Klinkt als een vrouwquote:Op zondag 27 december 2009 02:57 schreef Sjibble het volgende:
ok modjes, dit is een serieuze klacht
Van de zoveel mensen zitten er een paar tussen (en jullie zullen ze ook wel hebben).
De mensen die zeiken om andere mensen.
Ik maak het vrij vaak mee, dat mensen blijkbaar een actie van mij niet zo tof vonden.
Maar dan krijg ik het pas 3 dagen later te horen, en nog wel van een ander persoon!
En als je navraagt of ze het wel goed vinden wat je doet.. Nee hoor, geen probleem. Ze moedigen je zelfs aan. Dan dring je zelf nog aan om er echt een eerlijk antwoord uit te krijgen, en met volle overtuiging blijven ze bij hun antwoord "Nee geen last van, ja het mag, of, nee het hoeft echt niet".
Wat is het probleem? Denken ze dat het leven een film is, waar je elkaar maar aan hoeft te kijken en jullie weten wie van de 2 welke schurk doodschiet, welke gang hij pakt, en wanneer hij uit de bosjes moet springen?. Het is me deze week verdomme 3x overkomen.
"nee schat, ik hoef echt niks voor valentijn.. gewoon lekker gezellig tv kijken, eten etc"
de volgende dag
"waarom kocht je niks voor me? Waarom gingen we niet uit eten of naar de bios?*JE SNAPT MN HINTS NIE
![]()
"
Goh, wat komt dat bekend voor
hoe raad je hetquote:
Klassiek voorbeeld:quote:Op zondag 27 december 2009 03:02 schreef zoefschildpad het volgende:
meer voorbeelden, minder onduidelijk omschrijvingen, snap er geen kont van. Wat is dat met andere mensen die het komen vertellen?
quote:
trollquote:Op zondag 27 december 2009 03:06 schreef Locusta het volgende:
Wow, wat een gezeik... en dat om 3u 's nachts. Klinkt als een wijf..
het was een voorbeeldquote:
Maar je zei drie keer deze week alleen al en dan kom jij met een voorbeeld van valentijnsdagquote:
jaquote:Op zondag 27 december 2009 03:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar je zei drie keer deze week alleen al en dan kom jij met een voorbeeld van valentijnsdagMaar je hebt ze net al gegeven geloof ik...
Ze zouden het haast op hun hart en nieren zweren, en vaak is het goed dat ze het niet doen.quote:Op zondag 27 december 2009 03:40 schreef bijdehand het volgende:
Is erg op het werk. Zeg ik: als ik iets niet goed doe zeg het dan, dan kan ik er meteen iets aan doen. Via de manager gaat het zo traag.
En dan krijg ik na 4 maanden te horen van de manager dat ik dit en dit en dit andersm oet doenJa kom dan eerder
Werk in het weekend en zie de manager bijna nooit. Maar in juni kwam ik een keer 10 minuten te laat en eind september/begin oktober zei de baas er iets vanquote:Op zondag 27 december 2009 03:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ze zouden het haast op hun hart en nieren zweren, en vaak is het goed dat ze het niet doen.
Vooral die tijdperiode van 4 maandenIk geloof je niet..
Haha.quote:Op zondag 27 december 2009 08:08 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb net mijn huisgenoot geconfronteerd met het feit dat ze teveel herrie aan het maken was om 7 uur 's ochtends. Haar kamerdeur stond ook gewoon half open (dronken slet ze liet zich uitwonen ik kon het horen) kwam er een schor 'oh, sorry, oh sorry' uit die grafmuil ik stamp die deur dicht, m'n eigen deur en wil verder pitten maar ja, gaat dus niet meer nu zit ik hier achter de kutcomputer terwijl zij d'r gat gevuld krijgt.
quote:Op zondag 27 december 2009 08:08 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb net mijn huisgenoot geconfronteerd met het feit dat ze teveel herrie aan het maken was om 7 uur 's ochtends. Haar kamerdeur stond ook gewoon half open (dronken slet ze liet zich uitwonen ik kon het horen) kwam er een schor 'oh, sorry, oh sorry' uit die grafmuil ik stamp die deur dicht, m'n eigen deur en wil verder pitten maar ja, gaat dus niet meer nu zit ik hier achter de kutcomputer terwijl zij d'r gat gevuld krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |