Het is Swift btwquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rij met je Suzuki Alto al die lui omver dan...
Swift!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
het was toch echt een Suziki Swift. http://www.nrc.nl/binnenl(...)_zwarte_Suzuki_Swiftquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
zwart?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb hier alleen maar een Nissan Note tot mijn beschikking.
Nou, dan ga je toch naar huis daarmee?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Tijgertje. het volgende:
Tja, wat je dan het beste kan doen is dat ding op een helling zetten en erachter gaan liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Mensen die te hard praten.
Mensen die een dialect hebben.
Ik wil weer naar huis, Apeldoorn is stom.
Nee, dan kunnen mijn ouders niet meer naar huis.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch naar huis daarmee?
Gister zaten dat soort types ook in mijn huisquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Mensen die te hard praten.
Mensen die een dialect hebben.
Ik wil weer naar huis, Apeldoorn is stom.
Ja en Ik wil met Pien85 neukenquote:Ik wil naar huis.
Tsja daar is het ook kerst voor he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gister zaten dat soort types ook in mijn huis
Ik heb het niet over een accent maar over een dialect.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Oeh iemand met een accent.Damn wat moet jij een zeikwijf zijn.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Je mag wel bij mij op bezoek komen hoor
A'doorn centrum maar met Australisch accentquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waar woon je?
Als je in de buurt van Vaassen woont kom ik even langs.
Mits je zonder dialect praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |