abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76085873
Na gezellig met familie een goed kerstmaal te hebben genuttigd, moest ik vanavond nog met de trein naar huis omdat ik de komende nacht moet werken. Na eerst al bijna niet in de goede trein gestapt te zijn doordat het informatiebord een andere treinrit aangaf dan dat het zou moeten doen, kom ik toch op tijd in deventer aan om mn overstap te halen. Echter, de man die zichzelf hoofdconducteur van de internationale trein mag noemen op tweede kerstdag, dacht daar anders over...

Op het moment dat mijn trein aankwam op het station gaf hij doodleuk het sein aan de machinist om te vertrekken. Iedereen die over moest stappen kan een half uur wachten op de volgende trein en meneer gaat nog even als een volleerd sa'er met zijn hand omhoog voor de laatste deur staan die open was, met zn verrekte REGELN SIND REGELN-mentaliteit.

Klacht: mensen die thuis de broek niet aanhebben en dan maar op hun werk laten zien dat ze wel iets te zeggen hebben, waardoor mensen die wel iets over hebben voor hun medemens de dupe zijn.

Bonusklacht: bij de klantenservice op het station wordt dan doodleuk gezegd dat het geen zin heeft om dar je klacht in te dienen, omdat de klachten die zij doorgeven toch niet serieus worden genomen... Ga dan thuis bij je ouders op de bank je tijd verdoen dom wijf!
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:04:19 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_76085907
Heb je geen automobiel?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76085915
Treinen
Feyenoord Rotterdam
pi_76085920
Jij bent een figuur die om elke poep en scheet een klacht gaat indienen

Geweldige personen zijn dat
pi_76085927
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:05:33 #6
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_76085943
was het zo'n zwaar kerstmis met je schoonmoeder? ach jonge toch.... - huil maar even lekker uit op het forum / dat lucht op he? - kom maar - kom maar.... toe maar!
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_76085953
Koetjiekoetjie
Baby darling doll face honey
pi_76085986
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
Jij bent een figuur die om elke poep en scheet een klacht gaat indienen

Geweldige personen zijn dat
Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
pi_76086002
terecht. Anders had iemand anders hier een topic moeten openen dat zijn trein te laat kwam omdat jij nog moest instappen
pi_76086019
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
Maak je gewoon niet zo ontiegelijk druk en ga verder met je dag, doe iets anders met je tijd dan in de rij staan bij de klantenservice.
pi_76086047
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef _superboer_ het volgende:
Bonusklacht: bij de klantenservice op het station wordt dan doodleuk gezegd dat het geen zin heeft om dar je klacht in te dienen, omdat de klachten die zij doorgeven toch niet serieus worden genomen... Ga dan thuis bij je ouders op de bank je tijd verdoen dom wijf!
Hier in KLB worden je klachten tenminste wel serieus behandeld!
Maandag morgen ga ik er gelijk mee aan de slag! Na de koffie. En een koekje. En een babbeltje met Wendy. En Patricia. En Susan. En Gerda en Anja. En Nicolette. En Babs en Inge en Tanja. En een mop van Theo (de oude). En een beetje flirten met Shaniqua. En dan is het wel tijd voor de bammetjes. Ik ben benieuwd wat ik maandag op brood heb. Misschien is er nog wel kerstbrood over! . Daar heb ik zin in man! Kerstbrood!
Wat was de vraag ook weer? Oja, conducteur, ja sorry, volgende keer op tijd vertrekken en goed op de informatieborden kijken. Ze hanger er niet voor niks.
pi_76086065
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef TheFrankey het volgende:
terecht. Anders had iemand anders hier een topic moeten openen dat zijn trein te laat kwam omdat jij nog moest instappen
Zijn trein vertrok nu te vroeg, anders was de klacht niet over hem geweest, maar over zn collega..
pi_76086069
quote:

[..]

Daar is de klantenservice toch voor.. Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?
Dan krijgt de conducteur ruzie met de machinist. Want moeders overrijden met een trein is een voorrecht van machinisten. En daarna mag de conducteur pas gaan kijken of het gehakt een beetje gelukt is.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:10:46 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76086093
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef _superboer_ het volgende:Jij gaat pas een klacht indienen nadat die conducteur je moeder op het spoor gooit en dan erover heen rijdt?

Nee, dan stuur ik een bloemetje.
pi_76086100
gooi jezelf de volgende keer voor de trein, dat zal ze leren!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_76086102
echte bazen gaan ook gewoon met de auto
pi_76086129
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Maak je gewoon niet zo ontiegelijk druk en ga verder met je dag, doe iets anders met je tijd dan in de rij staan bij de klantenservice.
op een station kan ik weinig nuttigs doen, dan ga ik maar een klacht indienen in de hoop dat deze man in de toekomst wat meer klantgericht zal handelen, dus ook in het belang van anderen...

Daarnaast was er verder niemand bij de klantenservice, dus hoefde ik ook niet in de rij te staan..
pi_76086185
quote:

[..]

!!!!
pi_76086198
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

op een station kan ik weinig nuttigs doen, dan ga ik maar een klacht indienen in de hoop dat deze man in de toekomst wat meer klantgericht zal handelen, dus ook in het belang van anderen...
Hoop doet leven...

Maar een HC die klantgericht wil worden moet nog worden uitgevonden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_76086200
quote:

[..]

Dan hoop ik dat hij een slechte dag had.
pi_76086271
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:15 schreef cornelialu het volgende:

[..]

U zegt uiterst rechts
Ja man.
pi_76086283
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat hij een slechte dag had.

Ik hoop dat als ie thuiskomt door zn vrouw nog weer gedwongen wordt om de afwas van het kerstdiner waar hij zelf niet bij was te doen omdat ze hem anders weer op de grond laat slapen..
pi_76086290
quote:

[..]

Dus jij wil in het belang van anderen ervoor zorgen dat de man op 2ekerstavond een reprimande krijgt omdat een of andere mongool op het verkeerde bordje kijkt en dus de trein mist en vervolgens de conducteur niet even wil wachten omdat anders duizenden andere mensen vertraging oplopen?
Ik hoop niet dat je het ook in mijn belang doet want daar sta ik eigenlijk niet achter.
pi_76086426
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus jij wil in het belang van anderen ervoor zorgen dat de man op 2ekerstavond een reprimande krijgt omdat een of andere mongool op het verkeerde bordje kijkt en dus de trein mist en vervolgens de conducteur niet even wil wachten omdat anders duizenden andere mensen vertraging oplopen?
Ik hoop niet dat je het ook in mijn belang doet want daar sta ik eigenlijk niet achter.
ik hoop in ieders belang dat jij een ban op fok krijgt omdat je niet over de vaardigheden begrijpend lezen en logisch redeneren beschikt..
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:22:18 #25
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76086468
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

ik hoop in ieders belang dat jij een ban op fok krijgt omdat je niet over de vaardigheden begrijpend lezen en logisch redeneren beschikt..
Welkom op Fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')