Ja, die heb ik. Weet niet meer waar, staat ergens in de bookmarks thuisquote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog een paar dagen de tijd, dus je kunt nog rustig aan doen
Had je al een schema gevonden om die push-pull pots aan te sluiten?
Heb je de MT2 al getest?
Ja, zo zit ik ook. Ik had laatst ook ergens zo'n schema gezien. Ik weet alleen niet meer waar.quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Weet niet meer waar, staat ergens in de bookmarks thuis
Ja, als het goed is de 2e of 3e week van januari.quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Bro, nog ff en je hebt je bouwpakketje he.
Dat geloof ik ook....quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Schenkstroop is toch gewoon verdunde reguliere stroop?.
Ja, maar gewone stroop is echt Limburgs (een fabriek ligt 1 dorpje verderquote:
Ik moet dat blijkbaar ook hebben voor mijn maple nek. Ik ga ook zoeken hier. Als ik wat vind laat ik het weten. Weet jij wat het ongeveer moet kosten?quote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als het goed is de 2e of 3e week van januari.![]()
Ik kan bijna niet wachten, en moet nog hard op zoek naar tung olie.
CSM?quote:Op maandag 28 december 2009 11:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar gewone stroop is echt Limburgs (een fabriek ligt 1 dorpje verder)
Wat is er in hemelsnaam Kirk Hammett aan die gitaar, behalve het logo?quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef maikel_rox het volgende:
weet niet of het mag, maar voor de gene die opzoek zijn naar een nieuwe gitaar en versterker:
[TK] Kirk Hammett elec. gitaar & Fender versterker, nieuw
Vroeg ik me ook al af, heb Kirk nog nooit op een gewone strat zien spelen. Wel op die superstrats van ESP natuurlijk, maar dat is deze niet...quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam Kirk Hammett aan die gitaar, behalve het logo?
Ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
EDIT: Dean, is die bestelling voor GFS al de deur uit? (helemaal gemist!)
Marketing schijnbaar:quote:Op maandag 28 december 2009 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, heb Kirk nog nooit op een gewone strat zien spelen. Wel op die superstrats van ESP natuurlijk, maar dat is deze niet...
Dat ze dan op z'n minst een fatstrat leveren, maar denken dat je Metallica-geluiden uit die single coils krijgt....quote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Marketing schijnbaar:
http://www.rockpalace.com(...)re-Guitar-Pack-Black
hmmm, een idee voor morgen ochtendquote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Balkenbrij.
Schijnt dat het met schenkstroop ook lekker is (een achterhoekse traditie ofzo).
In de clip van One speelt hij volgens mij op een strat, weet alleen niet of dat een ESP is. Die cleane solo in het intro is wel met single coils gespeeld volgens mij.quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jep. Maar medio januari of iets eerder weer.quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is een ESP met floyd rose en alles... (even gecheckedquote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In de clip van One speelt hij volgens mij op een strat, weet alleen niet of dat een ESP is. Die cleane solo in het intro is wel met single coils gespeeld volgens mij.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dat met die kirk gitaar doet me denken aan dit...
http://www.gear-vault.com/gibson-to-create-strats-hendrix/
Check ook die 'similar posts' voor vervolgverhalenquote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Wat een verhaal. Wat voor types werken er bij Gibson zeg..
Het is bij de baptist in Arnhem en bij Verfmolen de Kat in Zaandam te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet dat blijkbaar ook hebben voor mijn maple nek. Ik ga ook zoeken hier. Als ik wat vind laat ik het weten. Weet jij wat het ongeveer moet kosten?
Hm, helaas kom ik niet meer in Arnhemquote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is bij de baptist in Arnhem en bij Verfmolen de Kat in Zaandam te krijgen.
Kost ongeveer 4 euro voor 200ml.
Met een beetje geluk kan mijn vader misschien nog wat voor me regelen.
Ik kom op zich nog vrij regelmatig in Zaandam maar dat is altijd 's avonds en dan zijn ze daar vast dicht.quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, helaas kom ik niet meer in Arnhem.
Meestal wordt het gewoon tung olie genoemd. Ze willen ook wel eens gewoon houtolie gebruiken als naam.quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe heet tung oil in het Nederlands eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |