Ik ben erquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef Pieter-utd het volgende:
En er is ook bijna niemand op Fok!
Ik doe alsof ik er ben.quote:
Beste Teeziequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:19 schreef Teezie het volgende:
Lieve Pieter
Ik hoop dat we na Kerst ook vrienden kunnen blijven.
mvg
(inshallah) je nieuwe beste vriend
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Beste Teezie
Van deze post krijg ik het weer helemaal warm van binnen. De liefde die hier uitstraalt is bijna niet te bevatten. Ik moet ook toegeven dat er zich een knaap van een erectie in mijn broek bevind.
Reden waarom ik jouw verzoek accepteer.
Hoop snel van je te horen,
Met een likje over je hielen, ruwe Pieter
Beste,quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Beste Teezie
Van deze post krijg ik het weer helemaal warm van binnen. De liefde die hier uitstraalt is bijna niet te bevatten. Ik moet ook toegeven dat er zich een kleine erectie in mijn broek bevind.
Reden waarom ik jouw verzoek accepteer.
Hoop snel van je te horen,
Pieter
Nog eentje dan, om het af te leren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:43 schreef goudvis38 het volgende:
Gelukkig weer verlost van 3 weken dezelfde kerstliedjes op de radio voor een jaar.
quote:Op zondag 27 december 2009 00:07 schreef tisauch het volgende:
[..]
Nog eentje dan, om het af te leren.![]()
Prachtige Teeziequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:31 schreef Teezie het volgende:
[..]
Beste,
Wat fijn dat je zo snel een reactie terug hebt geschreven.
Ik waardeer het dat u mijn verzoek inwilligt, ik beloof u dat u hier geen spijt van zult krijgen. Als ik me net niet had afgetrokken(sorry voor me taalgebruik) zou ik nu ook een erectie hebben.
Voor wat het nog waard is: nog een fijne kerst.
PS: Over je vraag waarom ik geen Seat zou nemen: ik heb net al een nieuwe Audi gekocht, sorry.
Best regards,
Teezie T 'Teez' Teezington
Eindelijk die kanker dagen weer voorbij kan niet wachten totdat het 2010 is. Is dit kanker jaar ook weer voorbijquote:
Gelukkig wordt volgend jaar minder kanker, of zit daar ook weer potentie voor een kankerjaar in?quote:Op zondag 27 december 2009 01:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Eindelijk die kanker dagen weer voorbij kan niet wachten totdat het 2010 is. Is dit kanker jaar ook weer voorbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |