quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja, bij mijn ouders. Maar hij doet dat altijd. En continu teletext kijken, ik wordt er gek van.
Dus ik ben maar weer achter mijn PC gekropen.
wie gaat er winnen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 jaar ouder, maar ik denk dat ie banger voor mij is dan ik voor hem. Het is gewoon een lul eerste klas en daar heb ik best een blauwe plek voor over
Ik weet niet hoelang dat al gaande was, maar je krijgt niet voor niets 2 kids met je vrouw.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
tussen het verlaten en nu... bedoel ik
5 en 8 .. als het niet serieus iets is en zij de dame in kwestie nog niet gezien hebben zou ik het ook (nog) niet vertellen.
Ik heb inderdaad gehoord dat je daar enig werk voor moet doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang dat al gaande was, maar je krijgt niet voor niets 2 kids met je vrouw.
Hidi alles kan natuurlijk stuk...en je kan eerst wel denken dat je bij iemand past maar in de loop van de jaren kan dat natuurlijk ook veranderen....het gedeelte van dat ie vreemd is gegaan maakt hem dan weer wél een ontzettende eikelquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang dat al gaande was, maar je krijgt niet voor niets 2 kids met je vrouw.
Het is gewoon een eikel, punt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hidi alles kan natuurlijk stuk...en je kan eerst wel denken dat je bij iemand past maar in de loop van de jaren kan dat natuurlijk ook veranderen....
nou ENORM!quote:het gedeelte van dat ie vreemd is gegaan maakt hem dan weer wél een ontzettende eikel
Het zal allemaal wel, maar als ik iemand leer kennen neem ik eerst de tijd om te weten of ik met iemand de rest van mijn leven verder wil. Tegenwoordig is niemand meer trouwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hidi alles kan natuurlijk stuk...en je kan eerst wel denken dat je bij iemand past maar in de loop van de jaren kan dat natuurlijk ook veranderen....het gedeelte van dat ie vreemd is gegaan maakt hem dan weer wél een ontzettende eikel
Ho ho ho.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, maar als ik iemand leer kennen neem ik eerst de tijd om te weten of ik met iemand de rest van mijn leven verder wil. Tegenwoordig is niemand meer trouw
Ik denk dat hier niemand''wint''...bovendien....lief de is niet iets waar je mee moet spelen...in dit geval zijn er alleen maar verliezersquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
[..]
nou ENORM!
wie denk je dat het wint?
+1..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho ho ho.
IK heb nog nooit iemand bedrogen.
Maar jij bent Ianquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho ho ho.
Neeeeeeeej in het modderworstelen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hier niemand''wint''...bovendien....lief de is niet iets waar je mee moet spelen...in dit geval zijn er alleen maar verliezers
Ik ook niet......en helaas is het feit dat je regelmatig op je bek gaat ook onderdeel van de liefde...maar dat moet geen reden zijn om niemand meer te vertrouwen of elke vorm van liefde buiten te sluitenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho ho ho.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Neeeeeeeej in het modderworstelen natuurlijk![]()
Liefde is mooi, liefde verliezen is ..![]()
zeker met kids in het spel.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
...nou....ik hoop dat hidi dr gewoon niet aan begint
...ik geloof in Karma...en karma is een bitch
Dat heeft er geen kut mee te maken. Is een kwestie van eer en trots.quote:
Jij kan in de toekomst kijken dus je zou het moeten wetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMorgen is ie weer weg
![]()
En idd ik reken ook op de karma van hem![]()
Dat zeg ik, jij bent Ian. Maar niet iedereen denk er zo over blijkbaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kut mee te maken. Is een kwestie van eer en trots.
Vreemdgaan is laf en onwaardig. Het is toegeven aan iets dat je met een beetje
dignity op een normale manier kan afhandelen.
Vastquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMorgen is ie weer weg
![]()
En idd ik reken ook op de karma van hem![]()
Er zijn een hoop dingen die ik nooit zal begrijpen (vrouwen, voornamelijk) maar je vrouw bedriegen terwijl je kinderen hebt staat hoog op het lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij bent Ian. Maar niet iedereen denk er zo over blijkbaar
Ik zal eens in mijn glazen bol kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst kijken dus je zou het moeten weten
Dat zou je denken, maar je weet wat kinderen doen met opa en oma. Dus het is nog steeds broer voor en broer naquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn een hoop dingen die ik nooit zal begrijpen (vrouwen, voornamelijk) maar je vrouw bedriegen terwijl je kinderen hebt staat hoog op het lijstje.
Wat natuurlijk het positieve aan dit verhaal is, is dat jij automagisch de betere broer van de twee bent
Misschien kan ome Heidi even een verhaaltje voorlezen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal eens in mijn glazen bol kijken![]()
Kinderen die niet willen slapen
Goed, dan geef ik daar een positieve draai aan:quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar je weet wat kinderen doen met opa en oma. Dus het is nog steeds broer voor en broer na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |