quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef right_turn het volgende:
Ik ken haar nu bijna een jaar en zij is degene met wie ik verder wil.
Na gisteren wil ze me nooit meer zien.
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging. Ik heb mezelf nooit uitgeschreven en af en toe reageer ik wel eens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef marcodej het volgende:
Waarom heb je de pagina van Relatieplanet openstaan?
Waarom keek je op Relatieplanet als je al een vriendin hebt waarmee je 'verder wil' ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging. Ik heb mezelf nooit uitgeschreven en af en toe reageer ik wel eens.
Ben je niet een woord vergeten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef ynuhh het volgende:
Dat is niet zo slim ts. Ik zou het ook waarderen wanneer ik zie dat mijn vriend op die website bezig is.
Waardeert je vriend het wel dat je op deze website bezig bent?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef ynuhh het volgende:
Dat is niet zo slim ts. Ik zou het ook waarderen wanneer ik zie dat mijn vriend op die website bezig is.
quote:
Oeps, typen blijft moeilijk.quote:
Ik ben hier niet echt opzoek naar een relatie...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waardeert je vriend het wel dat je op deze website bezig bent?
Kom op ynuhh, we weten allebei wel beter denk ik. =$ =$ =$.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben hier niet echt opzoek naar een relatie...
Denk je, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op ynuhh, we weten allebei wel beter denk ik. =$ =$ =$.
Liefde moet wederzijds zijn, dat weet je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hou wel van vrouwen die hard-to-get spelen.
Je weet dat het me opwindt als je zo tegen me praatquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Liefde moet wederzijds zijn, dat weet je?
Dat hoor ik nu voor het eerst van jou.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat het me opwindt als je zo tegen me praat.
Hou je maar van de domme, ynuhh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu voor het eerst van jou.
Wie ben jij? En waarom stalk je mij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je maar van de domme, ynuhh.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
En haar ken je ook van RP?
Ik weet dat het niet goed van me was, maar Relatieplanet bleef me trekkenquote:
Haha, leuke woordgrap.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet goed van me was, maar Relatieplanet bleef me trekken
Nerds hebben geen vriendinnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En weer een bevestigde nerd op fok!. Ik sta er niet echt van te kijken..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nerds hebben geen vriendinnen
Pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wie ben jij? En waarom stalk je mij?
Ik heb haar via RP leren kennen. Toen het serieus was zijn we er beiden vanaf gegaan, maar later heb ik me opnieuw aangemeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch zeggen dat je daar jaren geleden een profiel had en dat je die nu toevallig ging opzeggen?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb haar via RP leren kennen.
Dus zo zeker was je er ook weer niet van dat je met haar door wilde?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb haar via RP leren kennen. Toen het serieus was zijn we er beiden vanaf gegaan, maar later heb ik me opnieuw aangemeld
Dus je houdt van me?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als de pot kookt dan bloeit de vriendschap.
Terecht gedumpt, onterechte klachtquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb haar via RP leren kennen. Toen het serieus was zijn we er beiden vanaf gegaan, maar later heb ik me opnieuw aangemeld
Ja maar ik wilde het nog een keer horen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen, dat weet je toch?
Overigens verdient niet iedereen evenveel liefde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde het nog een keer horen.
Goed, bek houden dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Overigens verdient niet iedereen evenveel liefde.
Dat ze voor wat onschuldig geflirt onze relatie op het spel zetquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef gnilrednoz het volgende:
Dus wat is precies je klacht? Dat je een dumbass bent?
Onschuldig....jaja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat ze voor wat onschuldig geflirt onze relatie op het spel zet
Zij weet toch niet dat het onschuldig is? Of heb je dat haar verteld?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je had niet gezegd dat je aan het flirten was, dus props voor haar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef koffiekoek het volgende:
En TS haar natuurlijk achteraan lopen met z'n broek op z'n knieën.
Als de natuur roept, moet je antwoorden... in beide situatiesquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:19 schreef Samson het volgende:
Tja, kan me best voorstellen dat je met haar verder wil en dan toch nog wat wil flirten op zo'n site. Kan iedereen wel keihard roepen dat dit niet zo hoort, maar in de meeste relaties/huwelijken gebeurt dat natuurlijk ook. Flirten en liefde zijn toch verschillende dingen lijkt me. Alleen nogal stom om sowieso een grote boodschap te doen rond de tijd dat je bezoek verwacht en dan nog stommer om je internet juist op relatieplanet open te laten staan. Ik zeg, gewoon doen, maar dan wel iets slimmer
tja, ga ik er nog serieus op in ook, je reactie geeft nu wel aan dat dit topic dus toch in ONZ hoort....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Als de natuur roept, moet je antwoorden... in beide situaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |