Allerminst. Maar dat was in deze fase van het spel nog niet duidelijk.quote:
63quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is de derde letter van het alfabet?
Ongeveer de helft van de keren zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef o.us het volgende:
Op tentamens kies ik ook altijd voor B of D. Dan blijkt het vaak het juiste antwoord te zijn.
Op tentamens moet je altijd de eerste 4 vragen maken, dan kijken welk patroon daarin zit en de rest van je tentamen volgens dat patroon invullen. Ik weet niet of dat met triviant ook zo werkt, maar het zou zeer goed zo kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef o.us het volgende:
Op tentamens kies ik ook altijd voor B of D. Dan blijkt het vaak het juiste antwoord te zijn.
Goede post, naast het feit dat hetzelfde al een keer gepost is, ben je nu niets beter dan de persoon waarover dit topic gaat, en ben ik bijna geneigd een topic over jou te openen.quote:
Ik ga toch niet dat hele topic lezen nerd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Goede post, naast het feit dat hetzelfde al een keer gepost is, ben je nu niets beter dan de persoon waarover dit topic gaat, en ben ik bijna geneigd een topic over jou te openen.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 27 december 2009 00:56 schreef Ghiz het volgende:
Beter dan die mensen die eindeloos nadenken over een vragen waarvan ze de antwoord toch niet weten. Zeg dan meteen C!
Is dat aangetoond?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:19 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Op tentamens moet je altijd de eerste 4 vragen maken, dan kijken welk patroon daarin zit en de rest van je tentamen volgens dat patroon invullen. Ik weet niet of dat met triviant ook zo werkt, maar het zou zeer goed zo kunnen zijn
Je kunt ook gewoon gaan leren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef o.us het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |