OKquote:Op zondag 27 december 2009 03:31 schreef Drinky het volgende:
UNPAYED PARKING IS A CRIME!
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A PARKING!
quote:Op zondag 27 december 2009 03:34 schreef Kennisnemer het volgende:
ze kunnen wel wat van de Amerikaanse collega's leren mij dunkt
Ehm? Die parkeerbon moeten ze dan eerst even krijgen van die agent...quote:Op zondag 27 december 2009 03:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, de hele dag donuts eten en mensen tazen in plaats van ze gewoon vragen hun parkeerbon te laten zien
Dat zou dan het parkeerkaartje moeten zijn...quote:Op zondag 27 december 2009 03:39 schreef Drinky het volgende:
niet die bon, die andere
Maar het mag wel?quote:Op zondag 27 december 2009 03:41 schreef Drinky het volgende:
hoeft niet
praat eens normaal zeg, of ben je bezopen of zoquote:Op zondag 27 december 2009 03:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, de hele dag donuts eten en mensen tazen in plaats van ze gewoon vragen hun parkeerbon te laten zien
Jaquote:
Ik ben niet bezopen, ik kan gewoon niet meer helder nadenken na middernachtquote:Op zondag 27 december 2009 03:43 schreef Kennisnemer het volgende:
[..]
praat eens normaal zeg, of ben je bezopen of zo
Ik denk tubgirlquote:Op zondag 27 december 2009 03:46 schreef zoefschildpad het volgende:
volgens mij maakt Drinky hier een link die verder niemand begrijpt om 3:45, mogelijk naar iets obsceens.
niet er omheen draaien maar gewoon typen wat je denkt!
I WOULD IF I KNEW I COULD GET AWAY WITH ITquote:Op zondag 27 december 2009 03:31 schreef Drinky het volgende:
google is de held die je automatisch doorstuurt naar de wikipediapagina voor shock sites >_>quote:Op zondag 27 december 2009 03:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik denk tubgirl
google is your friend!
Minder?quote:Op zondag 27 december 2009 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder in die spiegels kijken, sukkel.
JA JE HEBT GELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef pimpannekoek het volgende:
Helaas kunnen ze geen geweld gebruiken zonder het gezeik over mishandeling.
Veel mensen vergeten dat als ze iets doen wat tegen de wet is, er ook voor moeten opdraaien.
En dan ook nog doen alsof het nog niet aan hen ligt maar aan de politie.
De lafbekken
quote:Op zondag 27 december 2009 04:21 schreef schijffie het volgende:
Je moet niet de politieagenten de schuld geven, zij zijn ook maar gewoon mensen met een baan die zij uitvoeren zoals het gezegd word.
wie is er nou de mongool? Je gaat toch niet op dat uur met je auto de weg op?quote:Op zondag 27 december 2009 05:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Herkenbaar!
Reed net door de stad met de auto, stonden er allemaal dronken mongolen midden op de weg en dat een paar keer. Dus ik toeteren enzo vol in de remmen. Nouja vloeken enzo dus. Ik rijd verder, ik zie politie staan, en ik zeg: kun je niet wat doen aan die dronken idioten die midden op de weg gaan staan en blijven staan als je aan komt rijden? Die agent heeft het lef om zijn schouders op te halen, en de andere kant op te kijken. Terwijl ik toch bijna 10 mensen op mijn motorkap had!
Zo heeft er een paar weken geleden in superslecht weer een (dronken) man hier buiten urenlang, ik geloof zo'n uurtje of 5, tussen de glasscherven op de grond gelegen. Was ie van zn fiets afgedonderd.quote:Ze nemen alarmmeldingen niet serieus
Als het kon wel. Als het kon zou ik ook gratis gitaren downloaden. Als het kon zou ik gratis boodschappen downloaden. Het risico dat je gepakt wordt is alleen wat groter als je dergelijke spullen jat. Bovendien is auteursrecht een grap.quote:Op zondag 27 december 2009 03:31 schreef Drinky het volgende:
De criminaliteit zal behoorlijk stijgen, want iedereen die dan een jointje rookt is dan ook een crimineelquote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef Precizionist het volgende:
De politie mág hier niet harder optreden.
Dit is Nederland, land van de watjes en idioten.
Komen de politie compleet met zwaaiilichten en sirene naar de plek waar Hangjongeren mensen zwaar lastig vallen, ja die rennen allemaal hun probleemwijk in en de volgende dag staan de jongeren er weer, Ze denken ook niet : laten we in Burger komen, nee nee...
Balkenende, wegwezen, het gaat misschien neit slechter met NL door jou, maar al helemaal niet beter.
Als we willen dat er verandering komt, is er waarschijnlijk geen andere keus dan met pijn in mn hart op de PVV stemmen.
Ik vind die Wilders gek, maar hij verandert wel de boel! de criminaliteit zal aanzienlijk dalen, vooral in Gouda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |