De ordinaire of de mooie? Beide 11.5cm.quote:Op zondag 27 december 2009 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pics van je stiletto hakken?
ordinaire natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 02:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De ordinaire of de mooie? Beide 11.5cm.
quote:
Oh, zoiets had ik ook zelfquote:Op zondag 27 december 2009 02:55 schreef feelsgoodman het volgende:
Yo, so true. Laatst was ik aan het joggen in het Westerpark ter Amsterdam om mijn goddelijke lichaam een beetje in conditie te houden. Uit het niets, komt er opeens zo een beest uit de bosjes rennen die mij mooi even in mijn enkel bijt. Gelukkig wel speels, dus niet doorbijten en zulks, maar mijn spandex broek had toch even een paar extra gaten.
Godverdomme, terechte klacht.
Ach, dat hoor je zo vaak. Maar ik wil graag zelf uitmaken of ik die hond in mijn buurt wil hebben of niet.quote:Op zondag 27 december 2009 02:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb eerder een probleem met loslopende lieve hondjesDe baasjes zeggen altijd: "Ja hij doet niets." "Maar die van mij wel" zeg ik dan altijd
Mijn hond (eigenlijk hond van mijn vriendin) is een keer aangevallen en sindsdien tolereert hij bijna geen andere honden.
Die Teckels zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, zoiets had ik ook zelfToen fietste ik met mijn hond door het park, had ik ineens een teckel in mijn enkel hangen,
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 december 2009 02:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb alleen last van dikke mensen met een chihuahua.
Hoe dat er dan uitziet.![]()
Dat was dus zo'n lief loslopend hondje wat zogenaamd niets doet. Ik ga dat beest niet afmaken omdat iemand anders zijn hond niet onder controle heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
Dat die hond nu geen andere honden tolereert vind ik dan weer geen goede zaak..
Wie heeft het nu weer over afmaken?quote:Op zondag 27 december 2009 03:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dat was dus zo'n lief loslopend hondje wat zogenaamd niets doet. Ik ga dat beest niet afmaken omdat iemand anders zijn hond niet onder controle heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |