quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft heeft vanmorgen op de weegschaal durven staan?
Ik +1, maar die is er eind van de week wel weer afquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik! -0.3.![]()
En jij of durf je niet? Eigenlijk kan ik wel zonder weegschaal. Waardeloos ding, sowieso.
En die +1 kan zoveel zijn. Vocht omdat je veel hebt gezeten bijvoorbeeld en alcohol hebt gedronken. Sport ik niet dan val ik zgn af op de weegschaal. Sport ik wel dan lijk ik meer vocht vast te houden dus zwaarder en ik mag nu juist weer wat aankomen nadat ik laatst een foto zag. Gek is dat, gevoel is vaak heel anders dan de werkelijkheid. Maar al met al, +1 is keurig!quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik +1, maar die is er eind van de week wel weer af![]()
Mijn beste graadmeter is ook gewoon mijn kleding, maar af en toe ben ik gewoon op zoek naar bevestiging
was het nou dove of nivea?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
o ja, de weegschaal! Daar sta ik nooit op, maar ik vermoed ergens rond de 130!
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Noek het volgende:
En? Al lekker ingezeept en alles?
Welkom!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.
En ik heb een afschuwelijke ontdekking gedaan! Af-schuw-e-lijk! Ik krijg een dikke, geïrriteerde bult aan de binnenkant van mijn rechterwang (voor de kijkers thuis links) als ik teveel Jelly Belly's eet! En die helse pijnen worden ook geactiveerd door walnoten. Schokkende ontdekking die ik gisteren aan het Kerstdiner deed, waarna ik iedereen uiteraard de binnenkant van mijn wang moest laten zien.
Nu moet ik dus met mate snoepen. Of op links.
Teh Horror!quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.
En ik heb een afschuwelijke ontdekking gedaan! Af-schuw-e-lijk! Ik krijg een dikke, geïrriteerde bult aan de binnenkant van mijn rechterwang (voor de kijkers thuis links) als ik teveel Jelly Belly's eet! En die helse pijnen worden ook geactiveerd door walnoten. Schokkende ontdekking die ik gisteren aan het Kerstdiner deed, waarna ik iedereen uiteraard de binnenkant van mijn wang moest laten zien.
Nu moet ik dus met mate snoepen. Of op links.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Laysa: in ponden!moet dat ding nog op kg zetten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |