Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis, waar de AH's gewoon open zijn op zondag.
Je moet toch eerst naar de kerk.quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.
whut... ben jij al de 40 gepasseerd..quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is vier jaar ouder dan ik ben: 45.
Mijn moeder heeft er best last van gehad, vooral van mood swings. Dat ze zelfs mensen op straat die iets te lang keken snauwend vroeg of ze iets van hen aanhad. Mijn moeder, die normaal de liefheid zelve is.
Dat lijkt me dan wel leuk: onder het mom van overgang iedereens kop afbijten. Verbaal.
Kerst is voorbij. De schijnheiligheid kan weer met de kerstballen de kast inquote:
Maar dan tot 22u toch?quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.
Ja, tot tien, dat dan weer wel. Maar vers brood om te ontbijten lukt niet vanaf 4 uur. Of je moet heel laat brunchen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dan tot 22u toch?
Dat is ook wel lekker hoor, hier sluiten ze alweer om 18u.
Mijn moeder blijft er maar last van houden want ze heeft baarmoederkanker gehad dus dan kom je er vervroegd in maar de duur wordt niet korter. Eigenlijk is het heel zielig want ik ken haar niet anders dan dat ze wappert. Het lijkt wel een aangeboren afwijking maar het is de overgang maar.quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is vier jaar ouder dan ik ben: 45.
Mijn moeder heeft er best last van gehad, vooral van mood swings. Dat ze zelfs mensen op straat die iets te lang keken snauwend vroeg of ze iets van hen aanhad. Mijn moeder, die normaal de liefheid zelve is.
Dat lijkt me dan wel leuk: onder het mom van overgang iedereens kop afbijten. Verbaal.
Een goede kerst?quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
En al met al was het een goede kerst.
Ik stuurde je net een pm.quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tot tien, dat dan weer wel. Maar vers brood om te ontbijten lukt niet vanaf 4 uur. Of je moet heel laat brunchen.
Filmpje.
Nee dat niet, mijn vader heeft mij voor kerktijd afgezet op het station.quote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Een goede kerst?
Ben je naar de kerk geweest, Liesjemiesje?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn vader heeft mij voor kerktijd afgezet op het station.
Maar toch was het goed, om niet sc geschikte redenen.
En natuurlijk tof om mijn nichtjes weer even te zien
En mijn vader heeft alle dvds met familiefilms die ex maakte en dus gehouden heeft voor me gebrand
En jij, lekker met de wii gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |