Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
Jij bent een figuur die om elke poep en scheet een klacht gaat indienen
Geweldige personen zijn dat
Maak je gewoon niet zo ontiegelijk druk en ga verder met je dag, doe iets anders met je tijd dan in de rij staan bij de klantenservice.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
Hier in KLB worden je klachten tenminste wel serieus behandeld!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef _superboer_ het volgende:
Bonusklacht: bij de klantenservice op het station wordt dan doodleuk gezegd dat het geen zin heeft om dar je klacht in te dienen, omdat de klachten die zij doorgeven toch niet serieus worden genomen... Ga dan thuis bij je ouders op de bank je tijd verdoen dom wijf!
Zijn trein vertrok nu te vroeg, anders was de klacht niet over hem geweest, maar over zn collega..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef TheFrankey het volgende:
terecht. Anders had iemand anders hier een topic moeten openen dat zijn trein te laat kwam omdat jij nog moest instappen
Dan krijgt de conducteur ruzie met de machinist. Want moeders overrijden met een trein is een voorrecht van machinisten. En daarna mag de conducteur pas gaan kijken of het gehakt een beetje gelukt is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
op een station kan ik weinig nuttigs doen, dan ga ik maar een klacht indienen in de hoop dat deze man in de toekomst wat meer klantgericht zal handelen, dus ook in het belang van anderen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maak je gewoon niet zo ontiegelijk druk en ga verder met je dag, doe iets anders met je tijd dan in de rij staan bij de klantenservice.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
Hoop doet leven...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
op een station kan ik weinig nuttigs doen, dan ga ik maar een klacht indienen in de hoop dat deze man in de toekomst wat meer klantgericht zal handelen, dus ook in het belang van anderen...
Dan hoop ik dat hij een slechte dag had.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
op een station kan ik weinig nuttigs doen, dan ga ik maar een klacht indienen in de hoop dat deze man in de toekomst wat meer klantgericht zal handelen, dus ook in het belang van anderen...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij een slechte dag had.
Dus jij wil in het belang van anderen ervoor zorgen dat de man op 2ekerstavond een reprimande krijgt omdat een of andere mongool op het verkeerde bordje kijkt en dus de trein mist en vervolgens de conducteur niet even wil wachten omdat anders duizenden andere mensen vertraging oplopen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik hoop in ieders belang dat jij een ban op fok krijgt omdat je niet over de vaardigheden begrijpend lezen en logisch redeneren beschikt..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus jij wil in het belang van anderen ervoor zorgen dat de man op 2ekerstavond een reprimande krijgt omdat een of andere mongool op het verkeerde bordje kijkt en dus de trein mist en vervolgens de conducteur niet even wil wachten omdat anders duizenden andere mensen vertraging oplopen?
Ik hoop niet dat je het ook in mijn belang doet want daar sta ik eigenlijk niet achter.
Welkom op Fokquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik hoop in ieders belang dat jij een ban op fok krijgt omdat je niet over de vaardigheden begrijpend lezen en logisch redeneren beschikt..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik hoop in ieders belang dat jij een ban op fok krijgt omdat je niet over de vaardigheden begrijpend lezen en logisch redeneren beschikt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |