maar je mag het welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Zou het niet eens willen.
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.quote:
* JoeBravo verlaat de Loungequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.
Scharrel eens wat leuke mannen bij elkaar en geef een showtje.
Hup hup opschieten.
die cappuccino is geen probleem dat showtje ook niet maar die leuke mannen wordt wel een probleemquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.
Scharrel eens wat leuke mannen bij elkaar en geef een showtje.
Hup hup opschieten.
Watje, ik vraag niet voor een full monty.quote:
Prima, wat ga je doen. Heb je er ervaring mee, of wordt het meer een 'lach me niet uit ik doe mijn best' optreden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
die cappuccino is geen probleem dat showtje ook niet maar die leuke mannen wordt wel een probleem![]()
je moet je dus maar tevreden stellen met mij
ik heb er ervaring meequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watje, ik vraag niet voor een full monty.
[..]
Prima, wat ga je doen. Heb je er ervaring mee, of wordt het meer een 'lach me niet uit ik doe mijn best' optreden.
daar ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
[..]
O? Ervaring opgedaan in je eigen club?
sorry, ik sta gewoon niet graag in de publieke belangstellingquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watje, ik vraag niet voor een full monty.
Moet ik weer alles er uit trekken? Details, wat doe je.quote:
Ik ook niet, maar kijk wel graag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik sta gewoon niet graag in de publieke belangstelling
quote:
Ja, ik dacht tijd om eens iets spannends te gaan doen!quote:
Sorry, maar dan zit je hier verkeerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik dacht tijd om eens iets spannends te gaan doen!
Oh verdorie, nou goed dan maken we het zelf maar spannend hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar dan zit je hier verkeerd.
Als je een plekje vindt, geef even hier een gil.
Doe maar niet, dat kan je toch niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh verdorie, nou goed dan maken we het zelf maar spannend hier
* Op een dak gaat staan en kijken of ik kan vliegen.
Nee is ook zo, hmm. Andere spannende dingen zijn er ook niet echt op FOK! laatste tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat kan je toch niet.Dan kan ik je nergens meer opzoeken.
Rijden door de sneeuw is spannender inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee is ook zo, hmm. Andere spannende dingen zijn er ook niet echt op FOK! laatste tijd
Corrigeer: IJsbaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rijden door de sneeuw is spannender inderdaad.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik weer alles uit trekken? Details, wat doe je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |