SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
quote:Op zondag 27 december 2009 02:08 schreef DuchessX het volgende:
Hai ArticHai DuchessXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hai DuchessXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Same shit every yearquote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemorgen mensen, fijne krismis gehad?
Aha, daar ben jij wel bekend toch?quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die grote meubelcompany aan de Duivendijk in Nuenen
joa, niet het hoofdkantoor, maar heb er idd wel het een en ander van in m'n huis staanquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joa, niet het hoofdkantoor, maar heb er idd wel het een en ander van in m'n huis staan
Wat een lol weerquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden m'n plant gejat uit de bloembak voor het huisEn hij lag aan het eind van de straat bij mensen in de dakgoot. Stinktuig!
Die vacature die ik (moppie) had gevonden voor je?!quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die grote meubelcompany aan de Duivendijk in Nuenen
quote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die vacature die ik (moppie) had gevonden voor je?!
Zijn jullie al een beetje gewend enzo?quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ze kraam is weg.... Enerzijds fijn. Lekker alles zelf doen, anderzijds ga ik het in de watten gelegd wirdrn wel missen.
je hebt je mama toch?quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ze kraam is weg.... Enerzijds fijn. Lekker alles zelf doen, anderzijds ga ik het in de watten gelegd wirdrn wel missen.
Oh, das al bijnaquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
senks, jullie mogen komen eten wel
5 januari!
Dan komen wij wel om jou gezelschap te houdenquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
Ja, redelijk gewend. Ben benieuwd als ik straks écht alleen ben. Deze week id Rob nog thuis iig.
Ik wil nu alleen maar slapen. Heb met de kerst ook niks anders gedaan.
je draait nog op DOSquote:Op zondag 27 december 2009 10:33 schreef Juup© het volgende:
Overigens begint mijn telling bij posting #0 en niet bij #1. Beetje vreemd ik weet het, maar ik vind 300 een mooier getal dan 301 dus ik heb het zo ingesteld
Bij mij moet het volume van radio of tv altijd of een vijfvoud staan. Alles daartussen is slecht!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Ik heb een aversie tegen oneven getallen.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mij moet het volume van radio of tv altijd of een vijfvoud staan. Alles daartussen is slecht!!!
Ja. Wat is daar ska aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |