doorremmen op de zuigers? 1000 keerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden. Doorremmen op de zuigers, remmen die te heet worden, remmen die in brand vliegen, stofkappen die kapot gaan waardoor zuigers en boringen in remklauwen kapot gaan, etcetera.
Geloof me. Het gebeurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
doorremmen op de zuigers? 1000 keer
en in de fik vliegen? zitten we op het circuit?
Hij heeft nog nooit een remklauw van dichtbij gezien joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geloof me. Het gebeurt.
Al diverse remklauwen de deur uit zien gaan die erdoor gesloopt zijn.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een remklauw van dichtbij gezien joh.
kommop man, als je blokken echt goed versleten zijn.. je weet zelf ook wel hoe fuckt dat aanvoelt? we hebben het nu over de cilinder. dan zijn je blokken plus schoentjes dus weg?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geloof me. Het gebeurt.
Al diverse remklauwen de deur uit zien gaan die erdoor gesloopt zijn.
Heel goed! Het zal je verbazen hoelang mensen doorrijden ondanks dat er iets stuk is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
kommop man, als je blokken echt goed versleten zijn.. je weet zelf ook wel hoe fuckt dat aanvoelt? we hebben het nu over de cilinder. dan zijn je blokken plus schoentjes dus weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |