quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoeft je niet zachtjes te zeggen hoor, ik versta je toch wel.
En ik hoef heul yvonne haar 'reet' niet te likken, ze heeft heel goed wc papier thuis
enquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Kuttopics die open mogen blijven omdat de TS een admin is. Wat een sneue bedoening is het toch ook af en toe hier
.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef BrandX het volgende:
Life is unfair, FOK! is geen democratie, en yvonne is übermamamodadmindinges en daarmee pas een echte baas. Learn to live with it.
Mja, heel grappig nu die reactie van je, maar ik heb het niet over topics van mij. Overigens worden topics van mij niet zo vaak gesloten, maar dat terzijde.quote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef yvonne het volgende:
Stelletje zeikerds, boehoehoe, mijn topic wordt altijd gesloten boehoe.
Het is een terechte klacht, klaar
Mij kennende?quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Al kan jij dat, jou kennende, wél ontkennen.
HAHAHAHA JA HIHIHIHI IK KEN JE HELEMAAL NIET PERSOONLIJK DUS DAN ZIE IK JE INDERDAAD OOK NOOIT POSTEN HAHAHAHA DOM VAN ME!!!! DAN KAN IK OOK NIET VERWACHTEN HOE JIJ GAAT REAGEREN!!! WOOOW JE HEBT GELIJK ZO HÉ!!!quote:
Ik voel een Otis 3.0 aankomen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA HIHIHIHI IK KEN JE HELEMAAL NIET PERSOONLIJK DUS DAN ZIE IK JE INDERDAAD OOK NOOIT POSTEN HAHAHAHA DOM VAN ME!!!! DAN KAN IK OOK NIET VERWACHTEN HOE JIJ GAAT REAGEREN!!! WOOOW JE HEBT GELIJK ZO HÉ!!!
Wat een treurigheid zeg, alleen omdat iemand je de waarheid onder ogen brengt. Zo toon je alleen maar aan hoe slecht je met kritiek om kan gaan. Otis was niet beledigend, als je het mij vraagt....quote:
Even teruglezen poepiequote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef BrandX het volgende:
Waar verzinnen jullie dat Otis gebanned isHij is gewoon online hoor.
Ja nu wel weer. Maar hij was wel even geshredderd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef BrandX het volgende:
Waar verzinnen jullie dat Otis gebanned isHij is gewoon online hoor.
Neem dat maar gewoon aan, want dat was net zo. Echter niet door dit topic, maar door een misverstand mbt mijn account.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar waar zie ik dan dat hij gebanned/geshredderd zou zijn
ah zoquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Neem dat maar gewoon aan, want dat was net zo. Echter niet door dit topic, maar door een misverstand mbt mijn account.
mods kunnen niet bannenquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Pokemonmaster het volgende:
Klacht:
Admins en mods kunnen niet met hun krachten omgaan.
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Zie z'n notesquote:
Je snapt natuurlijk wel dat het mijn keurige, smetteloze e-putatie schaadt, zo'n extra note erbij. Kan dat niet anders?quote:
Ik bedoelde meer mijn opmerking over Otis 3.0 naar aanleiding van z'n HOOFDLETTER-post.quote:
Godver, remlof. Dat kunnen wij toch niet zien!!quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
http://forum.fok.nl/index/view_topicreports/1385914 - ik moest lachen
ja dat vatte ik nou weer net welquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer mijn opmerking over Otis 3.0 naar aanleiding van z'n HOOFDLETTER-post.
Mijn lieve moedertje zegt altijd; Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
Otis 2.0 stuurt trouwens über beleefde mails
WEET JE HET ZEKER?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |