Een naaktkatquote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Sphinx van Ingetje? Niets over gezien.
Ik heb nu Hummer, die is halflangharig en dat gaat goed, geen last van mijn allergie. Bij kortharige katten heb ik zeker last dus de keuze zal waarschijnlijk wel weer op halflangharige kat vallen. Maar die zitten ook regelmatig in het asiel hoorquote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een asielhondje, mocht het ooit zover komen dat Bink er niet meer is.
Maar met Boor in het achterhoofd zou een pup weer handiger zijn, die kan dan mooi aan Boor wennen.
Aan de andere kant, als het een asielhondje is dat katten gewend is, is het weer geen punt
Kijk deze dan, mooi van lelijkheid
Een nog jong hondje dat hele dagen alleen thuis moest blijven en het daar niet mee eens was en dus ging janken.
[ afbeelding ]
Ja, het trekt mij eerlijk gezegd ook niet directquote:Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een naaktkat
Die zit bij een kennis van Ing in de opvang. (Ik vind naaktkatten een beetje eng om te zien)
Hoe dúrft ze dat te zeggen als ze haar zelf na een week alweer weg doetquote:Mensen mogen alleen reageren als ze mijn hondje een echt liefdevol tehuis kunnen geven.
En genoeg aandacht aan haar besteden!
quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Wat is dit nou weer voor een rund:
http://link.marktplaats.nl/307405585
Vorige week donderdag pupje gekocht, week later bedenkt ze zich dat ze hele dagen werkt.
Allemachtig...
'Van die dingen'quote:Op zondag 27 december 2009 13:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, het trekt mij eerlijk gezegd ook niet direct![]()
Mijn schoonzusje is wel helemaal gek van die dingen als Ing wil dan wil ik wel eens polsen
Ik heb een boze mail gestuurdquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
'Van die dingen'![]()
Maar ik denk dat Ing dat wel wil hoor!Uiteraard moeten we even afwachten wat Ing zegt, maar het lijkt me stug dat de kat al een huisje heeft inmiddels, want hij zat er al een flinke tijd!
Maar ook wel grappig hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat klonk wel heel erg oneerbiedig he?
![]()
Weten jullie wat over leeftijd en zo?
En dan ook 600 euro vragen voor een kruizing waar je zogenaamd alleen een goed huisje voor wilquote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Wat is dit nou weer voor een rund:
http://link.marktplaats.nl/307405585
Vorige week donderdag pupje gekocht, week later bedenkt ze zich dat ze hele dagen werkt.
Allemachtig...
[..]
Hoe dúrft ze dat te zeggen als ze haar zelf na een week alweer weg doet
Ja ook dat nog ja. Echt, wat een vreselijk mensquote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan ook 600 euro vragen voor een kruizing waar je zogenaamd alleen een goed huisje voor wil
Ja super! Heb expres heel weinig gedaan wat niet echt prijs werd gesteld door mijn schoonfamilie (maar dat zijn dan ook mensen die continue over hun grenzen heen gaan), maar daar trok ik me weinig van aan. Ik moet juist op mezelf passen nu, eigen gezondheid eerst.quote:
Thx!quote:Op zondag 27 december 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Enfermera!Hoe heb je het gehad?
[..]
Hoi Enfermera.quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja super! Heb expres heel weinig gedaan wat niet echt prijs werd gesteld door mijn schoonfamilie (maar dat zijn dan ook mensen die continue over hun grenzen heen gaan), maar daar trok ik me weinig van aan. Ik moet juist op mezelf passen nu, eigen gezondheid eerst.Ze kunnen de sneeuwboom in.
[..]
Thx!
Ja superleuk, het was -20 toen we aankwamenfucking koud!! maar op de 4e dag was het +6, en begon het te regenen
Gelukkig ging dat over in sneeuwen en hadden ze (we) de laatste dag nog mooie sneeuw. Helaas had mn man z'n rib gekneusd door een val, op de 4e dag (wisten jullie dat de meeste ongelukken gebeuren op de 3e/4e dag van de wintersport?) en heeft hij niet veel meer kunnen snowboarden, was te pijnlijk. Mja.
Nou die sphinx van ingetje is geloof ik al wel wat gewend, nog niet zo heel oud en erg aanhalig (en heeeeel belangrijk zindelijk). Ik geloof dat ze een foto ging maken van het arme beestje.quote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu Hummer, die is halflangharig en dat gaat goed, geen last van mijn allergie. Bij kortharige katten heb ik zeker last dus de keuze zal waarschijnlijk wel weer op halflangharige kat vallen. Maar die zitten ook regelmatig in het asiel hoor![]()
En ik wil wel graag een kat die in ons gezin past. We hebben een hond, een jonge kat, twee jonge kinderen, dat zou een hele verkeerde plaats zijn voor een oude of hele timide kat.
-20quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja super! Heb expres heel weinig gedaan wat niet echt prijs werd gesteld door mijn schoonfamilie (maar dat zijn dan ook mensen die continue over hun grenzen heen gaan), maar daar trok ik me weinig van aan. Ik moet juist op mezelf passen nu, eigen gezondheid eerst.Ze kunnen de sneeuwboom in.
[..]
Thx!
Ja superleuk, het was -20 toen we aankwamenfucking koud!! maar op de 4e dag was het +6, en begon het te regenen
Gelukkig ging dat over in sneeuwen en hadden ze (we) de laatste dag nog mooie sneeuw. Helaas had mn man z'n rib gekneusd door een val, op de 4e dag (wisten jullie dat de meeste ongelukken gebeuren op de 3e/4e dag van de wintersport?) en heeft hij niet veel meer kunnen snowboarden, was te pijnlijk. Mja.
Agossie.quote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
http://www.ikzoekbaas.nl/dierprofiel/hond/583
7 maanden en al 4 bazen![]()
Arme ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |