Ik mis alleen nog mijn shinguards en spikes en dan kan ik naar the woooods gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef GimmeGore het volgende:
Het is niet koud!
Het is grimm ende frostbitten! [ afbeelding ]
Have funquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:59 schreef Asta het volgende:
[..]
Nee, naar familie in Engeland. Ook leuk hoor trouwensBrrr wintersport, vind het al koud genoeg zo eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog mijn shinguards en spikes en dan kan ik naar the woooods gaan. [ afbeelding ]
Zoli Teglas is ook heel Amerikaansquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef ThE_ED het volgende:
ik wist helegaar niet dat de zanger van Ignite Hongaars-Amerikaans was...
Ik weet het alleen omdat de zanger van Ignite het vaak over communisme enzo heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, nooit echt op gelet...
Ik was een beetje aan het browsen en ineens horo ik een bekend Hongaars Folkliedje op "a place called home" lol.
Ach zo belangrijk is dat nu ook weer niet ofzo. Voor hem wel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef ThE_ED het volgende:
en ik zie dat er "1956 - Never Forget" op zijn arm staat, maar ja daar let je doorgaans niet zo op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoli Teglas is ook heel Amerikaans
De meeste mensen die in Amerika wonen hebben een Engelse naam.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat voor naam is wel heel Amerikaans?
Als hij Springend Rendier had geheten was het misschien heel Amerikaans geweest
Dat maakt het nog niet typisch Amerikaansquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen die in Amerika wonen hebben een Engelse naam.
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet typisch Amerikaans
Zo, net mijn ticket voor Kataklysm en Belphegor besteld (gaat nu per mail naar een vriendin die hem uitprint en morgen door de bus gooit)
rammsteinquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jij wil graag je titel prolongeren?
ik ga btw ook naar gras popquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Morgen mijn schaatsen verkopen, dan heb ik toch zeker weer een biertje of 5 erbij xD
Door de magie van de sprookjes krijg je het wel warmerquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef lifeblind het volgende:
Ik ga vrijdag naar de winter efteling met m'n werk, zal wel verdomde koud zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |