En is jouw haat jegens mijn persoon ook al voorbij?quote:
Ik krijg juist altijd honger van zuipenquote:Op zondag 27 december 2009 02:42 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken... teveel gezopen en nu misselijk
Huh? Had ik haat dan?quote:Op zondag 27 december 2009 02:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En is jouw haat jegens mijn persoon ook al voorbij?
Herkenbaarquote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik krijg juist altijd honger van zuipen! Daarom eet ik nu ook twee frikandellen en een kroket.
Ach, ik kom nog sporadisch in ONZ dus ik stoor mij er weinig aan, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 02:45 schreef Koko_Banana het volgende:
Harajuku waarom vind je Porsche zo kut? Kan je hem niet gewoon negeren?
Ik heb honger, maar ik kan niets vindenquote:
Ik heb er nog een frikandel ingegooidquote:Op zondag 27 december 2009 03:02 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik heb honger, maar ik kan niets vindenIk ga niet koken om 3 uur ´s nachts.
Omdat het internet zo'n geweldige plek is waar je shit tegen mensen kan zeggen waar je in real life een beuk voor je kop voor zou krijgen. Zelfs Porche.quote:Op zondag 27 december 2009 02:39 schreef Harajuku. het volgende:
zo'n act als porsche of Paul ed te moeten aannemen? De reacties maken duidelijk dat men dit niet heel erg positief vindt, waarom blijven mensen daar dan toch mee doorgaan?
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is het menselijk om te willen dat andere mensen je leuk vinden, en niet om expres irritant en vervelend te gaan doen zodat je op den duur uitgekotst wordt. Of zitten die users met zijn allen gezellig in de PM, elkaar op te hemelen waardoor ze lekker door blijven gaan? Ik kan het mij maar moeilijk voorstellen, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |