mwah, het overgrote deel van pagina 1 is vrij constructiefquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen maar ik zie alleen maar off topic gelul dan
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Deadmau5quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Ik wil alleen unbanned worden.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je enig verstand in je koppie hebt kap je met yvonne uitdagen natuurlijk. Wil je kunnen blijven posten that is.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef moewhahaha het volgende:
De lullenlust van enkele reagurende vrouwmensen op middelbare leeftijd is niet van de lucht.
Ja maak pons ff nieuwsgierig!quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Trollface. het volgende:
Als ik hier PM's zou kunnenmogen posten...
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik wil alleen unbanned worden.
Ik doe er alles voor.
Één extra knopje in moeten drukkenquote:
Mods te slim af wezen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Één extra knopje in moeten drukken
Maar ik wil mijn eigen account.quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebben
Welke kut user ben je danquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Alsnog worden gezien door adminsquote:
Welke?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Is tof.quote:
adminsquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsnog worden gezien door admins
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.quote:
BalspierMusketier?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
Neequote:
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.quote:
Emimich?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
Dat moet je dan weer niet zeggen, sukk0l.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |