quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Kunnen we Nijn niet bombarderen tot mooiboy van de SC? Ben ik ook weer van dat plakkaat af
Sorry hoor, maar als ik eenmaal iemand heb dan raak ik hem niet meer kwijt tot ik dat zelf wilquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wilt ze zeker niet geven omdat je bang bent dat je hem kwijtraakt of heb ik dat mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
iets met bjorn borg boxersquote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Kunnen we Nijn niet bombarderen tot mooiboy van de SC? Ben ik ook weer van dat plakkaat af
Vraag anders aan hem of hij ook een BB heeft?quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Alleen als ;ie bjorn borg draagt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ja!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik eenmaal iemand heb dan raak ik hem niet meer kwijt tot ik dat zelf wil
Klopt want jij bent heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik gister ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ;ie bjorn borg draagt.
quote:
Nu ook nietquote:
QFT!quote:
Hij is prachtig. Niet zomaar een hunk of mooi ofzo.quote:
Bovendien, de mod die deze SC zou sluiten zou z'n leven lang geterroriseerd worden, dus ik durf nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |