Thomas B. !quote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
Hoge hakken![]()
Dikke zeugen op hoge hakken![]()
Zou jij het aandoen naar een club/disco terwijl je weet dat je er niet goed op kunt lopen? Als je nou eerst eens overdag op zo'n soort schoenen gaat lopen, dat ziet ten eerste beter uit als je uitgaat, ten tweede dan hoef ik geen lelijke bezwete meiden op te vangen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb het ook geleerd door er gewoon op de te lopen, oefening baart kunst. Het ziet er alleen wat raar uit in het begin.
Nee, dat zeker niet. Sowieso heb ik liever sneakers of laarzen met lage hakken tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zou jij het aandoen naar een club/disco terwijl je weet dat je er niet goed op kunt lopen? Als je nou eerst eens overdag op zo'n soort schoenen gaat lopen, dat ziet ten eerste beter uit als je uitgaat, ten tweede dan hoef ik geen lelijke bezwete meiden op te vangen.
Dan krijg ik dadelijk de schuld dat ik haar heb geduwd, ik weet wel hoe het gaatquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef Kimochi het volgende:
Laat haar de volgende keer lekker vallen, dan zal ze het niet meer doen.
Eindelijk iemand met verstandquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Sowieso heb ik liever sneakers of laarzen met lage hakken tijdens het uitgaan.
Klopt, maar zo vaak ga ik niet naar een gala.quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstandBij gala is het wel gepast
Het kan wel eens voorkomen, ook bij mijquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Aethereal het volgende:
Bezopen vrouwen die niet meer kunnen staan sowieso
quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Pluis![]()
Wanneer zie ik jou nou 's op hoge hakken?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
niet
.
Hoge hakken resulteren bij mij in twee gebroken benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik loop nooit op hakken,
geef mij maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hahaha. Ik loop nooit op hakken,
geef mij maar:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
geef mij maar:Meiden met laarzen aan, vooral de nieuwe knee laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuuuuuuuuhhhhhhm, de wat?quote:![]()
Ik ben ook klein, 1.75mquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is klein en daardoor zijn de meeste vrouwen op hoge hakken groter dan TS....
TS faalt...
Jaaaaaquote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meiden met laarzen aan, vooral de nieuwe knee laarzen![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef jongegast het volgende:
ik vind hoge hakken heel sexy net als panties. Wanneer ik geklikklak van hakken hoor dan wordt ik heel opgewonden. Dan kijk ik meteen of de vrouw panties draagt want dat is nog sexier. Maar het is wel een afknapper als dit geluid van een lelijke man blijkt te zijnSoms wou ik dat ik een vrouw was dan kon ik deze zelf dragen
mijn vriendin is zonder hakken al 1.80m...quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, 1.75mmaar niet alles is klein
ik vind hoge hakken heel sexy net als panties. Wanneer ik geklikklak van hakken hoor dan wordt ik heel opgewonden. Dan kijk ik meteen of de vrouw panties draagt want dat is nog sexier. Maar het is wel een afknapper als dit geluid van een lelijke man blijkt te zijnSoms wou ik dat ik een vrouw was dan kon ik deze zelf dragen
Vraag eens of ik mag ruilen van lengtequote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
mijn vriendin is zonder hakken al 1.80m...
ook niet altijd leuk hoor, maar met hoge hakken aan wel sexy...
haha neuh, vind het wel goed zo...quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag eens of ik mag ruilen van lengte
Oké succes danquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
haha neuh, vind het wel goed zo...
ik weet wat je denkt welke man draagt hoge hakken. nou je hebt mannen die schoenen met plateauzolen dragen die geven ook hetzelfde geluidquote:
Het was meer dat ik even niet uit mijn woorden kwam vanwege jouw openlijke confession. Ik vind je een zeer dappere gast.quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef jongegast het volgende:
[..]
ik weet wat je denkt welke man draagt hoge hakken. nou je hebt mannen die schoenen met plateauzolen dragen die geven ook hetzelfde geluiddan hoor ik het geluid denk ik een mooie vrouw tegen te komen is het een metro-man
OH ik dacht over negers met zonnebrillen. Weer misquote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het topic gaat over meiden met schoenen met hoge hakken
Maak dit er gewoon gelijk van, hier gaat het toch om. En dat de gemiddelde vrouw met hoge hakken groter is dan TS.quote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
Hoge hakken![]()
Dikke zeugen op hoge hakken![]()
Gastquote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef jongegast het volgende:
[..]
geef mij maar:Gekkk! Lange lederen laarzen... niets zo geil als vrouwen in laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch he... hoge hakken
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2009 15:34:29 ]
Dikke zeugen moet je ook hebben. Maar ze moeten niet pretentieus wordenquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef LeDrol het volgende:
[..]
Maak dit er gewoon gelijk van, hier gaat het toch om. En dat de gemiddelde vrouw met hoge hakken groter is dan TS.![]()
Waarom dat?quote:Op zondag 27 december 2009 15:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dikke zeugen moet je ook hebben.
Nou dat lijkt me evident. Die zijn nodig voor het contrast. "To make the other ones look pretty".quote:
Dan duik je zeker ook regelmatig met eentje in bed of niet.quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me evident. Die zijn nodig voor het contrast. "To make the other ones look pretty".
Dat is misschien helemaal niet zo'n slecht idee. Dat je de fijnere dingen des levens wat beter leert waarderen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef LeDrol het volgende:
[..]
Dan duik je zeker ook regelmatig met eentje in bed of niet.Zodat de volgende dan weer knapper is.
Maar het is wel waar, al die lekkere sletjes hebben altijd een tyfuslelijke vriendin bij zich waar ze dan mee gaan dansen, dan valt het extra op hoe geil ze zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me evident. Die zijn nodig voor het contrast. "To make the other ones look pretty".
Damn, waar komt deze oppervlakkige kant van mij ineens vandaan... zo ken ik mijzelf helemaal niet
So am I. (die 1.80quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
mijn vriendin is zonder hakken al 1.80m...
ook niet altijd leuk hoor, maar met hoge hakken aan wel sexy...
Ja, maar daar krijg ik zo'n stijve van!quote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Rockabella het volgende:
[..]
So am I. (die 1.80) Ik vind dat juist mooi bij lange vrouwen, hoge hakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik zo'n stijve van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
quote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik zo'n stijve van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het erge is dat die lelijke altijd denkt dat je naar haar kijkt ipv der vriendinquote:Op zondag 27 december 2009 15:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar het is wel waar, al die lekkere sletjes hebben altijd een tyfuslelijke vriendin bij zich waar ze dan mee gaan dansen, dan valt het extra op hoe geil ze zijn.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het erge is dat die lelijke altijd denkt dat je naar haar kijkt ipv der vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |