ja ik ook, dat er zulke leuke beestjes gewoon in het asiel zitten....quote:
Ja dat heb ik ook, zou ze zo allemaal wel in huis willen nemen.quote:
En dan ook nog die regen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef kitao het volgende:
Net eventjes teruggekeken , wat een ellende allemaal hier zeg.
Goudvis-vretende reigers en slippend onderuitgaande fietsers.
Sterkte allemaal.
Gelukkig maken Kyteman , een dak boven mijn hoofd en de kachel inmiddels veel goed.quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
En dan ook nog die regen.
Ik kan het niet meer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan *insert tha dramah tone!*
Hey!quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
In ieder geval zonder gebroken benen thuisgekomen.
Gaat het met je man wel weer goed nu?
Jaaa kouddd!quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
-20brrrrr
Balen hoor van die gekneusde rib.
Leuk dat je het zo leuk hebt gehad.
Kyteman met Sorry?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Gelukkig maken Kyteman , een dak boven mijn hoofd en de kachel inmiddels veel goed.
Nu nog een bak koffie met een hartige hap en ik ben weer boven Jan.
Die heb je zelf geplaatst , nu al vergeten ?quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Kyteman met Sorry?
Waar zie je die dan? Of op youtube?
Ik heb hier nog wel een drumstel (of vier). Zou dat ook werken!quote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef kitao het volgende:
Greys , ik zou even die trompet van Kyteman lenen en dan keihard in het oor van die reiger toeteren , wedden dat je die dan nooit meer terugziet ?
Nee, daarom vroeg ik toch ook 'of op Youtube'?quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Die heb je zelf geplaatst , nu al vergeten ?
Nee , of je moet zijn koppie even tussen de drumschalen tikken , maar dat is ook weer zo zielig.quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier nog wel een drumstel (of vier). Zou dat ook werken!
Ik kan het me voorstellen , ik kon hem niet maar het is prachtige muziek , ook al is het dan gejat gecoverd van een ander.quote:Nee, daarom vroeg ik toch ook 'of op Youtube'?
Ik dacht dat ie misschien ergens op tv was nu, dan ging ik even snel zappen!
Vier drumstellen ?!quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier nog wel een drumstel (of vier). Zou dat ook werken!
Ik ga er van uit dat de aanblik van moi in badjas voor het raam vanmorgen genoeg vogelverschrikkereffect heeft gehad!quote:Op zondag 27 december 2009 15:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , of je moet zijn koppie even tussen de drumschalen tikken , maar dat is ook weer zo zielig.
Die trompet is lekker schel , dat vergeet ie niet meer. Ik ben bang dat je anders een vogelverschrikker moet opzetten.
Het is zo tof opgebouwd. Krijg steeds meer kippenvel!quote:Ik kan het me voorstellen , ik kon hem niet maar het is prachtige muziek , ook al is het dan gejat gecoverd van een ander.
quote:Wat een pareltje is dit. Kyteman legt alle emotie in een prachtige trompetsolo van twee minuten. Dit nummer heeft hij geschreven nadat de relatie met zijn ex, de liefde van zijn leven, ten einde was gelopen. En je hoort de pijn in de muziek. Ontroerend mooi.
Mijn meneer is drummertquote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Vier drumstellen ?!
![]()
Ben je een professional of heb je vier kinderen of gooien jullie nooit iets weg en heb je een paar erfstukken uit 1850 ?
sorry , ben niet nieuwsgierig , wil alleen alles graag weten
Als een stoere atleetquote:Op zondag 27 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net een oefenronde gelopen op zn mooie schoenen en hij liep als een stoere atleet er op![]()
Laat die sneeuw nu maar komen![]()
Nu gaan ze in bad, stelletje vieslappen
Dat verklaart veel , maar niet waarom je ze alle vier in huis houdt , geven ze allemaal een eigen sound of heb je een hele grote zolder ?quote:
Heb ik , doe ik straks wel ff uploaden en zo.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga er van uit dat de aanblik van moi in badjas voor het raam vanmorgen genoeg vogelverschrikkereffect heeft gehad!![]()
Oeps sorry , het nummer klinkt me zo bekend dat ik aannam dat het een gecoverd lied was uitgevoerd als trompetversie , omdat ik van Kyteman zelf niet eerder gehoord heb en van het nummer wel , meen ik.quote:Het is zo tof opgebouwd. Krijg steeds meer kippenvel!
En dat ie tijdens het toeteren nog even de rest staat te dirigeren ook![]()
Maar gecoverd? Weet je het zeker? Kan best hoor, maar ik las het volgende in een recensie oid:
Doe hem de groeten van mij , de bofkont.quote:Op zondag 27 december 2009 15:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ga nog even haren uitkammen en dan zo langzaam aan eens Zwabbermans ophalen van het station.
Fijne middag allemaal en mischien tot straks.
Er liggen er twee in de garage in koffers en twee op zolder en dan nog een elektronische.quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat verklaart veel , maar niet waarom je ze alle vier in huis houdt , geven ze allemaal een eigen sound of heb je een hele grote zolder ?
Moet toch veel ruimte innemen , ik neem aan dat je ze niet als Russische Matroesjka-poppetjes in elkaar kunt schuiven ?
[ afbeelding ]
Mwah, het begon te regenen vanmiddag, dus toen had ik idd weer meer zin om binnen te blijvenquote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik , doe ik straks wel ff uploaden en zo.
Pfff ik denk dat t naaiproject het maar weer niet gaat worden vandaag.
Maar de soep staat wel al op.
En ik heb net een grote pot jasmijn thee gezet![]()
Greys, jij gaar ook niet meer echt de deur uit geloof ik he?
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Zo, even een korte
ga zo sinterklaas vieren!!!!![]()
![]()
Tot later!
Wat een nummerquote:Op zondag 27 december 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
pizetta klezmer featuring reagadelica
ik zweer het je, dat nr is geniaal
Avatar lijkt me geen ene reet aan maar ik kannie wachten tot Alice in Wonderland draaitquote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik heb een toffe nijntje klok gekochtvan glas. Zwart. Voor in den huiskamert.
Morgen avatar
Ik heb koppijn
Oh iehhh, ik heb even geluisterd, maar ik ben te oud voor dat soort meuk denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
pizetta klezmer featuring reagadelica
ik zweer het je, dat nr is geniaal
Ik vind hem kekquote:Op zondag 27 december 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh iehhh, ik heb even geluisterd, maar ik ben te oud voor dat soort meuk denk ik
Dat irritante piepje er steeds bij, brrrrrr!
Ach, wtf boeit hetquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een nummer![]()
Tis niet eens een trompet ook tante sjaan![]()
Tis een klarinet of een sax
Ja vraag dan niet naar een nr met een trompet droeftoeter!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, wtf boeit het
Details, details!
Tudududududuuuu
quote:Op zondag 27 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja vraag dan niet naar een nr met een trompet droeftoeter!!!
Fotooooooo!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik heb een toffe nijntje klok gekochtvan glas. Zwart. Voor in den huiskamert.
Morgen avatar
Ik heb koppijn
quote:Op zondag 27 december 2009 16:21 schreef JJH het volgende:
Ik heb het topic stukgemaakt.![]()
*Kruipt zachtjes huilend weer in bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |