OKquote:Op zondag 27 december 2009 03:31 schreef Drinky het volgende:
UNPAYED PARKING IS A CRIME!
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A PARKING!
quote:Op zondag 27 december 2009 03:34 schreef Kennisnemer het volgende:
ze kunnen wel wat van de Amerikaanse collega's leren mij dunkt
Ehm? Die parkeerbon moeten ze dan eerst even krijgen van die agent...quote:Op zondag 27 december 2009 03:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, de hele dag donuts eten en mensen tazen in plaats van ze gewoon vragen hun parkeerbon te laten zien
Dat zou dan het parkeerkaartje moeten zijn...quote:Op zondag 27 december 2009 03:39 schreef Drinky het volgende:
niet die bon, die andere
Maar het mag wel?quote:Op zondag 27 december 2009 03:41 schreef Drinky het volgende:
hoeft niet
praat eens normaal zeg, of ben je bezopen of zoquote:Op zondag 27 december 2009 03:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, de hele dag donuts eten en mensen tazen in plaats van ze gewoon vragen hun parkeerbon te laten zien
Jaquote:
Ik ben niet bezopen, ik kan gewoon niet meer helder nadenken na middernachtquote:Op zondag 27 december 2009 03:43 schreef Kennisnemer het volgende:
[..]
praat eens normaal zeg, of ben je bezopen of zo
Ik denk tubgirlquote:Op zondag 27 december 2009 03:46 schreef zoefschildpad het volgende:
volgens mij maakt Drinky hier een link die verder niemand begrijpt om 3:45, mogelijk naar iets obsceens.
niet er omheen draaien maar gewoon typen wat je denkt!
I WOULD IF I KNEW I COULD GET AWAY WITH ITquote:Op zondag 27 december 2009 03:31 schreef Drinky het volgende:
UNPAYED PARKING IS A CRIME!
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A PARKING!
google is de held die je automatisch doorstuurt naar de wikipediapagina voor shock sites >_>quote:Op zondag 27 december 2009 03:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik denk tubgirl
google is your friend!
Minder?quote:Op zondag 27 december 2009 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder in die spiegels kijken, sukkel.
JA JE HEBT GELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef pimpannekoek het volgende:
Helaas kunnen ze geen geweld gebruiken zonder het gezeik over mishandeling.
Veel mensen vergeten dat als ze iets doen wat tegen de wet is, er ook voor moeten opdraaien.
En dan ook nog doen alsof het nog niet aan hen ligt maar aan de politie.
De lafbekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |