Tokkies tegen Moslimsquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:14 schreef TheMercenary9 het volgende:
Mmm een burgeroorlog in Nederland.... wie tegen wie?
Tenminste, het kabbelt een beetje voort zoals het nu gaat maar er worden geen nieuwe fronten geopend.quote:
Er moet wat gebeuren, de 21ste eeuw is te rustig tot nu toe als je het vergelijkt met de 20ste eeuw.quote:
Ik ben simpelquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef IBAZ het volgende:
Tokkies tegen moslims? Nee, dat is wel erg simpel.
De 'normale werkende burger' tegen de lieden die zich buiten de wet plaatsen en zich doodlachen om de heersende moraal bij justitie. Niet perse in Nederland, maar daar wellicht ook. In Frankrijk en Engeland begint het nu al te roken. Niet in het bijzonder tegen moslims. Feit is wel dat een onredelijk groot percentage van de laatstgenoemde club zich schuldig maakt aan de irritatie bij eerstgenoemde club. Maar dat heeft in eerste instantie niets te maken met het feit dat zij van origine uit een moslimcultuur komen, maar meer met het gedrag van die groep in de openbare ruimte, die we met zijn allen moeten delen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:41 schreef Chooselife het volgende:
Balochistan.
Print dat in je hersenen.
Het eerste decennium is nog niet eens voorbij en we hebben al meerdere grotere oorlogen gehad en nog nooit eerder vertoonde terreuraanslagen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Er moet wat gebeuren, de 21ste eeuw is te rustig tot nu toe als je het vergelijkt met de 20ste eeuw.
Vind je het erg als we dat gewoon niet doen? Beetje meer rust en wat minder bloed vergieten zou helemaal niet erg zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Er moet wat gebeuren, de 21ste eeuw is te rustig tot nu toe als je het vergelijkt met de 20ste eeuw.
Laten we vooral de ware aard van de mens gaan ontkennen, 10 duizenden jaren gevuld met oorlog en bloedvergieten en nu houdt het opeens allemaal op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind je het erg als we dat gewoon niet doen? Beetje meer rust en wat minder bloed vergieten zou helemaal niet erg zijn.
Zeg ik dat? Nee, volgens mij niet. Jij zegt alleen dat we achterlopen op de twintigste eeuw wat de bloederigste eeuw ooit was, persoonlijk zou ik er best mee kunnen leven als het niet veel meer zou zijn dan bijvoorbeeld de 18e eeuw. Misschien een beetje van de 19e.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laten we vooral de ware aard van de mens gaan ontkennen, 10 duizenden jaren gevuld met oorlog en bloedvergieten en nu houdt het opeens allemaal op.
Welke aanwijzingen zijn daarvoor?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef Pumatje het volgende:
`denk dat het wel eens kan gaan barsten binnenkort ja.
En waarom zou hij een oorlog starten?quote:ik hoop chavez..
mwah ik hoop toch echt dat Noord-Korea eerst aan de beurt isquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef Pumatje het volgende:
`denk dat het wel eens kan gaan barsten binnenkort ja.
ik hoop chavez..
Symmetrische oorlog
Een land met kernwapens vallen ze niet zo snel aan hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef Anschluss het volgende:
[..]
mwah ik hoop toch echt dat Noord-Korea eerst aan de beurt ishet regime van ome kim mag nu wel opgedoekt worden
Ik zeg ook niet dat het gebeurt, ik zeg dat ik het hoopquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een land met kernwapens vallen ze niet zo snel aan hoor.
En mag de bevolking dat zelf uitmaken of mag elk land dat vindt dat hun manier van regeren superieur is aan dat van een ander land dat het betreffende land met geweld opleggen?
Hopen op een oorlog, tja, ik vind dat een tikkeltje onbeschaafd, hopen op de dood en permanente verminking van ettelijke duizenden mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gebeurt, ik zeg dat ik het hoop
Wellicht heb ik die ook allang gezien.quote:En ik acht zelf de bevolking van Noord-Korea niet instaat daar over te beslissen.. maar goed dat zal je wellicht begrijpen als je een aantal documantaires over Noord-Korea en de Noord-Koreaanse bevolking hebt gezien.. waaronder mensen die ontsnapt zijn
Maar met dat recht aan jezelf voorbehouden erken je dus ook dat anderen diezelfde redenatie kunnen gebruiken om hun invallen goed te keuren.quote:In en gevalletje als Noord-Korea vind ik dat je een regime als dat van kim idd met geweld omver kan werpen ja
Toch niet weer met de Duisters hé.....die zijn al 2 keer geweest...nu mag een anderquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
Ik voorzie in Europa nog geen burgeroorlogen ontketent worden eerlijk gezegd![]()
En een WO3 zal ook nog wel even op zich laten wachten, wellicht 2014 een leuke datum? Doen we WO4 in 2039
oosterijk begon de 1e wereld eurlogquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Toch niet weer met de Duisters hé.....die zijn al 2 keer geweest...nu mag een ander
hahaha jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef IBAZ het volgende:
en een Oostenrijker de 2e wereld oorlog
En met een beetje pech mengen ook Irkoetsk, Siam en de Oeral zich in de strijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga voor Kamtjatka tegen Jakoetsk.
Ik hoop niet op een oorlog, ik hoop dat het regime van Kim kapotgemaakt wordquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Hopen op een oorlog, tja, ik vind dat een tikkeltje onbeschaafd, hopen op de dood en permanente verminking van ettelijke duizenden mensen.
Ik betwijfel echt of je ze gezien hebt.. want dan zou je ook weten hoeveel mensen er per jaar honger lijden en sterven van de honger in Noord-Korea en dan heb ik het nog niet eens over de werkkampen concentratiekampen..de bevolking is al decenia lang geindoctrineert en gehersenspoelt met propaganda dat het westen slecht is en dat alleen Noord-Korea goed is.. een heel klein deel van de mensen die wel beter weten vluchten naar Zuid-Korea/China/Rusland met alle gevolgen van dien (voor hun familie)quote:Wellicht heb ik die ook allang gezien..
Dan nog ben ik niet zo'n fan van kapotgeschoten hoofden, rondvliegende darmen en kindjes die permanent verminkt zijn. Noem me maar raar.
Als het volk het op een gegeven moment zat is komen ze vanzelf wel in opstand.
Leuke draai, maar nee.. ligt volkomen aan de situatiequote:Maar met dat recht aan jezelf voorbehouden erken je dus ook dat anderen diezelfde redenatie kunnen gebruiken om hun invallen goed te keuren.
jah ben wel met je eens uit oorlogen kunnen ook goede dingen uit komen grote voorbeeld is WWII als die oorlog niet is geweest bestond ik niet, Dus ja er zijn oorlogen die je kan rechtvaardigen helaas zijn er weinig voorbeelden van oorlogen die rechtvaardig was. Maar als we oorlog voeren tegen N-korea is het te rechtvaardigen (vind ik)quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Ik hoop niet op een oorlog, ik hoop dat het regime van Kim kapotgemaakt word
Op welke manier dan ook..
[..]
Ik betwijfel echt of je ze gezien hebt.. want dan zou je ook weten hoeveel mensen er per jaar honger lijden en sterven van de honger in Noord-Korea en dan heb ik het nog niet eens over de werkkampen concentratiekampen..de bevolking is al decenia lang geindoctrineert en gehersenspoelt met propaganda dat het westen slecht is en dat alleen Noord-Korea goed is.. een heel klein deel van de mensen die wel beter weten vluchten naar Zuid-Korea/China/Rusland met alle gevolgen van dien (voor hun familie)
je trekt niet zomaar je mond open naar het regime van kim.. want ze pakken niet alleen jou maar ook je familie.. in de ogen van de Noord-Koreanen zijn Kim en zijn vader eerder goddelijk als menselijk
de bevolking zal dus nooit in opstand komen.. niet omdat ze niet willen maar uit angst
en ja, helaas gaan er mensen dood in een oorlog maar als je met zo'n oorlog bijvoorbeeld het tienvoudige kan redden dan vind ik dat dubbel en dwars waard
[..]
Leuke draai, maar nee.. ligt volkomen aan de situatie
Amerika.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Toch niet weer met de Duisters hé.....die zijn al 2 keer geweest...nu mag een ander
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dit is toch echt de druppel.. Ik ga Red Alert installeren!quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Asgard het volgende:
Ik denk dat het zal gaan tussen de geallieerden (Europa/VS), de Sovjetunie en Japan.
Het zal veroorzaakt worden doordat de Sovjets terug in de tijd reizen om hun eens zo grote natie in ere te herstellen, maar zoals gewoonlijk bij tijdreizen, gaat er wat mis. Hierdoor is Japan in de toekomst ook een grote speler. Soort van WO2, maar dan zonder Duitsland als vijand en met 3 partijen.
C&C?quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Asgard het volgende:
Ik denk dat het zal gaan tussen de geallieerden (Europa/VS), de Sovjetunie en Japan.
Het zal veroorzaakt worden doordat de Sovjets terug in de tijd reizen om hun eens zo grote natie in ere te herstellen, maar zoals gewoonlijk bij tijdreizen, gaat er wat mis. Hierdoor is Japan in de toekomst ook een grote speler. Soort van WO2, maar dan zonder Duitsland als vijand en met 3 partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |