ja, vanaf mijn telefoon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:14 schreef Silv het volgende:
Je hebt dit topic in liggende toestand geopend?
Held !quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Graag gedaan, kleinzoon. Het was goed om te komen in je mooie roze traanbuisjes. Doe je zusje trouwens ook de groetjes, ik hoop dat ze nu wel weer normaal kan poepen.
Groetjes,
Opa Rickokun
Tering. En nu al iets aan je rug?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Tering. En nu al iets aan je rug?
Heb er ook weleens last van (19 jr) maar niet echt zo heel erg.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Sobraine het volgende:
mijn opa zegt dat hij er soms een middagdutje opdoet. Nou ik lig lekkerder op een spijkerbed.
En daarom vote ik Rickokun tot beste user van 2009.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Graag gedaan, kleinzoon. Het was goed om te komen in je mooie roze traanbuisjes. Doe je zusje trouwens ook de groetjes, ik hoop dat ze nu wel weer normaal kan poepen.
Groetjes,
Opa Rickokun
Dan weet je wat je volgend jaar onder de kerstboom zal vinden zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Sobraine het volgende:
mijn opa zegt dat hij er soms een middagdutje opdoet. Nou ik lig lekkerder op een spijkerbed.
Ja, ze hebben hem onder mijn rug in stukken gezaagt. Word een kwestie voor de verzekering.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben je al van dat ding af?
je opa heeft de oorlog overleefd, die zeurt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Sobraine het volgende:
Dat ding ja, zou het wat vaker moeten doen, misschien gaat het dan beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:58 schreef Flying_Phoenix het volgende:
bekend ding.. .in huize Phoenix bekend als de backstrecher
Het helpt, maar alleen als je 'precies' goed gaat liggen en helemaal ontspant... anders kom je er brakker vanaf dan je erop ging....
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Groetjes,
Opa Rickokun
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Groetjes,
Opa Rickokun
Ik geef je tot het nieuwe jaar om mijn icon bij jou weg te halen. Ik ken negers je weet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:10 schreef cornelialu het volgende:
[..]
Mijn grootvader is dood. Ik mis hem
quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik geef je tot het nieuwe jaar om mijn icon bij jou weg te halen. Ik ken negers je weet.
Ik zou hem aanranden wegens 'Copyright'.quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik geef je tot het nieuwe jaar om mijn icon bij jou weg te halen. Ik ken negers je weet.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |