niet zo verdomd lekker zijn, ik snap hem wel.
Dan nog, wanneer iemand vraagt of je normaal wilt doen, dan doe je dat toch gewoon?quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, moest je maar niet zo verdomd lekker zijn, ik snap hem wel.
Maakt mij niks uit. Ik ga tv kijken.quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik voel dat dit een topickiller wordt.
Ja, maarjaquote:Op zondag 27 december 2009 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog, wanneer iemand vraagt of je normaal wilt doen, dan doe je dat toch gewoon?
God, die heb ik echt lang niet meer gehoord. Ik zit hier in de woonkamer en m'n pa heeft Lou Reed opstaan, opzich ook wel een gouwe ouwe.quote:
Oh it's such a perfeeeect dayquote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
God, die heb ik echt lang niet meer gehoord. Ik zit hier in de woonkamer en m'n pa heeft Lou Reed opstaan, opzich ook wel een gouwe ouwe.
En precies dit liedjequote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gezien, hadden ze het over Sam Cooke?
Je hebt top2000 gekeken? Gister ging het over Otis Redding, heb je dat toevallig gezien? Ik moest toen even aan je denken.quote:
Wat liefquote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt top2000 gekeken? Gister ging het over Otis Redding, heb je dat toevallig gezien? Ik moest toen even aan je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |