Ik zit hier te ontbijten hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 08:03 schreef boofer het volgende:
TS kan het gewoon allemaal even niet handelen en dan meteen op internet.... huilie
Dit is pas een echte wond door het vallen waarbij je mag posten!
-edit-
Dronken zijn duh, hij is gewoon door de alcohol op zijn bek gegaan.quote:Op zondag 27 december 2009 10:56 schreef Stoeprand het volgende:
Wat deed jij zo laat buiten?
Dus het is eigenlijk gewoon z'n eigen schuld?quote:Op zondag 27 december 2009 10:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dronken zijn duh, hij is gewoon door de alcohol op zijn bek gegaan.
100%quote:Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk gewoon z'n eigen schuld?
Dus TS heeft zijn eigen faal verteld als klacht en geeft de natuur er de schuld van?!quote:
Schandalig eigenlijk als je het zo zegtquote:Op zondag 27 december 2009 11:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus TS heeft zijn eigen faal verteld als klacht en geeft de natuur er de schuld van?!
Ik haal de stenen.quote:Op zondag 27 december 2009 11:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk als je het zo zegt
quote:Op zondag 27 december 2009 08:05 schreef r3gi3boy het volgende:
Gatverdamme kijk die gore puistenkop van je gek, en dat vieze baardje heb je acné ofzo getverdemme man ik zie die gore puist nog door je schaafwond heen echt ranzig.
en dan die duim, die duim hij lijkt alsof je er sinds je 3e op hebt lopen zuigen ofzo echt zo'n langwerpige vrouwenduim, zo'n 'duim'-duim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |