Dat van die 'bureaubladen' is OS-gerelateerd?quote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Je kunt beaurobladen(sorry, ik weet niet hoe je het woord schrijft) aanpassen enzo en dus zeggen dat als je 5 keer pijltje rechts klikt je je gmail te zien krijgt. Verder kun je ook scenes maken wat eigenlijk weer boven beaurobladen staat.
Ik wil een abonnement nemen maar hoeveel de kosten van de abonnement zijn maken totaal niet uit; ging uit van 50 euro.quote:Op zondag 27 december 2009 02:04 schreef Pino112 het volgende:
De HTC Hero is ook een goede. Draait op Android.
Wat is je budget btw?
In dat filmpje wordt er totaal niet ingegaan op de software, terwijl dat juist hetgeen is waar de iPhone de concurrentie mee aftroeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:02 schreef fiaflai het volgende:
[..]
Moet echt maandag gebeuren
Ik denk dat ik voor de HTC HD2 ganog even in real zien hoe die is maar gebaseerd op
lijkt het me een veel beter keuze als iphone
welke/wat voor software doen em dan zoal?quote:Op zondag 27 december 2009 03:13 schreef tjal het volgende:
[..]
In dat filmpje wordt er totaal niet ingegaan op de software, terwijl dat juist hetgeen is waar de iPhone de concurrentie mee aftroeft.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:19 schreef fiaflai het volgende:
[..]
welke/wat voor software doen em dan zoal?
agghh wat schattig.. een htc hd2 fanboy heeft een filmpje gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:02 schreef fiaflai het volgende:
[..]
Moet echt maandag gebeuren
Ik denk dat ik voor de HTC HD2 ganog even in real zien hoe die is maar gebaseerd op
lijkt het me een veel beter keuze als iphone
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 02:04 schreef Pino112 het volgende:
De HTC Hero is ook een goede. Draait op Android.
Wat is je budget btw?
elke filmpje is uiteindelijk door een fanboy gemaakt...quote:Op zondag 27 december 2009 09:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
agghh wat schattig.. een htc hd2 fanboy heeft een filmpje gemaakt
De HD2 is qua hardware ontzettend mooi, het scherm is echt fantastisch, ook heeft HTC heel goed z'n best gedaan om het Windows Mobile OS te verbergen onder hun eigen schil en dat is behoorlijk goed gelukt. Qua Windows Mobile toestellen is dit echt het mooiste/beste toestel dat er te krijgen is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef fiaflai het volgende:
[..]
Hmm ik heb inderdaad zoiets van geen nokia.. na aanleiding van de reacties op forum twijfel ik tussen de HTC HD2 en iPhone; de HTC HD2 kende ik nog niet; Ik ga maandag zoiezo even naar de winkels om te kijken; ik zit nu ook te kijken naar htc hd2 en iphone reviews en welke beter is e.d.
(...)
Echt ontzettend jammer, de hardware is geweldig, de HTC Sense Experience UI is ook erg mooi, als ze dit ding hadden voorzien van Android was 't een iPhone killer geweest. Nu ... mwah. Als je er mee kan leven dat het WM is met al z'n kuren en fouten, dan is het een geweldig toestel, 't is echter geen iPhone, de hardware is veel beter, de software is veel minder.quote:In the auto industry, there's a concept known as coachbuilding by world-renowned firms like Bertone, Zagato, Karmann, and Fisker (yes, of Karma fame) -- a nearly century-old boutique industry of brilliant designers and craftsmen taking existing vehicles from big manufacturers and turning them into beautiful, customized works of art. The end results are almost always more stunning than the starting point (take Pininfarina's Enzo-bodied P4/5, for instance), a testament to the spectacular creativity, talent, and flexibility of both the coachbuilder and the stock car's components.
What does any of this have to do with the HD2, you ask? Well, in the world of coachbuilding, the designer always starts with a great car -- always. No exceptions. You need a great canvas to make a great painting, so to speak, which is why cars from manufacturers like Ferrari are frequent targets for the business. That's where HTC continues to go wrong: they've proven time and time again that they are the Pininfarina of the phone world, but they're building their masterful works of art around the technological equivalent of an '84 Caprice. You can only hide so much, only conceal the phone's true underpinnings so well.
Jij vind serieus WM prettig werken ? Ik werk voor een bedrijf dat mobiele apps ontwikkeld, en zelfs onze grootste WM guru heeft een iPhone ...quote:Op zondag 27 december 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
ik snap werkelijk de negativiteit rondom WM niet...
os werkt prettig, al zitten sommige dingen (die je zelden tot nooit gebruikt!) goed verstopt..
De SonyEricsson X10 word ook erg mooi.quote:Op zondag 27 december 2009 11:15 schreef 16meter het volgende:
Google Nexus vanaf Q1 2010.
Nu is de Motorola Droid nog de beste Android phone.
Ben je op de hoogte van het bestaan van Android?quote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef matthijst het volgende:
Waar wil je een telefoon voor gebruiken? Gebruik m zelf als iPod, om te internetten, mailen, navigeren (TomTom) en nu en dan een spelletje...
Als je dat wilt, is een iPhone IMHO De telefoon. Al is het alleen al omdat er wereldwijd zoveel verkocht zijn en ze allemaal werken met 1 AppStore: de komende jaren heb je dus ladingen applicaties en spelletjes. Dat moet je met WM maar afwachten.
Heb jij ooit een iPhone of een Android-toestel gebruikt? Of in ieder geval iets anders dan WM.quote:Op zondag 27 december 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
ik snap werkelijk de negativiteit rondom WM niet...
os werkt prettig, al zitten sommige dingen (die je zelden tot nooit gebruikt!) goed verstopt..
qua applicatie's zit het wel snor (zat fora op internet waar enorm veel nuttige/handige/leuke applicaties zijn...
Android is qua apps en appstore nog lang niet op het niveau van iPhone. Het is zeker een mooi OS en heeft veel potentie, maar het is er nog niet helemaal. Het grote probleem met Android is fragmentatie, er zijn veel te veel toestellen met net weer andere mogelijkheden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van het bestaan van Android?
nokia... wat een bagger.. brrrr....quote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij ooit een iPhone of een Android-toestel gebruikt? Of in ieder geval iets anders dan WM.
Nog lang niet? Dan ben je niet goed geinformeerd. De apps zijn er al in grote getalen en in 2010 zal Android voor komen te liggen op de Iphone.quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Android is qua apps en appstore nog lang niet op het niveau van iPhone. Het is zeker een mooi OS en heeft veel potentie, maar het is er nog niet helemaal. Het grote probleem met Android is fragmentatie, er zijn veel te veel toestellen met net weer andere mogelijkheden.
probleem zit em volgens mij niet in de hoeveelheid toestellen maar eerder in de hoeveelheid verschillen (en daardoor compatibiliteits verschillen) tussen de telefoons..quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog lang niet? Dan ben je niet goed geinformeerd. De apps zijn er al in grote getalen en in 2010 zal Android voor komen te liggen op de Iphone.
Wat is het probleem dat er meerdere Android-toestellen zijn waar je uit kan kiezen?
quote:Op zondag 27 december 2009 03:19 schreef fiaflai het volgende:
[..]
welke/wat voor software doen em dan zoal?
Ik had het niet eens specifiek over de apps maar over het OS. Het iPhone OS zit gewoon veel beter in elkaar dan Windows Mobile. Ook al heeft die HD2 een groter scherm, hogere resolutie, etc. een iPhone is gewoon prettiger in gebruik. En daar gaat het toch uiteindelijk om?quote:Op zondag 27 december 2009 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
http://tweakers.net/nieuw(...)ljard-downloads.html. Veel apps zijn bullshit, dat wel.
Nog nooit van gehoord, terwijl ik het toch volg.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem zit em volgens mij niet in de hoeveelheid toestellen maar eerder in de hoeveelheid verschillen (en daardoor compatibiliteits verschillen) tussen de telefoons..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |