SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
quote:Op zondag 27 december 2009 02:08 schreef DuchessX het volgende:
Hai ArticHai DuchessXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hai DuchessXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Same shit every yearquote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemorgen mensen, fijne krismis gehad?
Aha, daar ben jij wel bekend toch?quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die grote meubelcompany aan de Duivendijk in Nuenen
joa, niet het hoofdkantoor, maar heb er idd wel het een en ander van in m'n huis staanquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joa, niet het hoofdkantoor, maar heb er idd wel het een en ander van in m'n huis staan
Wat een lol weerquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden m'n plant gejat uit de bloembak voor het huisEn hij lag aan het eind van de straat bij mensen in de dakgoot. Stinktuig!
Die vacature die ik (moppie) had gevonden voor je?!quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die grote meubelcompany aan de Duivendijk in Nuenen
quote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die vacature die ik (moppie) had gevonden voor je?!
Zijn jullie al een beetje gewend enzo?quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ze kraam is weg.... Enerzijds fijn. Lekker alles zelf doen, anderzijds ga ik het in de watten gelegd wirdrn wel missen.
je hebt je mama toch?quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ze kraam is weg.... Enerzijds fijn. Lekker alles zelf doen, anderzijds ga ik het in de watten gelegd wirdrn wel missen.
Oh, das al bijnaquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
senks, jullie mogen komen eten wel
5 januari!
Dan komen wij wel om jou gezelschap te houdenquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
Ja, redelijk gewend. Ben benieuwd als ik straks écht alleen ben. Deze week id Rob nog thuis iig.
Ik wil nu alleen maar slapen. Heb met de kerst ook niks anders gedaan.
je draait nog op DOSquote:Op zondag 27 december 2009 10:33 schreef Juup© het volgende:
Overigens begint mijn telling bij posting #0 en niet bij #1. Beetje vreemd ik weet het, maar ik vind 300 een mooier getal dan 301 dus ik heb het zo ingesteld
Bij mij moet het volume van radio of tv altijd of een vijfvoud staan. Alles daartussen is slecht!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Ik heb een aversie tegen oneven getallen.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mij moet het volume van radio of tv altijd of een vijfvoud staan. Alles daartussen is slecht!!!
Ja. Wat is daar ska aan?quote:
Nee, ik geef aan dat ik het nummer ken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zegt net dat je niet weet wat ska is
nou, dat is ska.quote:Op zondag 27 december 2009 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat ik het nummer ken.
Ik ben het zelf.quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
...
Moppie hou es op met onder colt z'n naam te posten
Ik was het niet!quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
...
quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
...
nee nog nie.Erg hè. Rob had er een paar gechoten en toen bleek er geen geheugenkaart in de Cam te zittenquote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef -moppie- het volgende:
Ama... heb je nu pics van dochter en zoon?
En hij is niet eens blonTquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee nog nie.Erg hè. Rob had er een paar gechoten en toen bleek er geen geheugenkaart in de Cam te zitten
quote:Op zondag 27 december 2009 18:23 schreef Juup© het volgende:
Men zou het verkeerd kunnen begrijpen wat ik net poste, dus maar even weggehaald.
Ik jaloers? Maar het zal niet naar mij bedoeld zijn denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef amaranta het volgende:
Jaloers? Met Eva gaat het goed. Die gaat de eigen gang.
Maar vindt ze het wel leuk dat Fabian er nu is..?quote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voor aanIk heb jou toch al
En jou natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 19:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Maar vindt ze het wel leuk dat Fabian er nu is..?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef amaranta het volgende:
We zullen zien, beetje eng.quote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
One big happy familyNu onze Febiejen nog
quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Niet altijd te serieus zijn schatje
quote:pump up the volume
pump up the volume
pump up the volume
pump up the volume
brothers and sisters
pump up the volume
we're gonna need you
brothers and sisters
pump up the volume
pump that baby
brothers and sisters
pump up the volume
we're gonna need you
brothers and sisters
pump up the volume
pump pump it ay
rock the house
rock the house
ah yea
ah yea
do it
Zijn voorbij.quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de "feestdagen" weer voorbij zijn
Ja maar dat is een feestdag die wel leuk is en waar je geen familie verplichtingen hebt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor sommigen is oud op nieuw ook een feestdag zeg maar
Maar die voor mij wel een afwijking in de normale gang van zaken zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een feestdag die wel leuk is en waar je geen familie verplichtingen hebt.
Ik ben foto's aan het scannen en muziek aan het luisteren.quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik was De Reunie... oid. aan het kijken.
Was de klas van Anne Frank. Erg indrukwekkende aflevering.
Ai doequote:
*burp*quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
daarom doe ik niet mee op tv...er zouden teveel gillende vrouwen in de zaal zitten
Gillend van wat?quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
daarom doe ik niet mee op tv...er zouden teveel gillende vrouwen in de zaal zitten
Weltrutsenquote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
+ ik ben hopeloos uit vorm...
Snel een schoonheidsslaapje doen dus
quote:Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef amaranta het volgende:
Kut de kraamranen zijn er vlgens mij. Ben al sinds 5 uur vanochtend aan het janken
dus geen kraamtranen maar ischiastranen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef amaranta het volgende:
Op dag 4 had ik geen ischias in mijn been. En nu wel: en dat doet zeer
quote:Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef amaranta het volgende:
Kut de kraamranen zijn er vlgens mij. Ben al sinds 5 uur vanochtend aan het janken
Staat geen vaste dag voorquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
dat is toch op dag 4?
laat maar lekker lopen Mamaranta, komt allemaal goed.
kom op Juup. Even doorzetten en dan komt alles vanzelf goed.quote:Op maandag 28 december 2009 09:52 schreef Juup© het volgende:
Heeft er iemand een hoeveelheid goede moed en energie voor mij?Straks maar weer naar bed denk ik, nu geen tijd voor.
Ooit wel jaquote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom op Juup. Even doorzetten en dan komt alles vanzelf goed.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
Ja , ik heb chocoladekerstkransjes
het is helemaal geen kerstquote:
Altijdquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor. Hoezo, wil jij mee?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Altijd![]()
Hoezo? omdat je dat vanochtend zei toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik weet het maar heb er nu geen tijd voor.
Nee, blijf lekker liggen joh...die todo lijst van bb kan wel wachtenquote:
zo... was zeker gezellig dat schudden met die bips gisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik maar eens uit bed gaan?
niet met de bips schudden bij ska!quote:Op maandag 28 december 2009 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo... was zeker gezellig dat schudden met die bips gisteren?![]()
ik heb de afgelopen 3 dagen juist 40 uur geslapen ofzo...dus was het logisch dat ik me vanmorgen versliepquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet met de bips schudden bij ska!Maar was loik, heb wel het gevoel dat ik 80 uur moet bijslapen, maar dat heb ik al een week...
jaloers!quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, blijf nog even lekker liggen
quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 3 dagen juist 40 uur geslapen ofzo...dus was het logisch dat ik me vanmorgen versliep
Dat is rijkelijk laat niet waar?quote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef Juup© het volgende:
Ik begin nu pas te beseffen wat een kind hebben betekend mbt het hebben van een ritme in huis. Ik zou moeten slapen maar dan kan niet omdat Evi straks weer verzorgd moet worden en DuchessX teveel last van haar lichaam heeft om Evi te dragen e.d. Maar goed, dan nog maar vroeger naar bed gaan 's avonds denk ik
maakt niet uit, je gaat managen, dan heb je mensen voor je werken die alles voor je wetenquote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef bleiblei het volgende:
Collega's zijn aan het zuchten om de domme vragen die ze krijgen en ik denk bij elke vraag die ze hardop voorlezen en waar ze met hun allen om lachen "goh, ik had dat ook niet geweten".
Ja en nee, ik had wel verwacht dat ik veel zou moeten aanpassen, maar dat ik zoveel zou moeten aanpassen vergt even wat energie en enige aanpassingenquote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is rijkelijk laat niet waar?
Veel last van nek, rug, bekken/heupen e.d.. Binnenkort naar de huisarts om te kijken wat die er over te melden heeft.quote:
De manager waar ik het laatste "voor" werkte wist precies waar wij het over hadden en kon dus doelgericht meedenken en dat was toch wel heel erg fijn.quote:Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maakt niet uit, je gaat managen, dan heb je mensen voor je werken die alles voor je weten
quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel last van nek, rug, bekken/heupen e.d.. Binnenkort naar de huisarts om te kijken wat die er over te melden heeft.
Dank u. Reden 2 dat ik moe e.d. ben is dat ik medicatie aan het af en opbouwen ben en daar moet mijn hoofd aan wennenquote:
Ja, dan moet zij wel eerst die steen optillenquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
StA op en kom mij een lekker broodje brengen!
Zou ik eigenlijk meteen doen, als je zoveel pijn hebt dat je een baby niet meer kan optillen kan dat gewoon niet goed zijnquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel last van nek, rug, bekken/heupen e.d.. Binnenkort naar de huisarts om te kijken wat die er over te melden heeft.
mag de ook morgen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
StA op en kom mij een lekker broodje brengen!
Ik weet het, zij had die klachten ook al voor de bevalling alleen niet zo ernstig en zijn er toen ook al voor naar de dokter geweest. Waarschijnlijk is de boel instabiel na de zwangerschap en zal zijn fysiotherapie gaan krijgen, zien het wel. Gelukkig is zij een bikkel en doet zij nog best veel vind ik.quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk meteen doen, als je zoveel pijn hebt dat je een baby niet meer kan optillen kan dat gewoon niet goed zijn
SNEL. Stop het in de vriezer om ze te conserveren tot de strenge vorst (-15 Celsius) die volgens het KNMI volgende week verwacht wordt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook maar eens een lekker broodje halen
De laatste restjes sneeuwpop smelten langzaam weg...
En dan?quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
SNEL. Stop het in de vriezer om ze te conserveren tot de strenge vorst (-15 Celsius) die volgens het KNMI volgende week verwacht wordt.
En dan bedoel ik de sneeuwpop resten, niet het broodjequote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
SNEL. Stop het in de vriezer om ze te conserveren tot de strenge vorst (-15 Celsius) die volgens het KNMI volgende week verwacht wordt.
Mwah, het is echt een restje hoor, daar kun je zelfs geen minisneeuwpop meer van makenquote:
Dan maar laten smelten en daar van genietenquote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, het is echt een restje hoor, daar kun je zelfs geen minisneeuwpop meer van maken
Het is dat ik morgen niet kan (goede smoes) anders had ik een cake meegenomen, zo'n goedkope weet je welquote:
Nie slim.quote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef ArTiC het volgende:
ook honger...vanmorgen in de haast geen ontbijt gehad
inmiddels heb je dan toch al wel geluncht?quote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef ArTiC het volgende:
ook honger...vanmorgen in de haast geen ontbijt gehad
duurde nog best langquote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef bleiblei het volgende:
Jij hebt vanavond dus rond een uur of 8 honger?.
ik lunsj nooitquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inmiddels heb je dan toch al wel geluncht?
hoezo?quote:
Als je niet luncht ga je sneller ongezonde tussendoortjes pakken of pak je savonds iets snels/vets omdat je kneiter honger hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo?
Nooit een probleem als je tenminste ontbijt...ontbijt is zo ongeveer de belangrijkste maaltijd van de dag.
Dat heb ik dus niet.quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je niet luncht ga je sneller ongezonde tussendoortjes pakken of pak je savonds iets snels/vets omdat je kneiter honger hebt.
Dat ontbijt schijnbaar het belangrijkste is betekend niet dat het niet ongezond is om de rest ff over te slaan.
Nee, je eet pizza, kebab of friet en compenseert het gemis van vitaminen met een mueslireep en een vitaminepilletjequote:
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik bedoelde eigenlijk, dat als je je ontbijt vergeten bent het een beetje dwaas is om dan ook niet te lunchen, "omdat je dat normaal ook niet doet". Ik zou dan zeggen; wijk af van je gewoonte en ga lekker lunchenMaar misschien ben ik wel raar
je hebt ongelijkquote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, je eet pizza, kebab of friet en compenseert het gemis van vitaminen met een mueslireep en een vitaminepilletje.
je hebt ongelijkquote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef amaranta het volgende:
Artic, ben je weer een beetje depri?
oohquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef ArTiC het volgende:
ik ben gewoon in de stress door incapabele collega's die mijn goed advies niet aannemen
quote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef FUFR het volgende:
hi, trug uit zeeland,
het was koud, nat maar wel gezellig.
ja kut hee.quote:
je hebt ongelijkquote:
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, zulks een onmogelijke stelling...
het is de week tussen kerst en oud en nieuw marie, je moet er niet teveel van verwachtenquote:
arm kind!quote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alles oke, bij gullie ook?
Nee, ben nog niet vrij
en personeelskorting?quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef febster het volgende:
Voordeel van dichtbij je werk wonen; om half 6 al boodschappen gedaan hebben en heel de avond nog vrij hebben.
oh, niet meer dan..quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef -moppie- het volgende:
Feb werkt toch niet bij de AH
9 tot 5 baantjequote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef febster het volgende:
Voordeel van dichtbij je werk wonen; om half 6 al boodschappen gedaan hebben en heel de avond nog vrij hebben.
je bent wel van de gesloten ontkennende vragen de laatste tijd. wat negatief! hoe komt het...quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Misschien wel...het was een vraag
Daar valt over te discussiëren. Hij werkt misschien fysiek harder, ik werk psychisch waarschijnlijk harder aan mezelf.quote:
Te weinig sex denk ik.quote:Op maandag 28 december 2009 17:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je bent wel van de gesloten ontkennende vragen de laatste tijd. wat negatief! hoe komt het...
Helaas, wat te druk aan het "werk"quote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En jij wilde ook niet met mij naar bed![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef febster het volgende:
Ik werk zowel bij de ah als bij de 'hetdatnietgenoemdmagworden'
Juup, je let niet echt goed op hequote:
as you can see i did not speak of the unspokenquote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef febster het volgende:
Ik werk zowel bij de ah als bij de 'hetdatnietgenoemdmagworden'
V'waard. Ik wilde allang weg zijn, maar 15 eurie bruto per uur is wel handig voor de huur enzoquote:Op maandag 28 december 2009 17:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Nooit geweten. Welke?
Precies, das makkelijk verdienen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:51 schreef febster het volgende:
[..]
V'waard. Ik wilde allang weg zijn, maar 15 eurie bruto per uur is wel handig voor de huur enzo. Leuke, goedebetaalde studentenbanen zijn behoorlijk schaars @ the moment.
zo kan je het ook noemen jaquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiëren. Hij werkt misschien fysiek harder, ik werk psychisch waarschijnlijk harder aan mezelf.
True, maar in combi met mijn leeftijd vind ik het wel 'stom' staan. Maar goed, daar raak je in mijn geval aan gewendquote:Op maandag 28 december 2009 17:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, das makkelijk verdienen.
Ach, wat maakt dat nou uit. Je bent toch niet van plan de rest van je leven er te blijven.quote:Op maandag 28 december 2009 17:57 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar in combi met mijn leeftijd vind ik het wel 'stom' staan. Maar goed, daar raak je in mijn geval aan gewend.
welnu, je komt er iig mee vooruit.quote:Op maandag 28 december 2009 17:57 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar in combi met mijn leeftijd vind ik het wel 'stom' staan. Maar goed, daar raak je in mijn geval aan gewend.
Aha de regionale Telegraaf, dat was ik vergeten jaquote:Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef febster het volgende:
[..]
Juup, je let niet echt goed op he. Iets dat je leest en vaak dagelijks in je brievenbus krijgt. Ik sta er morgen (weer) 2x in
.
Ik denk dat 99% van de bevolking dat niet als werken ziet. Waar ik overigens niks mee wil zeggen danwel een oordeel vel.quote:Op maandag 28 december 2009 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat jij dat niet als werken ziet kan ik niets aan doen
Ook aan die 99% heb ik geen boodschap, zolang ik voor mezelf maar weet dat ik hard mijn best doe vind ik het goed.quote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de bevolking dat niet als werken ziet. Waar ik overigens niks mee wil zeggen danwel een oordeel vel.
Heeeuuulll belangrijkquote:Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnu, je komt er iig mee vooruit.
je doet ook goeie dingens zoals alle etiketten rechtzetten dus
pics?quote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben bloemetjes op m'n nagels aan het stempelen
nee, het is hobby. geen werkquote:Op maandag 28 december 2009 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat jij dat niet als werken ziet kan ik niets aan doen
Wil ik ook wel maar mag ik niet van mijn vrouwquote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben bloemetjes op m'n nagels aan het stempelen
Nasibal.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dan, macro zonder flits
[ afbeelding ]
Boekenbalquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Naisquote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Leuk voor papaquote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar evi krijgt ook zo'n setje van me als ze een jaar of zes is
mcdonalds halenquote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Juup© het volgende:
Waar is die autoboer?
de auto's voeren in de stalquote:
lange kunstnagels op je nagels lijmen is wel eng...quote:
hihi, colt met een F1 waggel op zn nagelsquote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben ook mannelijke stempels, met voetballen en auto's enzo
nee nee nee!quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lange kunstnagels op je nagels lijmen is wel eng...
*trauma*
Lolquote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hihi, colt met een F1 waggel op zn nagels
quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben ook mannelijke stempels, met voetballen en auto's enzo
Dat valt me nou tegen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast wel, maar er zijn honderden van die plaatjes, ga ze niet allemaal doorspitten
Dat is iets voor FlowDesignquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
of mannelijke pokernagels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |