Dan lig ik brak te zijn van de hoeveelheid drank die de nacht daarvoor op raadselachtige wijze verdwenen isquote:Op zondag 27 december 2009 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je komt ze vrijdag in Zwolle halen?Dan zou ik 's avonds kunnen
Op zondagquote:Op zondag 27 december 2009 15:55 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga de boodschappen maar eens doen...
Ja, zijn de winkels bij jou niet open dan? Althans, supermarkten?quote:
Sorryquote:Op zondag 27 december 2009 15:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er is geen eten in huis voor vanavond.
En dat noemt mij een alcoholist.quote:Op zondag 27 december 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan lig ik brak te zijn van de hoeveelheid drank die de nacht daarvoor op raadselachtige wijze verdwenen is
Van die dingen voor een euro per stuk zeker?quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef PeZu het volgende:
gatverdamme, ik heb sigaren gekregen maar wat een bagger bende zeg
Hey, dat gebeurt niet dagelijksquote:Op zondag 27 december 2009 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dat noemt mij een alcoholist.
nee 10 per twee maar dan wel 22 cm bij 2 cmquote:Op zondag 27 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van die dingen voor een euro per stuk zeker?
quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee 10 per twee maar dan wel 22 cm bij 2 cm
Jep, maar wat een flauwekul om op zondag open te gaan, alleen maar omdat ze 2 dagen dicht zijn geweestquote:Op zondag 27 december 2009 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, zijn de winkels bij jou niet open dan? Althans, supermarkten?
Ze zijn hier altijd op zondag open.quote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep, maar wat een flauwekul om op zondag open te gaan, alleen maar omdat ze 2 dagen dicht zijn geweest
ja alleen steek ik al jaren geen vuurwerk meer afquote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw, om eventueel vuurwerk mee af te steken
Dat weet ik welquote:Op zondag 27 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat gebeurt niet dagelijks
Oud en nieuw is om je kapot te zuipen, meer niet.
ik was wel blij dat vandaag de pc boer open wasquote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep, maar wat een flauwekul om op zondag open te gaan, alleen maar omdat ze 2 dagen dicht zijn geweest
Ik vind het anders wel makkelijkquote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen steek ik al jaren geen vuurwerk meer af![]()
sinds dat ongelukje bij oma
In deze achterstandsgemeente niet. Omdat er weer van die gristelijke partijen de economie niet willen steunenquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze zijn hier altijd op zondag open.
Ongelukje bij omaquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen steek ik al jaren geen vuurwerk meer af![]()
sinds dat ongelukje bij oma
jaquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja_!
de hele tijd vuurwerk uit het open raam gooien omdat het koud was, we lopen weg om drinken te pakken, doet iemand het raam dicht.
ik wil dus ene grondbloem naar buiten gooien, mja die kwam tegen het raam aan en belande zo op oma's mooie hoogpolige witte tapijt_!
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 27 december 2009 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja_!
de hele tijd vuurwerk uit het open raam gooien omdat het koud was, we lopen weg om drinken te pakken, doet iemand het raam dicht.
ik wil dus ene grondbloem naar buiten gooien, mja die kwam tegen het raam aan en belande zo op oma's mooie hoogpolige witte tapijt_!
jups plus veeeeeel drankquote:
ja dat dusquote:Op zondag 27 december 2009 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]_! hadden wij ook eens thuis, vanuit de voordeur die dingen naar buiten gooien, draait ie zo naar binnen de gang in. Kon toen wel nieuwe vloerbedekking in
Nee, ik zit bij vrienden. Volgend jaar misschienquote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef justmattie het volgende:
Vieren Ez en Pezu dit jaar samen nieuwjaar?
Drankquote:Op zondag 27 december 2009 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups plus veeeeeel drank
[..]
ja dat dus
zeg wie is hier nu de snackbar?quote:
Gij, of ik?quote:
ome wilbur tochquote:
Dat was 2 jaar geleden leuk.quote:
ooh ja johquote:Op zondag 27 december 2009 16:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden leuk.
Dat hij nog niet in een gesticht zitquote:
whehehehequote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hij nog niet in een gesticht zit
Mjah, sorryquote:
topickillerquote:
nee manquote:
het gaat je goed afquote:
Als je hier maar lang genoeg zit en goed oplet, dan leer je dat welquote:
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg zit en goed oplet, dan leer je dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |