Vorig topic:
Blauw oog slaan na sneeuwbal op je auto mag niet?quote:
Het slachtoffer was met vrienden op de Buys Ballotlaan sneeuwballen aan het gooien naar passerende auto's. Een bestuurder kon er de lol niet van in zien en stapte uit.
De man sloeg de tiener een blauw oog. De jongen heeft aangifte gedaan wegens mishandeling. De automobilist wordt verhoord.
Dit incident staat niet op zich. De meldkamer van de politie Utrecht kreeg in 24 uur honderdtwintig meldingen van sneeuwbaloverlast binnen, schrijft De Gooi en Eemlander
Lapo:
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:09 schreef Hukkie het volgende:[..]
Ik kan prima lezen hoor, mag ik vragen hoe oud je bent? Om na te gaan hoe serieus ik je moet nemen.
Ik zie niet in waarom mijn mening, aangevuld met valide argumenten, verschilt als ik ouder of jonger dan het gemiddelde ben.
Ik ben 18. Ik lieg als ik zeg dat ik nog nooit met sneeuwballen tegen auto's heb gegooid. Maar het was incidentieel. De laatste keer zat ik in de brugklas ( ong. zes jaar geleden.) Ik ben ermee gestopt omdat ik
a) het niet op m'n geweten wil hebben dat er een vadsige babyboomer in volvo tegen een lantarenpaal aan crasht wegens het niet adequaat kunnen reageren in zo'n situatie,
b) geen blauw oog wilde ontvangen van een gefrustreerde leasebak-dertigjariger omdat die zonodig voor eigen rechter wilt spelen, en ten slotte
c) ik de lol er niet van inzie.
Kunnen we na mijn post weer gezond discusiėren zonder persoonlijk te worden?