That's how we programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
While playing The Game, losing != quitting.
That's how I programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
That's how we programmed you to think.![]()
Dat heb je vandaag toch gezienquote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
Maar even serieus verder: ga je minderen met het plaatsen van die overmatige TR's, Trollface.
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht konquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
That's how I programmed you to think.
Fail troll fails!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht kon
Maar top!
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Niet in KLB.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Dan maar in ONZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik voel een ban opkomen.quote:
Tenzij de admin er zelf uitziet als een trolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie heul geen kanker in jouw tweede quote staan?quote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die overal kanker voor zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |