Kap nou maar met je amateuristische desinformatie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef koffiekoek het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dit dan:
Of een koffer vol vuile onderbroekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef Skaai het volgende:
Kut Nigeriaan, ik heb me een ongeluk staan uitpakken vandaag. Elke tas werd uitvoerig gechecked, leuk als er iemand met een koffer vol vieze kleding langskomt..
Ook die heb ik aan een controle moeten onderwerpen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of een koffer vol vuile onderbroeken
Wat een feestquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook die heb ik aan een controle moeten onderwerpen..
.
Misschien hebben ze wel DNA-sampletjes van je gejatquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig zat het in een plastic zak en waren er ook handschoentjes voorhanden. Iemand moet het doen.
Idd, die neger had de beste bedoelingen! Hij wilde gewoon de mensen opvrolijken met wat mooi vuurwerk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
En die Amerikanen direct weer terrorist attack roepen....
Altijd maar van het slechte uit gaan, zeker geen goed geweten die lui.
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:04 schreef Drinky het volgende:
Ik mocht de laatste keer geen bus deo meenemen, omdat ie 150ml was(alhoewel ie nog maar 1/3 gevuld was ofzo), dat het stonk op het vliegtuig zeg, niet normaal
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moest vorige keer mijn ghb inleveren omdat het meer dan 150ml was
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moest vorige keer mijn ghb inleveren omdat het meer dan 150ml was
Ik had een keer 10.000¤ overgemaakt naar prince Umbweki Kwanzo Bongo, Hij beloofde het te verdriedubbelen maar ik heb het nooit meer teruggekregen.quote:
Ja mij werd er miljoenen beloofd, die gast zijn vader was koning ofzo geweestquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik had een keer 10.000¤ overgemaakt naar prince Umbweki Kwanzo Bongo, Hij beloofde het te verdriedubbelen maar ik heb het nooit meer teruggekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |