abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:44:40 #1
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76083930

Scenario: Je loopt over de Wibautstraat en vraagt je af hoe we het ooit zo erg hebben kunnen laten worden. "Bah, wat een lelijke straat, snel naar huis!", denk je. Plots staat daar een jongen van exotische afkomst een meisje te bedreigen. "Wallah, geef me al je geld sma!" , klinkt het. Jij bent een brave burger, dus komt meteen in actie . Wat was dat stappenplan ookalweer? Oh ja, natuurlijk. Je roept de man naast je maar die zegt haast te hebben. Die ander dan? Ook niet. Shit, het meisje.

Oké ik spreek die jongen wel aan. "Zeg, schavuit! Ben je helemaal van lotje getikt? Laat dat arme meisje met rust! ", zo galmt jouw stemgeluid over de boulevard. De dader lijkt alleen maar kwader te worden dus jij belt gauw 112. Die zeggen dat ze er zo snel mogelijk aankomen. Snel maak je een foto. De jongen wordt witheet. "WALLAH JONGEN KOM HIER IK GA JE KLAPPEN, KANKER IDIOOT IK MAAK JE KAPOT EN JE FAMILIE WALLAH BOH BOH", zo schreeuwt hij het uit. Hij steekt je 3 keer. Je wordt wakker in het ziekenhuis.

Conclusie: Eigen veiligheid op straat, neem de benenwagen.

Klacht: Je eigen leven op het spel zetten voor iemand die je niet kent.
Sub-klacht: De rijksoverheid wil dat wij denken dat het hierdoor veiliger wordt.

EDIT:
Scenario 2. Dit is hieronder vaak beschreven.

Hij staat daar dus dat meisje aan te vallen en jij pikt dit niet. Je sluipt naar hem toe en slaat hem met een baksteen op zijn achterhoofd. Hij bloedt. Het meisje is dolblij dus jij spreekt snel af met haar om te ballen. Daar komt de politiewagen aan. Je belandt in de bak en je neukt het meisje niet. Gefeliciteerd, sukkel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Baggert. op 27-12-2009 12:43:27 ]
pi_76083987
Het had een mooi topic kunnen zijn, maar je draaft door.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_76084025
Held.
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:49:17 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_76084033
Jaren lang hebben we geleerd dat we ons nergens mee mochten bemoeien want daar is de politie voor. En je moet vooral niet als niet politieagent iemand staande proberen te houden ofzo.

En nu is dat ineens allemaal anders.

Net als dat het ineens legaal is om NSB'er te zijn.
Terwijl ik nog van mijn ouders heb geleerd dat je niet mag klikken
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:50:21 #5
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76084057
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Jaren lang hebben we geleerd dat we ons nergens mee mochten bemoeien want daar is de politie voor. En je moet vooral niet als niet politieagent iemand staande proberen te houden ofzo.

En nu is dat ineens allemaal anders.

Net als dat het ineens legaal is om NSB'er te zijn.
Terwijl ik nog van mijn ouders heb geleerd dat je niet mag klikken
Precies
pi_76084075
Je moet de pliesie bellen en zeggen dat er een roomblanke autochtoon met 54 kilometer per uur de straat op en af rijdt. Dan staan ze al voor je neus voordat je op het rode telefoontje hebt gedrukt.

Uiteraard zijn ze ook net zo snel weer weg als ze zien dat het een mocro met een mes is. Dan durven ze niet meer.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_76084168
Voor mij als gekke neger gaat dit niet op neem ik aan?
Droeloe
pi_76084306
Terechte klacht, gewoon meppen die Marrokaan
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_76084396
Daarom heb ik een honkbalknuppel in mijn auto liggen, om ze als een volleerde Rambo Michielos de tyfus in te slaan. Om vervolgens zelf opgepakt te worden.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:06:13 #10
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76084418
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Toempf het volgende:
Daarom heb ik een honkbalknuppel in mijn auto liggen, om ze als een volleerde Rambo Michielos de tyfus in te slaan. Om vervolgens zelf opgepakt te worden.
Michielos zou dit topic op z'n kop kunnen zetten.
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:17:39 #11
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_76084721
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef Baggert. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Scenario: Je loopt over de Wibautstraat en vraagt je af hoe we het ooit zo erg hebben kunnen laten worden. "Bah, wat een lelijke straat, snel naar huis!", denk je. Plots staat daar een jongen van exotische afkomst een meisje te bedreigen. "Wallah, geef me al je geld sma!" , klinkt het. Jij bent een brave burger, dus komt meteen in actie . Wat was dat stappenplan ookalweer? Oh ja, natuurlijk. Je roept de man naast je maar die zegt haast te hebben. Die ander dan? Ook niet. Shit, het meisje.

Oké ik spreek die jongen wel aan. "Zeg, schavuit! Ben je helemaal van lotje getikt? Laat dat arme meisje met rust! ", zo galmt jouw stemgeluid over de boulevard. De dader lijkt alleen maar kwader te worden dus jij belt gauw 112. Die zeggen dat ze er zo snel mogelijk aankomen. Snel maak je een foto. De jongen wordt witheet. "WALLAH JONGEN KOM HIER IK GA JE KLAPPEN, KANKER IDIOOT IK MAAK JE KAPOT EN JE FAMILIE WALLAH BOH BOH", zo schreeuwt hij het uit. Hij steekt je 3 keer. Je wordt wakker in het ziekenhuis.

Conclusie: Eigen veiligheid op straat, neem de benenwagen.

Klacht: Je eigen leven op het spel zetten voor iemand die je niet kent.
Sub-klacht: De rijksoverheid wil dat wij denken dat het hierdoor veiliger wordt.
Nou, zolang je neergaat in de buurt van dat meisje en daar dan blijft liggen is alles ok. Je hebt dan immers alle stappen van dat plan gevolgd.

Verder is dit inderdaad een stuk realistischer dan hoe het in de utopie van de overheid zou gaan.
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:21:04 #12
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76084805
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Nou, zolang je neergaat in de buurt van dat meisje en daar dan blijft liggen is alles ok. Je hebt dan immers alle stappen van dat plan gevolgd.

Verder is dit inderdaad een stuk realistischer dan hoe het in de utopie van de overheid zou gaan.
Hèhè, dankjewel.
pi_76092108
Bel je matties en ga fittie!
pi_76093647
En zodra je zelf iets uithaalt en de bedreiger gaat neer, mag je over een paar maanden nog in het strafhokje van de rechtbank melden. Want het slachtoffer moet vooral meer lijden dan de dader.
  zondag 27 december 2009 @ 02:26:33 #15
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_76093668
Tenzij ik met een soort sneak attack die mocro kan uitschakelen zonder zelf gevaar te lopen is het inderdaad lekker doorlopen.
pi_76093950
Stem Wilders en je bent zo van het exotischnederlands probleem af
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 27 december 2009 @ 03:12:26 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_76094164
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef Baggert. het volgende:

Om er serieus op in te gaan. In dit scenario hoek je die gast onverwachts neer (in z'n adamsappel ofzo) en dan snel wegwezen voordat ie z'n vriendjes belt en zeker niet op de politie wachten die je een strafblad aansmeert
pi_76094378
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef Kevin_NL het volgende:
Voor mij als gekke neger gaat dit niet op neem ik aan?
Nee dan ben je sowieso dader. Beter ga je dan andere kant op zodat niemand je ziet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76094388
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee dan ben je sowieso dader. Beter ga je dan andere kant op zodat niemand je ziet.
En uiteraard even de openbare verlichting vermijden, zonnebril op en in 's hemelsnaam NIET GLIMLACHEN!
pi_76094399
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En uiteraard even de openbare verlichting vermijden, zonnebril op en in 's hemelsnaam NIET GLIMLACHEN!
Nee, dan sturen ze 3 profielfoto's van je naar alle politiebureau's, en dan krijgen ze een fax terug: 'alle drie de verdachten gezien en doodgeschoten'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76094410
So?
pi_76094411
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Om er serieus op in te gaan. In dit scenario hoek je die gast onverwachts neer (in z'n adamsappel ofzo) en dan snel wegwezen voordat ie z'n vriendjes belt en zeker niet op de politie wachten die je een strafblad aansmeert
Dat ziet ie echt niet aankomen, als jij die 100 meter wijde kring in loopt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76094425
Je hebt je geeneens aan de eerste stap van het plan gehouden, je was immers alleen!
En waarom zou je niet wegrennen als een zeker Nafferiaanse bontkragenuitbuiter zijn mes zou trekken?
pi_76094435
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zou je niet wegrennen als een zeker Nafferiaanse bontkragenuitbuiter zijn mes zou trekken?
Dat is niet noodzakelijk als jij een pistool op zak hebt...
pi_76094448
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

maar dan ben je matties met hem, omdat je zelf zo'n getinte pimp bent.
welke echte nederlander heeft er nou een pistool op zak?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76094453
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:54 schreef Sjibble het volgende:

[..]

maar dan ben je matties met hem, omdat je zelf zo'n getinte pimp bent.
welke echte nederlander heeft er nou een pistool op zak?
De echte Nederlander die wil winnen van een mocro met een mes natuurlijk.
pi_76094454
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Maar het is wel zo gezond en kogels kosten duur om die meisje te redden.... jeweettoch!?
pi_76094470
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar het is wel zo gezond en kogels kosten duur om die meisje te redden.... jeweettoch!?
Je moet gewoon goed leren schieten en het sletje redden. Heel grote kans dat je haar mag neuken. En dan is 1 kogel goedkoper dan je normale wekelijkse wip met een heroïnehoertje.
pi_76094479
Heroïnehoertjes zeuren tenminste niet over kopkaas, die meisje van de Wibaut zal wel zo'n tutje van de HVA zijn en die verwachten en een schone piemol zonder schimmel enzo
Tahzzzzz kankerhoeren
pi_76094486
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Heroïnehoertjes zeuren tenminste niet over kopkaas, die meisje van de Wibaut zal wel zo'n tutje van de HVA zijn en die verwachten en een schone piemol zonder schimmel enzo
Tahzzzzz kankerhoeren
Mijn pielemuis is gewoon lekker schoon. Wordt dagelijks in- en uitwendig gereinigd door mijn echtgenote.
pi_76094495
Inwendig met een raggertje zeker?
Ouch
pi_76094521
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Inwendig met een raggertje zeker?
Ouch
Nee, netjes leeggezogen.
pi_76094527
Dat ga ik ook eens doen, rietjes aan mekaar plakken en zuigen maar.
pi_76094532
Whatever gets your rocks off...
pi_76094544
Or the sheet up your arsecrack...
pi_76094562
Maareh... Wil je eens echt lekker neuken?
pi_76094569
Ja maar die mod heb ik nog niet kunnen vinden voor WOW dus dat duurt nog wel even
pi_76094602
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja maar die mod heb ik nog niet kunnen vinden voor WOW dus dat duurt nog wel even
Ach, 't is simpeler dan dat hoor. Je moet gewoon mijn pik gebruiken.
pi_76094673
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zal ook nooit komen, zelfs cybersex is voor die nerdjes veel te spannend!
[/quote]
pi_76094815
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:18 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Zal ook nooit komen, zelfs cybersex is voor die nerdjes veel te spannend!
pi_76097526
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je moet de pliesie bellen en zeggen dat er een roomblanke autochtoon met 54 kilometer per uur de straat op en af rijdt. Dan staan ze al voor je neus voordat je op het rode telefoontje hebt gedrukt.

Uiteraard zijn ze ook net zo snel weer weg als ze zien dat het een mocro met een mes is. Dan durven ze niet meer.
Jezus, je leest zoveel van dit soort posts, neem jij jezelf nou echt serieus? Dit meen je toch niet mag ik hopen? Wat een op incidenten of aannames gebaseerde bullshit zeg.

Ik ben het helemaal met je eens dat de politie in NL niet best functioneert, en een van de problemen vind ik daarbij dat het hele idee van 'de politie is er voor de burgers' totaal niet meer leeft bij mij en vele anderen, maar besef ook even dat er simpelweg te weinig politiemensen in Nederland zijn, dat zij door vage overheidsbeslissingen gedwongen worden om steeds meer tijd te steken in verslaglegging en papierhandel, en dat het gewoon erg lastig is om meer blauw op straat te krijgen. Want zeg nou zelf, zou jij ook voor dat dramatische salaris zo'n mentaal en evt. fysiek zware baan nemen?
pi_76098181
Ik word zo nijdig van die reclame. Kerel in een rolstoel word beleefd geholpen, zegt dat wijf 'nou, die hulp had die wel eerder kunnen gebruiken'. Flikker toch op man, alsof het onze schuld is dat die kerel in een rolstoel zit, het is de schuld van die mensen die hem daarin hebben gemept.
  zondag 27 december 2009 @ 12:34:12 #45
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76098283
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Tahzzzzz kankerhoeren
Of van de UvA, die zit in de Roetersstraat...
pi_76098447
Niet te hard meppen!! Anders word je opgepakt door de politie. Ook word je vervolgd omdat dat stuk tuig aangifte heeft gedaan. Dader gaat natuurlijk vrijuit!!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Dus als je iemand in elkaar gemept ziet worden, gewoon bellen dat er iemand 52 km/u rijdt. Dan zijn ze best wel snel. Anders hebben ze pas op donderdagavond 20:30 even de tijd.
  zondag 27 december 2009 @ 12:43:42 #47
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76098613
Edit gemaakt met 2e scenario.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')